uszkodzony nastawnik?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

uszkodzony nastawnik?

Post autor: myster » pn lis 02, 2009 18:49

Hej koledzy.
Mam taki maly problem wystepuja u mnie delikatne szarpania na 4 a szczegolnie na 5 biegu w zakresie 2100-2200 obr/min) jak bardzo powili przyspieszam lub gdy wpadam wzakrec na 4 na po puszczonym gazie a jak wylatuje z zakretu wciskam gaz to szarpie ;(.
nastawnik czyscilem 2 razy to znaczy raz serwis boscha a dzis ja. I nic sie nie zmienilo syfu bylo nie wiele( jestem pewniem ze zrobilem to dobrze w 1001%sprawdzalem to z 20 razy i napewno nie ociera ;)). Wtrysk terujacy wymieanialem, wiec odpada.
Jak odlanczam wtyczke od impulsatora to objaw ustepuje wiec cos nie halo jest z nastawnikiem.
Po mojemu to wyglada na jakies uszkodzenie nastawnika tylko jakie to nie mam pojecia;(
Auto to audi b4.
prosze o pomoc

Zapomnialem dodac jak zdemontowalem nastawnik to w pompie ruszalem ten pierscien i w jednym miejscu ma minimalny opor, chyba w calym zakrecie powinien pracowac plynnie?
_________________
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 22:19 przez myster, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
menio
...
...
Posty: 284
Rejestracja: pn lip 20, 2009 19:10
Lokalizacja: DSR
Kontakt:

Post autor: menio » pn lis 02, 2009 19:35

myster, a sprawdzałeś przewody paliwowe? czy nie ma powietrza?


[b]OBECNY BOROGOLF[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=594285
[b]EX Varia(n)t--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=305940[/b]

Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

Post autor: myster » wt lis 03, 2009 19:44

menio pisze:myster, a sprawdzałeś przewody paliwowe? czy nie ma powietrza?
tak pecherzy nie ma.

Dzis jeszcze raz demontowalem nastawnik i jest wszystko cacy luty nie puscily,wirnik nie ociera. Ciekawi mnie jedna sprawa, bo zauwazylem ze ten pierscien w pompie co wchodzi nastawnik w jednym miejscu ma opor wydaje sie mi ze powinien w calym zakresie pracowac plynnie, ale nie wiem bo czytalem na forum i ktos pisal ze jak pierscien sie przycina to vag wywali blad,ale w moim przypadku nic nie wywala.



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » śr lis 04, 2009 00:02

czasem egr jest sprawca poszarpywania, odlacz go i pojezdzij



Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

Post autor: myster » śr lis 04, 2009 09:27

antojuja pisze:czasem egr jest sprawca poszarpywania, odlacz go i pojezdzij
egr nie jest okopcony ale oki sprawdze to.



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » śr lis 04, 2009 13:31

zdejmij waz z samego egr tego na silniku (dla jasnosci) a wezyk zaslep np srubka, tez mi kiedys poszarpywal i myslalem ze to nast. okazalo sie ze egr wiec go odlaczylem na stale



Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

Post autor: myster » czw lis 05, 2009 15:25

Dzwonilem do kolegi Adamm ( ktoremu bardzo dzienkuje) i mowilem mu o tym przycinajacym sie pierscieniu w pompie i powiedzial jak najbardziej ze w tym moze polegac moj problem gdyz pierscien powiniem pracowac plynnie w calym zakresie . Wiec narazie bede wrzucac inna pompe. A swoja rozbiore i spoleruje ten walek co porusza sie ten pierscien. I zobaczymy co z tego wyjdzie. pozdrawiam
_________________



Gebi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sie 01, 2006 12:14
Lokalizacja: Sejny

Post autor: Gebi » czw lis 05, 2009 15:56

Mam pytanie czy te dolegliwości występują zawsze czy dopiero kiedy auto pożądnie się nagrzeje? (po przejechaniu 30-40 kilometrów) ja mam podobne objawy ale po dobrym rozgrzaniu auta.



Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

Post autor: myster » czw lis 05, 2009 16:34

Gebi pisze:Mam pytanie czy te dolegliwości występują zawsze czy dopiero kiedy auto pożądnie się nagrzeje? (po przejechaniu 30-40 kilometrów) ja mam podobne objawy ale po dobrym rozgrzaniu auta.
u mnie temperatura nie ma nic do tego poprostu jak powoli przyszpieszam to czasami towarzysza drgania.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 100 gości