praca przyspieszacza td

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz lis 15, 2009 15:48

od 1v przełozylem tylko ta smieszna podkładke co trzyma majmniejsza sprezynke.
taki jakby lej bo on ma większe wgłębienie, ale okazało sie że caly zakres ciegna mi sie za bardzo przesunął więc albo przestawie cięgno albo doloże z jedną podkladke która wyjelem.
może założyłem źle cięgno. musze sprawdzić.
nie zauważylem żeby szarpał? bo spreżynka wspomagająca jest.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz lis 15, 2009 15:58

Wydaje mi się, że w pompie od 1.6 duża głowiczka nie będzie działać, jeszcze zobaczę u siebie w poniedziałek z tym zaworkiem.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz lis 15, 2009 16:17

t0mal pisze:Wydaje mi się, że w pompie od 1.6 duża głowiczka nie będzie działać, jeszcze zobaczę u siebie w poniedziałek z tym zaworkiem.
duża głowiczka nie będzie działać?
nie rozumiem. "duża głowiczka". jaka głowiczka?
u mnie wszystko działa więc nie rozumiem?
znaczy tłokorozdzielacz większy? chodzi ci o prawidlowe zgranie wszystkiego czy co?
Ostatnio zmieniony ndz lis 15, 2009 16:18 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz lis 15, 2009 16:39

Tak duży tłokorozdzielacz, wydaje mi się, że dźwignia dozownika (korektor dawki) ma za mały zakres ruchu, lub nieodpowiednie przełożenie.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz lis 15, 2009 18:33

tak dzwignie/ ramie myślę ze trzeba by wydłużyć .
ja zrobiłem tak jak pisał ARWAM wyjełem teraz najmniejsza spreżynke ale od siebie dodałem inna ta co idzie na dzwignie suwajacej pierscien tlokorozdzielacza. w pompie od 1v ona byla. lekko jeszcze szarpie ale dawke moge zwiekszyc i jest jeszcze troche regulacji. poza tym chyba ta sprezynka bedzie pomagala przy rozruchu :helm:


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości