GOLF IV GTI TDI Silnik ARL 150km 110kw 2001rok. JAki rozrząd

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

spidy86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt mar 28, 2008 18:56
Lokalizacja: Siemiatycze/Białystok

GOLF IV GTI TDI Silnik ARL 150km 110kw 2001rok. JAki rozrząd

Post autor: spidy86 » ndz lis 15, 2009 12:07

Jaki rozrząd model powinienem kupić. Gdzie warto i lepiej jest go zrobić U prywatnego mechanika czy w ASO. Gdzie nie zajade to śpiewają mi 1500 za części i robocizne. Zależy mi na oryginalnych częściach, słyszałem że w aso zrobią taniej...
Proszę was o pomoc jako fachowców.
Za każdą podpowiedź z góry dziekuje
:pub:


GOLF IV TDI GTI 150 KM (110kw) ARL 2001 Black Pearl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=280129

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 15, 2009 12:16

Skoro zależy Ci na ori częściach,to chyba tylko ASO Cię ratuje,tylko nie wiem czy w ASO nie zawołają więcej niż 1500zł...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

spidy86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt mar 28, 2008 18:56
Lokalizacja: Siemiatycze/Białystok

Post autor: spidy86 » ndz lis 15, 2009 12:19

Części mogą być też nimieckie dobrej jakości


GOLF IV TDI GTI 150 KM (110kw) ARL 2001 Black Pearl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=280129

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » ndz lis 15, 2009 13:47

U mnie orginalne czesci w raz z robociazna w okolicy 1000zl +VAT z pompa wody.... wiec nie wiem skad takie ceny


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz lis 15, 2009 14:16

rob555, wymieniajac tlumik drgan paska rozrzadu plyn chlodzacy i uszczelniacze na wale i walku i pasek wielorowkowy z samych czesci wychodzi ponad 1200 pln, wiec moze nie koniecznie liczysz kompleksowa obsluge rozrzadu??? lub masz jakies mega fajne ceny


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
tomekzabrze
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: czw mar 23, 2006 23:43
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: tomekzabrze » ndz lis 15, 2009 16:24

evolution pisze:rob555, wymieniajac tlumik drgan paska rozrzadu plyn chlodzacy i uszczelniacze na wale i walku i pasek wielorowkowy z samych czesci wychodzi ponad 1200 pln, wiec moze nie koniecznie liczysz kompleksowa obsluge rozrzadu??? lub masz jakies mega fajne ceny
a kto powiedzial ze kolega ma tlumik drgan wymieniac jak moze go niemiec w aucie....niewiem czy wiesz ale sa dwa typy rozrzadow to tdi 150 ps

contutech ruville hepu najlepsze rzeczy wymiana to zazwyczaj koszt okolo 300-400zl

do numeru nadowzia 1j-2w525 000
1j-2u403 276
1j-2d352 773
1j-2b123 078
1j-2p394 000

ct1028( pasek) około 150-170zł
evr55494 ( napinacz) około 145-160zł
evr55465 ( rolka) około 90-105zł
evr55495 ( tłumik drgan) około 180-200zł
pompa wody hepu okolo 160-180zł

i od numeru nadowzia 1j-2w525 000
1j-2u403 276
1j-2d352 773
1j-2b123 078
1j-2p394 000
ct1028( pasek) około 150-170zł
evr55739 ( napinacz) około 160-180zł
evr55735 ( rolka) około 75-90zł
tłumik drgan brak
pompa wody hepu okolo 160-180zł

do obydowu pasek z klimatyzacja ( wieloklinowy) 6 DPK 1195 okolo 60-80zł contitech
uszczelniaczh walu 35X48X10 okolo 25 zl
uszczelniacz walka 32x47x10 okolo 20zl
ewentulanie troche płynu chłodniczego na dolwke okolo 12 zl litr gotowego g12

pierwszy zestaw wychodzi okolo 830zl do 920zł
drugi zestaw wychodzi 650zł-740zl
Ostatnio zmieniony ndz lis 15, 2009 16:27 przez tomekzabrze, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz lis 15, 2009 16:42

nie wiem czy doczytales ze mowimy o czesciach oryginalnych nie o zamiennikach ktorych ceny we wrocku sa wyzsze o 20 procent od tych co podales sam
ct1028 kosztuje 203 pln
evr 55494 230
evr 55465 129
evr 55495 280 i tak mozna w nieskonczonosc
a propo plynu chlodzacego. go przy przebiegu rozrzadowym sie wymienia, nie dolewa.... wiec koszta musza byc takie a nie inne :helm:
co do roznic rozrzadowych wiem ale zawsze mowi sie opcje drozsza niz tansza nie majac dokladnych danych auta, lepiej zeby sie klient milo zaskoczyl niz wqrwil i fural...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
tomekzabrze
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: czw mar 23, 2006 23:43
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: tomekzabrze » ndz lis 15, 2009 16:47

niewiem czy doczytales ale kolega napisal ze moga byc bardzo dobre niemieckie zamienniki ........... dwa koncentraty to koszt okolo 60zl ( mamy wtedy 3 litry koncentratu ktory bez problemu starcyz na wymiane

zazwyczja jest tak jesli klient sie zgodiz na drozszą opcje to 90% warsztatów kasuje drozsza mimo ze np zuzyja tansza opcje niestety takie realia:) mechanicy lubia sobie na czysm takim dorabiac
Ostatnio zmieniony ndz lis 15, 2009 16:49 przez tomekzabrze, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz lis 15, 2009 16:58

moglbym pomyslec ze mnie probujesz oczernic bo jestem mechanikiem wiec cie poinformuje ze nie wszyscy mechanicy kantuja i sie tak zachowuja (ja np nie naciagam klientow)ale to bardziej kwestia sumienia i jechania po kosztach przez tanich i dobrych mechanikow( dobrych tylko dlatego ze tanich) tego nie zaloze to dam tansze bo klient sie nie skapnie itp
nawet jadac po tych zamiennikach co podales liczac 3 koncentraty bo dwa lekko przymalo. wyszlo w wersji z tlumikiem 1170 po realnych cenach z DW plus 400 wymiana z ustawieniem walka i sie robi podobnie... znakiem tego trzeba miec 1,5 kpln na profi obsluge rozrzadu moze cos zostanie na zalanie robaka :helm:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Yaro1981 » ndz lis 15, 2009 17:25

evolution, zgadzam sie z toba tez nie dawno wymieniałem rozrzad i trzeba liczyc te 1.5tys jak chcesz miec dobrze zrobione i na dobrych czesciach ,tomekzabrze, z tymi 90 % przesadziles jest teraz coraz mniej takich warsztatów no chyba ze sam tak robisz


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

spidy86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt mar 28, 2008 18:56
Lokalizacja: Siemiatycze/Białystok

Post autor: spidy86 » ndz lis 15, 2009 20:04

a ha

[ Dodano: 15 Lis 2009 19:51 ]
może wie ktoś jak sprawdzić czy rozrząd był już wymieniany ?
czy tylko dopiero po rozkręceniu ... ?


GOLF IV TDI GTI 150 KM (110kw) ARL 2001 Black Pearl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=280129

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » ndz lis 15, 2009 21:09

spidy86 pisze:może wie ktoś jak sprawdzić czy rozrząd był już wymieniany ?
czy tylko dopiero po rozkręceniu ... ?
oczywiście, że był już kiedyś wymieniany :) tylko kiedy, co ile km ?!? winno się wymieniać go chyba co około 70 - 90 tyś km, jakoś tak

nic nie trzeba rozkręcać, wystarczy ściągnąć plastikową pokrywę od paska rozrządu i już wszystko widać, u mnie rok po wymianie nadal widać oznaczenia, zrobiłem około 20 tyś km ale to jest żaden wyznacznik jego jakości i stanu technicznego

jeśli nie jesteś pewien tego czy był wymieniany rozrząd, nie masz pewnego info od poprzedniego właściciela, jakiejś FV, jakiś dowodów na to, że był wymieniany PO PROSTU TRZEBA GO WYMIENIĆ BO PÓŹNIEJ JAK STRZELI BĘDZIESZ "PŁAKAŁ" :helm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 76 gości