Rozrząd 1Z/AHU - prośba o pomoc

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

barbiq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob maja 12, 2007 18:48
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

Rozrząd 1Z/AHU - prośba o pomoc

Post autor: barbiq » pn lis 09, 2009 00:02

Witam.
Czy jest ktoś w posiadaniu jakiejś fotoporady o wymianie rozrządu albo linku?
nie odsyłajcie mnie do szukajki bo przerzuciłem już wszystko kilka razy !
Kiedyś rzuciło mi się to w oczy, od dłuższego czasu już szukam ale nie mogę nigdzie znaleźć :(
Przymierzam się do wymiany i wolałbym się upewnić że wszystko jest OK :)



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Rozrząd 1Z/AHU - prośba o pomoc

Post autor: Haki » pn lis 09, 2009 00:57

barbiq pisze:Witam.
Czy jest ktoś w posiadaniu jakiejś fotoporady o wymianie rozrządu albo linku?
nie odsyłajcie mnie do szukajki bo przerzuciłem już wszystko kilka razy !
Kiedyś rzuciło mi się to w oczy, od dłuższego czasu już szukam ale nie mogę nigdzie znaleźć :(
Przymierzam się do wymiany i wolałbym się upewnić że wszystko jest OK :)
Jeśli przymierzasz się do wymiany to proponuję sprawdzonego mechanika , który nie jeden raz to robił. Chcesz się bawić sam .. ok . tylko nie pytaj później dlaczego nagle auto kopci itp problemy ... bo tego na forum jest cała masa...

Tak po krótce :bajer: Wał korbowy ustawiasz na znak na kole zamachowym - nacięcie , pompe wtryskową na kołek a wałek rozrządu po zdjęciu pokrywy zaworów wkładacz blokadę - linjał do kontroli ustawienia . W przypadku niezgodności popuszczasz śrubę dokręcającą koło rozrządu i korygujesz .
Koło zębate musisz uwolnić od wałka rozrządu .
Ostatnio zmieniony pn lis 09, 2009 00:59 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

barbiq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob maja 12, 2007 18:48
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

Post autor: barbiq » pn lis 09, 2009 09:24

Dzięki Haki:)
tylko nie pytaj później dlaczego nagle auto kopci itp problemy
spoko, spoko przerabiałem już chyba u siebie wszystko oprócz rozrządu :) może i nie skończyłem samochodówki ale i nie mogę sobie zarzucić braku wiedzy lub, w jakimś stopniu, doświadczenia z silnikami :)
ludziom już kilka rozrządów wymieniłem ale nie miałem okazji przy tdi! chciałem się tylko upewnić jak to jest z blokadą wałka? będę musiał wymienić uszczelniacz na wałku, więc chyba blokowanie nie ma sensu? to właśnie mnie gryzie!
gdybyśmi coś doradził byłbym wdzięczny :)



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn lis 09, 2009 18:20

barbiq pisze:Dzięki Haki:)
tylko nie pytaj później dlaczego nagle auto kopci itp problemy
spoko, spoko przerabiałem już chyba u siebie wszystko oprócz rozrządu :) może i nie skończyłem samochodówki ale i nie mogę sobie zarzucić braku wiedzy lub, w jakimś stopniu, doświadczenia z silnikami :)
ludziom już kilka rozrządów wymieniłem ale nie miałem okazji przy tdi! chciałem się tylko upewnić jak to jest z blokadą wałka? będę musiał wymienić uszczelniacz na wałku, więc chyba blokowanie nie ma sensu? to właśnie mnie gryzie!
gdybyśmi coś doradził byłbym wdzięczny :)
W takim przypadku nie musisz .... :bajer:
Mam nadzieję ,że choć trochę POMOGŁEM :pub:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » pn lis 09, 2009 21:33

Masz schemat AHU jak chcesz opis to wyślę. Obrazek



barbiq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob maja 12, 2007 18:48
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

Post autor: barbiq » pn lis 09, 2009 22:28

W takim przypadku nie musisz .... :bajer:
ale wszystko może wyskoczyć w trakcie ;)
Masz schemat AHU
super :) za opis również byłbym wdzięczny, szczególnie część dotycząca wałka :)
dzięki koledzy :D



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » pn lis 09, 2009 23:16

witam,znak na kole zamachowym ma wyglad wycietego zabka czy kreseczki, wiem ze ma sie pokrywac ze strzalka na obudowie skrzyni


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

Post autor: Omek » pn lis 09, 2009 23:17




barbiq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob maja 12, 2007 18:48
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

Post autor: barbiq » pn lis 09, 2009 23:29

Dzięki wielkie Omek :)
o to mi chodziło ale wciąż wywalało mi błąd ich serwera!!
reinstal systemu + ten link i wszystko to o co mi chodziło :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 179 gości