witam
niech ktos sie wypowie jak wyglada swap silnika takiego asz-a lub awx-a do budy z golfa skrzynia musiala by byc 6 biegowa jak rozwiazac mocowanie skrzyni ?? wkladal juz ktos ??
SWAP silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nie wiem czy pomoże http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111458 ale poczytać warto
Ps.. kolego zineq - określ się może jakiego GOLFA bo niedługo VII generacja zagości w salonach
Ps.. kolego zineq - określ się może jakiego GOLFA bo niedługo VII generacja zagości w salonach
Ostatnio zmieniony czw lis 12, 2009 01:28 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
wiem ale ja mam już "prawie" MK3zineq pisze:witaj w kwadratowym nawiasie pisze MK3
silnik TDI, skrzynia też od TDI, przednia ława też MK3, maglownica również od MK3, tylne zawieszenie wyjątkowo już nie od MK3 tylko od Passata B4 TDI 1Z, deska również od MK3.
więc taki problem to nie problem
[ Dodano: 12 Lis 2009 11:52 ]
Haki, a ten link to jest ale odnośnie Leona a tam masz górne łapy mocowania silnika więc raczej bardziej podobne do MK1 niż pojazdów drugiej i trzeciej generacji
ten temat znam gdzyż z niego korzystałem jak szuklałem najdłuższej skrzyni, która już nawiasem mówiąc lęzy u mnie w garażu całe 6 biegów i oznaczona symbolem DRW.
ta skrzynia na której teraz jeżdżę ma całkiem spoko przełożenia ale za to kapitalne będzie miała dopiero DRW 120km/h przy jakichś 2000rpm na szóstym biegu i jakieś 150km/h przy około 2500rpm. dla mnie to już wystarczy jak dobiję do momentu max 400Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości