bagnet od oleju jest wiecej niz połowa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lolek1909
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 11:58
Lokalizacja: szydłowiec

bagnet od oleju jest wiecej niz połowa

Post autor: lolek1909 » czw lis 12, 2009 19:42

Panowie mam taki problem otóż sprawdzając poziom oleju na zimnym silniku zastanawiam sie dlaczego widze na bagnecie ze jest wiecej od prawidłowego poziomu dodam jeszcze że olej wymieniony został pare dni temu i jeszcze dodam że na rozgżanym silniku po sprawdzeniu poziomu pokazuje ze jest
wszystko okej czyli jest na połowie o co może chodzić??



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: bagnet od oleju jest wiecej niz połowa

Post autor: PinkFloyd » czw lis 12, 2009 19:46

lolek1909 pisze:Panowie mam taki problem otóż sprawdzając poziom oleju na zimnym silniku zastanawiam sie dlaczego widze na bagnecie ze jest wiecej od prawidłowego poziomu dodam jeszcze że olej wymieniony został pare dni temu i jeszcze dodam że na rozgżanym silniku po sprawdzeniu poziomu pokazuje ze jest
wszystko okej czyli jest na połowie o co może chodzić??
Po nocy mocno rozgrzany olej spłynie do miski i wtedy wiesz ile jest, na ciepło cały od razu nie zleci. W czasie nocy mocno rozgrzany kapie do miski i potrafi cały spłynąc bo jet żadki. Zrób test zimny po nocy odpal na ok 30 sek. wyłącz i sparwdz za 2 godziny lub na nastepny dzien zobaczysz ze bedzie za mało bo gesty popłynie do głowicy ale nie zdąży sie nagrzac i cały spłynąć.
Ostatnio zmieniony czw lis 12, 2009 19:48 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » czw lis 12, 2009 19:56

Masz wszystko ok u siebie i nie martw się tym,że stan się zmienia na ciepłym i zimnym silniku , a skąd to się bierze ?? Z Praw Fizyki kolego...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

lolek1909
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 11:58
Lokalizacja: szydłowiec

Post autor: lolek1909 » czw lis 12, 2009 21:22

Haki pisze:Masz wszystko ok u siebie i nie martw się tym,że stan się zmienia na ciepłym i zimnym silniku , a skąd to się bierze ?? Z Praw Fizyki kolego...
a słuchajcie poziom oleju na zimnym silniku na bagnecie przekracz norme czyli nie jest w połowie na wskazniku miarki tylko ponad polowe a na goracym jest idealnie w połowie olej wymieniany pare dni temu płyn chłodniczy w normie



apln
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pt cze 19, 2009 17:05
Lokalizacja: SY/SLU/SG
Kontakt:

Post autor: apln » czw lis 12, 2009 21:26

lolek1909 pisze:bagnecie przekracz norme czyli nie jest w połowie na wskazniku miarki tylko ponad polowe a na goracym jest idealnie w połowie olej wymieniany

Przeczytaj to co Ci koledzy napisali. Po nocy olej ścieka do miski i dlatego jest go więcej niż na ciepłym silniku. Skoro masz go ponad stan po nocy, to znaczy ze masz za dużo.


I am traveler of both time and space...

lolek1909
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 11:58
Lokalizacja: szydłowiec

Post autor: lolek1909 » czw lis 12, 2009 21:29

apln pisze:
lolek1909 pisze:bagnecie przekracz norme czyli nie jest w połowie na wskazniku miarki tylko ponad polowe a na goracym jest idealnie w połowie olej wymieniany

Przeczytaj to co Ci koledzy napisali. Po nocy olej ścieka do miski i dlatego jest go więcej niż na ciepłym silniku. Skoro masz go ponad stan po nocy, to znaczy ze masz za dużo.
no ale jak za duzo jak wymiana była oleju pare dni temu tyle ile trzeba było wlane i jak ma być za duzo



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » pt lis 13, 2009 10:23

lolek1909 pisze:no ale jak za duzo jak wymiana była oleju pare dni temu tyle ile trzeba było wlane i jak ma być za duzo
lolek1909, sam sobie szukasz problemow!!. Jezeli masz więcej to znaczy ze nie wszystko wyciągnieto[czy spuszczono]. tyle!! I tak nigdy wszystkiego nie wyciagniesz! . Bo zostaje w wale w pompie kanałach itp.. Jedz do serwisu upuśc tyle ile ma byc i obserwuj co dalej sie z nim dzieje! :chytry:


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » pt lis 13, 2009 10:36

lolek1909, powoli. Na bagnecie oleju masz 2 znaczki tak? Oznaczają one stan MINIMALNY i MAKSYMALNY i w granicach rozsądku oleju musisz mieć w silniku tyle żeby mieścił się POMIĘDZY tymi znakami. Nie musisz mieć zawsze idealnie po środku, trochę mniej trochę więcej, nic ci się nie stanie.

Problem jest wtedy kiedy masz PONIŻEJ minimum lub POWYŻEJ maksimum.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 199 gości