Golf 5 Plus 2005 1.9 Tdi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bart_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr lip 30, 2008 16:22
Lokalizacja: Warszawa

Golf 5 Plus 2005 1.9 Tdi

Post autor: bart_ » śr lis 04, 2009 21:07

Witam,

Golf wyssał mi 0,5 litra oleju na 8000km. Trochę mi się to nie podoba, ale z tego co czytam to diesel tak ma :/

Zapaliła się żółta lampka, dolałem, przelałem jakieś 3mm powyżej stanu maksymalnego. Wiem że to niedobrze, myślę żeby odessać. Po 2 dniach znowu zapaliła się lampka, świeci na żółto i nie gaśnie.

Możliwe że powodem jest zbyt wysoki poziom oleju?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Golf 5 Plus 2005 1.9 Tdi

Post autor: Haki » czw lis 05, 2009 19:14

bart_ pisze:Witam,

Golf wyssał mi 0,5 litra oleju na 8000km. Trochę mi się to nie podoba, ale z tego co czytam to diesel tak ma :/

Zapaliła się żółta lampka, dolałem, przelałem jakieś 3mm powyżej stanu maksymalnego. Wiem że to niedobrze, myślę żeby odessać. Po 2 dniach znowu zapaliła się lampka, świeci na żółto i nie gaśnie.

Możliwe że powodem jest zbyt wysoki poziom oleju?
To nie myśl tylko odessij ten nadmiar oleju. :bigok:
Kontrolka nie powinna się już zapalać...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt lis 06, 2009 11:11

bart_, ta kontrolka wskazuje tylko za niski poziom oleju, jak jest 3mm za dużo to kontrokka ta nic do tego nie ma, spróbuj na włączonym zapłonie otworzyć i zamknąć maskę



Awatar użytkownika
bart_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr lip 30, 2008 16:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bart_ » czw lis 12, 2009 21:29

Profilaktycznie odessałem trochę oleju tak aby było jakieś 2 mm poniżej maksymum. Lampka się nie zapaliła, po czym następnego dnia znowu się zapaliła. Gdy przejechałem trochę i silnik się rozgrzał, po ponownym zapaleniu lampka już się nie świeciła. Następnego dnia nie świeciła się na zimnym silniku, ale zapaliła się po kolejnym uruchomieniu gdy ten był już ciepły.

Mechanik twierdzi, że trzeba zacząć od czujnika. Dam znać jak się sprawa skończyła. Ech ta zaawansowana technologia ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości