Samoczynne zmiany kąta wtrysku 1,9 alh w przebce na td

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

to56
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr cze 03, 2009 17:23
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Samoczynne zmiany kąta wtrysku 1,9 alh w przebce na td

Post autor: to56 » ndz lis 08, 2009 18:08

Silnik to alh z górą pompy od 1,6 td Sb a problem jest następujący Co około 2 tyś.km musze przestawić kąt wtrysku „ opóźnić ’na razie 2 razy. sprawdziłem prawie wszystko! Pasek wszystkie rolki wymienione 10 tyś temu! W jeździe wygląda to tak raz klepie niesamowicie a raz idzie dobrze nieważne czy ciepły czy zimny! W mocy i dynamice również jest różnica raz pomyka aż miło a potem trochę go przymuli. jeszcze jedno co zauważyłem gdy dostaje kopa to słychać znacznie szybciej wkręcającą się turbine!
Jeśli macie jakieś sugestie lub podpowiedzi to z góry dzięki
ELEMENTY KTÓRE SPRAWDZIŁEM;
Klin na wale
Śruby na kole pompy wtryskowej- kiedyś był problem z ustawieniem bo były za długie
Ciśnienie oleju co zakończyło się wymianą pompy
Remont kompletny głowicy ok. 2 lata temu
Jeśli macie jakieś sugestie lub podpowiedzi to z góry dzięki!
pozdrawiam!



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 08, 2009 19:27

to56, założyłeś tylko górę pompy od SB i tyle?
Zastanawiam się nad mechanizmem zmiany kąta wtrysku w pompie.
Nie orientuję się jak jest w TDI,ale myślę,że może tutaj być pies pogrzebany


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Post autor: KrystO » ndz lis 08, 2009 19:40

to56 pisze:Silnik to alh z górą pompy od 1,6 td
A co ci w tym silniku ta góra pompy daje, nie pomyliłeś czasem motorów?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 08, 2009 19:45

KrystO pisze:A co ci w tym silniku ta góra pompy daje, nie pomyliłeś czasem motorów?
Może chciał zrobić M-TDI...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Post autor: KrystO » ndz lis 08, 2009 19:57

To w takim razie nie tylko góra pompy jest zmieniona.
A co do kąta to może za słabo pompę dokręcasz?

Dziwna sprawa....
Ostatnio zmieniony ndz lis 08, 2009 20:07 przez KrystO, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 08, 2009 20:07

KrystO pisze:To w takim razie nie tylko góra pompy jest zmieniona.
KrystO, no właśnie to mnie ciekawi,czy robił coś z dołem,czy nie...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Post autor: KrystO » ndz lis 08, 2009 20:27

Michaś_1977 pisze:no właśnie to mnie ciekawi,czy robił coś z dołem,czy nie...
Jeśli nic nie zrobił to to nie jeździ.
Do pompy od TDIka nie da się założyć góry od sbka czy jakiejkolwiek innej.
W profilu ma 1.9TD+ic. to raczej pomyłka z numerem silnika.
Ostatnio zmieniony ndz lis 08, 2009 20:30 przez KrystO, łącznie zmieniany 1 raz.



to56
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr cze 03, 2009 17:23
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: to56 » ndz lis 08, 2009 21:26

witam!
jest to właśnie silnik alh montowanyw golfach 4
zastąpił poczciwe g60. góra jest właśnie od 1,6 sb
cała ta przerubka powstała 9 lat temu przejechała już 270 tyś
ale to niejest tematem całkiem niedawno zaczeły się problemy z tym zapłonem .niewiem możę sie już poprostu już kończy

[ Dodano: 08 Lis 2009 20:30 ]
w ramach wyjaśnienia dodam że to była jedna z opcji ominięcia elektryki i komputera do których w owych czasach niebyło jak dojść a jak już to wielką kasą

[ Dodano: 10 Lis 2009 12:24 ]
widzę że mój problem nie ruszył ani o krok!
w pompie przerobione jest tylko sterowanie pod 1,6 reszta bez zmian



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lis 11, 2009 12:00

to56, na jakim paliwie jeździsz?
Koło pasowe pompy masz nasadzane bezpośrednio na wałek i przykręcone jedną-centralną śrubą,czy nasadzane na piastę i przykręcone do niej trzema śrubami oprócz centralnej?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

to56
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr cze 03, 2009 17:23
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: to56 » śr lis 11, 2009 13:04

witam
tankuje na orlenie zawsze verve na tej stacji tankuje cała firma ojca i poliwo rzczej odpada
zgadza się jedna centralnie 3 trzymają piaste m8



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lis 11, 2009 15:43

to56 pisze:Śruby na kole pompy wtryskowej- kiedyś był problem z ustawieniem bo były za długie
O teraz doczytałem...
Ponoć powinno się je wymieniać na takie same.Nie mogą być zwykłe z podkładkami.Tak mi mówił kumpel-wyczytał to na forum passata.
Ty jakie wkręciłeś?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

to56
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr cze 03, 2009 17:23
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: to56 » śr lis 11, 2009 19:21

do tych podkładek to głowy niedam ale chyba je mam a nawarsztat niemam ja wjechać bo ca ły zawalony ciężarowymi a dzisiej na dodatek cały dzień śnieg sypie:/

wiesz może jaki ma być wymiar tych śrub??



to56
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr cze 03, 2009 17:23
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: to56 » śr lis 11, 2009 19:21

do tych podkładek to głowy niedam ale chyba je mam a nawarsztat niemam ja wjechać bo ca ły zawalony ciężarowymi a dzisiej na dodatek cały dzień śnieg sypie:/

wiesz może jaki ma być wymiar tych śrub??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 223 gości