Niskiie obroty

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wertyc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: śr gru 17, 2008 17:17
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Niskiie obroty

Post autor: wertyc » czw lis 05, 2009 18:19

Witam.
Otóż mam taki problem,który nie przeszkadza w jeździe ale niepokoi oko.Po odpaleniu samochodu obrotek pokazuje około 500 a nawet mniej obr/min,a po kilku chwilach się stabilizuje.Czasem jednak nawet na rozgrzanym silniku obroty spadają(tylko na obrotomierzu,silnik pracuje prawidłowo) dopiero po przygazowaniu obroty wracają do normy.Czasem też dzieje się tak,że jak silnik się rozgrzeje to obrotek pokazuje równo 1000 obr/min,oczywiście wszystko na biegu jałowym.Co to może być?Coś się sypie?Coś do wymiany?



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw lis 05, 2009 19:49

Pasek od alternatora sobie naciągnij....



Awatar użytkownika
wertyc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: śr gru 17, 2008 17:17
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: wertyc » czw lis 05, 2009 20:08

Naciągnięty.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw lis 05, 2009 20:12

wertyc pisze:.Czasem jednak nawet na rozgrzanym silniku obroty spadają(tylko na obrotomierzu,silnik pracuje prawidłowo)
Typowy objaw slizgającego się paska,sprawdz to..
Ewentualnie przeczyść styk W w alternatorze.
Ostatnio zmieniony czw lis 05, 2009 20:13 przez bongo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » pt lis 06, 2009 23:01

Sprawdź też długą śrubę ze sprężynką z tyłu pompy czy nie spadła z bolca na dole. Jeśli jest ok obok niej masz 2 małe śruby pionowe z nakrętki zabezpieczającymi, po rozgrzaniu silnika wkręć jedną z nich (nie pamiętam czy prawą czy lewą) tak by obroty wskazywały ok 900, następnie wyciągnij "ssanie" i drugą śrubą ustaw ok 1100 zabezpiecz nakrętkami - powinno pomuc



Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » sob lis 07, 2009 00:00

A może koło pasowe na alt jest wytarte i pasek się nie klinuje .


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 249 gości