Czy po wymianie filtra paliwa trzeba odpowietrzać pompe.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tomi36
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: śr sie 12, 2009 18:50
Lokalizacja: Olsztyn

Czy po wymianie filtra paliwa trzeba odpowietrzać pompe.

Post autor: tomi36 » śr lis 04, 2009 23:11

Wymieniłem filtr paliwa zalałem olejem napedowym troche pokręciłem i zapalił ale na drugi dzień juz nie chcial palic aż gdy kolega kręcił ja w tym momeńcie popuśćilem srube od nadmiaru w pompie psykło powietrze i jak zaczeła przelatywac ropa ujął i chodzi do dziś.Dziwna sprawa czy trzeba tdi tak odpowietrzać?w taki sposób.



Awatar użytkownika
hx_malbork
TdiGangsters
TdiGangsters
Posty: 109
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 16:17
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: hx_malbork » śr lis 04, 2009 23:18

Sluchaj, to normalne. Pompa sie sama odpowietrza przy wciaganiu ropy do silnika. Ja zrobilem taki blad ze nie napelnilem calego filtra paliwem. Silnik od razu zapalil, ale po chwili chodzenia zgasl. Potem juz musialem dlugo krecic zeby zalapal zanim paliwo dojdzie do silnika. Wniosek: Nie trzeba odpowietrzac, wystarczy pokrecic rozrusznikiem albo porzadnie zalac filtr paliwa i wtedy tez trzeba pokrecic, ale troche krocej ;]


[img]http://img191.imageshack.us/img191/623/ewfsdfsdf.jpg[/img]

tomch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: tomch » czw lis 05, 2009 02:19

nalepiej
hx_malbork pisze:porzadnie zalac filtr paliwa
i upewnić się po wymianie czy w wężykach paliwowych nie ma powietrza.


www.elektrotom.eu

tomi36
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: śr sie 12, 2009 18:50
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: tomi36 » czw lis 05, 2009 09:31

Dzięki za upewnienie tyle razy zmieniałem jak piszecie filtr nigdy nie odpowietrzałem pompy wtryskowej też uważam że to zbyteczne to jakis dziwny zbieg okolicznosci z tym popuszczeniem sruby w pompie pewnie i tak by zassał po dłuzszym kręceniu i sie odpowietrzył.



brylant691
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt mar 11, 2008 13:14
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: brylant691 » czw lis 05, 2009 18:30

ma Golfa 1,9 TDI w sobotę wymieniłem w nim Filtr paliwa był taki filtron PP 839/1 i taki też założyłem po kilku minutach zauważyłem że przy wężyku koło cybanta kapie pomalutku ropa. zmieniałem cybanty dawałem po dwa czyściłem ten plastik wężyki dałem nowe uszczelki na ten plastik i w ogóle cuda a i dalej kapie w czym tkwi problem??? POMOCY!!!!



diesel18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lis 03, 2009 19:09
Lokalizacja: Katowice

Post autor: diesel18 » czw lis 05, 2009 19:37

zapowietrza CI się gdzies na filtrze albo na szlauchu:) najlepiej przezroczysty wąż wepnij i zobaczysz czy Ci powietrze idzie;) po tym wszystkim załóż zwykły wąż i odpowietrz pompę;)


mechanika pojazdowa,blacharstwo-lakiernictwo;sprawdzanie,naprawa wtrysków okolice Tarnowskich Gór tel.515830222

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw lis 05, 2009 20:40

brylant691 pisze:ma Golfa 1,9 TDI w sobotę wymieniłem w nim Filtr paliwa był taki filtron PP 839/1 i taki też założyłem po kilku minutach zauważyłem że przy wężyku koło cybanta kapie pomalutku ropa. zmieniałem cybanty dawałem po dwa czyściłem ten plastik wężyki dałem nowe uszczelki na ten plastik i w ogóle cuda a i dalej kapie w czym tkwi problem??? POMOCY!!!!
Pewnie chodzi o podgrzewacz :bajer: Czasem się tak dzieje,wymień na nowy..



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 152 gości