Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Post
autor: grandi » ndz lis 08, 2009 01:27
Wiem że kolega dokręcał z przedłużką bez momętu iprzebił się do cylindra i musiał tulejować
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie
viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
edzio
- Lord GTI
- Posty: 3937
- Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00
Post
autor: edzio » ndz lis 08, 2009 01:33
bajdzik90 pisze:np mercedesy (nie wiem czy wszystkie) ale mają metalowe
żeliwne
Ostatnio zmieniony ndz lis 08, 2009 01:33 przez
edzio, łącznie zmieniany 1 raz.
-
bajdzik90
- Mały gagatek
- Posty: 50
- Rejestracja: czw paź 08, 2009 18:21
- Lokalizacja: Dynów
Post
autor: bajdzik90 » ndz lis 08, 2009 01:33
No to powodzenia, niech robi tak dalej. Dla mnie mechanik bez klucza dynamometrycznego to nie mechanik.
[ Dodano: 08 Lis 2009 00:35 ]
edzio pisze:bajdzik90 napisał/a:
np mercedesy (nie wiem czy wszystkie) ale mają metalowe
żeliwne
a może i tak
-
J.B.S.
- Forum Master
- Posty: 1819
- Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
- Lokalizacja: Radom
Post
autor: J.B.S. » ndz lis 08, 2009 02:36
OOO o tym occie to nie słyszałem ale fajnie wiedzieć że coś takiego działa.
Jak widać człowiek uczy się całe życie
W mercedesach 124 w aluminiowa głowice wkręcona jest komora stalowa a w tą komorę dopiero wtryskiwacz.Tam jeszcze mi się nie zdarzyło coby nie poszło.
-
bajdzik90
- Mały gagatek
- Posty: 50
- Rejestracja: czw paź 08, 2009 18:21
- Lokalizacja: Dynów
Post
autor: bajdzik90 » ndz lis 08, 2009 11:49
jbs-78, otóż to
o takie coś mi właśnie chodziło
Jeśli chodzi o połączenia z aluminium to ocet jest 1000 razy lepszy jak penetratory typu wd40.
-
lukaszz1789
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:47
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: lukaszz1789 » ndz lis 08, 2009 13:19
Ale koledzy, kto powiedział ze one pekły u mnie? ludzie z takim problemem przyjezdzają. a co do klucza to chyba podstawa.
Chyba nikt by sie nie chwalił jakby sam zepsuł.
-
Neoarti
- Gadatliwa bestia
- Posty: 894
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontakt:
Post
autor: Neoarti » ndz lis 08, 2009 21:00
koledzy u mnie była taka sytuacja w mk1 1,5d wtrysk był tak zapieczony że głowica pękła przy gnieździe wtrysku nie było rady spawanie + nowa uszczelka i śmigał dalej ale próbowałem wszystkiego zanim go odkręciłem na chama odrdzewiacze itp ... nawet podgrzewanie przy odkręcaniu nie pomogło kręciłem z przedłużką z rury bo nie było innej rady było tyle nagaru że odpadła zewnętrzna część gniazda wtrysku
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
-
bajdzik90
- Mały gagatek
- Posty: 50
- Rejestracja: czw paź 08, 2009 18:21
- Lokalizacja: Dynów
Post
autor: bajdzik90 » ndz lis 08, 2009 22:23
Neoarti pisze:koledzy u mnie była taka sytuacja w mk1 1,5d wtrysk był tak zapieczony że głowica pękła przy gnieździe wtrysku nie było rady spawanie + nowa uszczelka i śmigał dalej ale próbowałem wszystkiego zanim go odkręciłem na chama odrdzewiacze itp ... nawet podgrzewanie przy odkręcaniu nie pomogło kręciłem z przedłużką z rury bo nie było innej rady było tyle nagaru że odpadła zewnętrzna część gniazda wtrysku
z moją głowicą by też tak było i to na trzech zaworach ale mechanik doradził ocet i pomógł
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 215 gości