SWAP silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

SWAP silnika

Post autor: zineq » śr lis 11, 2009 22:24

witam

niech ktos sie wypowie jak wyglada swap silnika takiego asz-a lub awx-a do budy z golfa skrzynia musiala by byc 6 biegowa jak rozwiazac mocowanie skrzyni ?? wkladal juz ktos ??



arwam

Post autor: arwam » śr lis 11, 2009 22:39

podpinam się pod temat odnośnie skrzyni biegów i półosi



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » czw lis 12, 2009 01:27

Nie wiem czy pomoże http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111458 :bajer: ale poczytać warto

Ps.. kolego zineq - określ się może jakiego GOLFA bo niedługo VII generacja zagości w salonach :hehe:
Ostatnio zmieniony czw lis 12, 2009 01:28 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

Post autor: zineq » czw lis 12, 2009 10:45

witaj w kwadratowym nawiasie pisze MK3 ;)



arwam

Post autor: arwam » czw lis 12, 2009 12:47

zineq pisze:witaj w kwadratowym nawiasie pisze MK3 ;)
wiem ale ja mam już "prawie" MK3 :D

silnik TDI, skrzynia też od TDI, przednia ława też MK3, maglownica również od MK3, tylne zawieszenie wyjątkowo już nie od MK3 tylko od Passata B4 TDI 1Z, deska również od MK3.
więc taki problem to nie problem :lol:

[ Dodano: 12 Lis 2009 11:52 ]
Haki, a ten link to jest ale odnośnie Leona a tam masz górne łapy mocowania silnika więc raczej bardziej podobne do MK1 niż pojazdów drugiej i trzeciej generacji :wink:

ten temat znam gdzyż z niego korzystałem jak szuklałem najdłuższej skrzyni, która już nawiasem mówiąc lęzy u mnie w garażu całe 6 biegów i oznaczona symbolem DRW.
ta skrzynia na której teraz jeżdżę ma całkiem spoko przełożenia ale za to kapitalne będzie miała dopiero DRW 120km/h przy jakichś 2000rpm na szóstym biegu i jakieś 150km/h przy około 2500rpm. dla mnie to już wystarczy jak dobiję do momentu max 400Nm



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości