Bolec w membranie, jak zwiekszyc cisnienie doladowania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Maciekwisla1906
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:20
Lokalizacja: Pińczów
Kontakt:

Post autor: Maciekwisla1906 » wt lut 21, 2006 12:03

No to powodzenia zycze :) pozdro


BORJAN ()()---------()() :)

Awatar użytkownika
tomek6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt lut 14, 2006 22:16
Lokalizacja: widów

Post autor: tomek6 » śr lut 22, 2006 02:08

ciśnienie 1bar , IC też siedzi, podkładka w pompie zeszlifowana, zobaczymy jutro jaki efekt!

raptorr -zaopatrz się w manometr ,bo ja podkręciłem swoją turbinkę do 1.5 bara nie wiedząc o tym .

zaprzal- kolejne dzięki, pomiar zrobiony .



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lut 22, 2006 15:27

tomek6, jaka masz turbine ze zapodales az 1,5 bara?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
tomek6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt lut 14, 2006 22:16
Lokalizacja: widów

Post autor: tomek6 » czw lut 23, 2006 21:27

k-14, bez wodnego chłodzenia . tylko jeszcze słabo się zbiera albo za mała dawka,bo nie puszcza chmury albo koła go mulą 185/55/15.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lut 23, 2006 21:38

tomek6, jak nie ruszales dawki to musisz KONIECZNIE ja zwiekszyc :D wtedy zobaczysz prawdziwy efekt :> samo powietrze praktycznie nic nie daje... nom kolka przyduze, ale mimo to powinien sie ladnie zbierac


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
tomek6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt lut 14, 2006 22:16
Lokalizacja: widów

Post autor: tomek6 » czw lut 23, 2006 21:50

a jak ze średnim spalaniem ? przy normalnej jeździe, czasem but.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lut 23, 2006 22:37

tomek6, baaaardzo ciezko powiedziec. nie powinno sie zmienic, przy rozsadnej jezdzie powinno nawet spasc a przy pelnym bucie na wysokich obrotach mocno rosnie... bardzo ciezko to okreslic musisz sam sprawdzic.. mi srednie spadlo


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » czw lut 23, 2006 23:23

Koła nie takie duze... ale faktycznie same podniescienie doładowania nie da Ci az tak wiele... teraz paliwka dolej i napewno bedzie ekfekt...



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lut 23, 2006 23:55

koła niby nie duże ale różnice sie zawsze odczuwa. mi sie teraz bardzo przyjemnie jezdzi na stalowych 13 z zimowymi kapciami 175 :>



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pt lut 24, 2006 16:43

A mi sie przyjemnie smigało latem na 195/50 R15 auto znacznie stabliniejsze... fakt przyspieszenie moze i troszke słabsze ale autem tak nie bujało wydawało mi sie po prostu stabilniejsze!!!



Awatar użytkownika
tomek6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt lut 14, 2006 22:16
Lokalizacja: widów

Post autor: tomek6 » sob lut 25, 2006 01:17

stabilniejsze jest to fakt . letnie takze mam 195/50/15



skarredasch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: skarredasch » pt mar 23, 2007 19:03

czyli jak to jest - zmienie boost pina, podepne gdzies miernik (jeszcze niewiem gdzie ;)) i turbo nie mam ruszac tylko zwiekszyc dawke paliwa?



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt mar 23, 2007 19:20

skarredasch,
pin
cisnienie powietrza+dawka paliwa
intercooler

tak to powinno wygladac

co daje spiłowanie podkladki w pompie? i co jesli wykrecila mi sie sruba od regulacji obrotow jałowych w sumie stoja na 1000 a powinny na 950 dac dłuzsza srube czy da jakos sie ja bardziej wkercic w ten plastik regulacyjny czy co to tam jest??



skarredasch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: skarredasch » pt mar 23, 2007 20:05

gdzieś widziałem zdjęcie takiej turbinki wyjętej...
czy ta regulacja to jest wastegate??
Obrazek


czyli jak to mam, tą regulację, to mam wastegate i mogę ograniczyć maksymalne ciśnienie doładowania?
jestem troszkę zielony w aaz, ale powoli zabieram się za niego ;)...
manometr już mam, do 4 bar - innego nie bylo. koszt - 12 zł...
czy muszę mieć go cały czas podpiętego?...nie mam miejsca na kolejny wskaźnik w środku i nie chcę przerabiać deski...myślałem, żeby go wywalić po ustawieniach pinu, dawki i turbawki ...przecież to się nie zmieni samo z siebie...;)
chcę troszkę podciągnąć moc, ale nie ekstremalnie...może kiedyś ic wsadzę...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 227 gości