Nie da rady odkręcić wtrysku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- grandi
 - Lord GTI

 - Posty: 3831
 - Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
 - Lokalizacja: Boat city
 - Auto: Octavia
 - Silnik: AQY
 
Wiem że kolega dokręcał z przedłużką bez momętu iprzebił się do cylindra i musiał tulejować
			
									
									...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
						Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- 
				lukaszz1789
 - Mały gagatek

 - Posty: 71
 - Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:47
 - Lokalizacja: Białystok
 - Kontakt:
 
koledzy u mnie była taka sytuacja w mk1 1,5d wtrysk był tak zapieczony że głowica pękła przy gnieździe wtrysku nie było rady spawanie + nowa uszczelka i śmigał dalej ale próbowałem wszystkiego zanim go odkręciłem na chama odrdzewiacze itp ... nawet podgrzewanie przy odkręcaniu nie pomogło kręciłem z przedłużką z rury bo nie było innej rady było tyle nagaru że odpadła zewnętrzna część gniazda wtrysku 
			
									
									NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
						z moją głowicą by też tak było i to na trzech zaworach ale mechanik doradził ocet i pomógłNeoarti pisze:koledzy u mnie była taka sytuacja w mk1 1,5d wtrysk był tak zapieczony że głowica pękła przy gnieździe wtrysku nie było rady spawanie + nowa uszczelka i śmigał dalej ale próbowałem wszystkiego zanim go odkręciłem na chama odrdzewiacze itp ... nawet podgrzewanie przy odkręcaniu nie pomogło kręciłem z przedłużką z rury bo nie było innej rady było tyle nagaru że odpadła zewnętrzna część gniazda wtrysku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości
