Turbo, podciśnienie.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Turbo, podciśnienie.

Post autor: C4NC3R » sob lis 07, 2009 12:42

VWitam. Nawet nie wiem jak dokładnie zatytułować temat;/... A teraz do rzeczy. Ostatnio wymieniałem filtry w mojej niuni i przypadkowo zauważyłem, że jeden wężyk nie jest podpięty;/... Poszedłem sprawdzić w drugim aucie(też 1Z) gdzie ten wężyk"idzie", a idzie do kompa...(wężyk zaznaczony na czerwono). W audi zapewne też powinien być podpięty do kompa( i tu pytanie gdzie jest komp w audi 80?). I druga sprawa. Czy przez ten wężyk(zaznaczony na czerwono) turbina może "nie mieć" ciśnienia?? tzn nie wytwarzać go??
Poszedłem do sąsiada(mechanik z pojęciem) i powiedział mi że turbina u mnie "nie działa"... Kazał mi ścisnąć waż(zaznaczony na zielono), po dodaniu gazu wąż powinien się tak jakby nadmuchać, powinien ale nic z tego;/. u niego w pasku działa poprawnie... Proszę o odpowiedź w tej sprawie i ewentualnie foto gdzie powinienem podpiąć wężyk(zaznaczony na czerwono). PozdraVWiam C4_KAWON
Obrazek


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » sob lis 07, 2009 12:46

W audi 80 kolektor jest taki w 1Z ze to co zaznaczyles na czerwono jest zaslepione. Gdzie komputer jest w 80tce nie wiem ale wezyk idacy do komputera "informuje go" jakie jest aktualnie cisnienie i ile paliwa dac. Skoro jest odpiety to "turbina nie dziala" (choc bardzo nie lubie tego stwierdzenia bo ona zawsze dziala).


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: C4NC3R » sob lis 07, 2009 12:50

bradley, właśnie nie jest zaślepione;/... ok turbina działa tylko nie daje pożądanego efektu;/... to teraz gdzie jest komp w 80tce?


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » sob lis 07, 2009 12:53

Moze to jest zalezne od rocznika(?) Generalnie tamto miejsce jest zaslepione a komputer dostaje z innego miejsca cisnienie. U Ciebie moze byc zupelnie odwrotnie. W kazdym badz razie podepniesz pod mapsensor w komputerze i bedzie spokoj. A nie odczules zadnego spadku mocy? Przeciez to musi byc teraz mul.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: C4NC3R » sob lis 07, 2009 12:56

mam ją 3 tygodnie, silnik zdrowy, nie kopci(ostatnio holowałem znajomego i mówił że nawet dymka nie puściła, a on ma alfe 156 2.4jtd to trochę obciążenia jest) ale racja muł jak cholera;/. vento ojca ciągnie jak szalone... muszę podpiąć ten wężyk do kompa ale najpierw muszę go zlokalizować.


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 134 gości