dymienie pali olej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » ndz lis 15, 2009 14:56

Tam było napisane po intensywnej jeździe czyli np. noon toper cisniesz go 150


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » ndz lis 15, 2009 20:51

Dlatego jeśli ciepło było zbyt słabo odprowadzane, przez dłuższy czas łożysko mogło się poprostu przegrzać. Podobnie sprawa ma się ze smarowaniem.



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » ndz lis 15, 2009 21:53

.
Ostatnio zmieniony ndz lis 22, 2009 00:23 przez marcin999, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » ndz lis 15, 2009 22:02

Jeżeli by wystąpił by dodatkowo spadek mocy przyczyna była by jednoznaczna: pojawiła się nieszczelność pomiędzy sprężarką a kolektorem dolotowym, skutkowało by to pluciem oleju z turbiny, spadkiem mocy i czarnym dymem za autem. Ale sprawdź mimo wszystko sprawdź czy wszystkie węże dobrze siedzą i czy intercooler nie jest uszkodzony
Ostatnio zmieniony ndz lis 15, 2009 22:04 przez kwietek, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości