

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pamietaj ze w MKIII D i TD nie ma kompa ale jest moduł sterujący świecami które je podgrzewa nawet po odpaleniu przez ok 2,5 min lub do temp. silnika 64st w zaleznosci co bedzie szybciej. Bardzo czesto w tych modelach nawala i swiece grzeja non stop. Zobacz czy poi odpaleniu po ok 3 min jest dalej napiece na listwie świec jak bedzie to powiem co dalej zrobić. Ten objaw co piszesz to wina sprzegła.Rafiti pisze:Witam ponownie. Wymieniłem wczoraj świece, bez pomocy specjalistycznych kluczy, odkręciłem przewody do wtrysków i miałem w miarę niezłe dojście do świec. Zgrabne paluchy
. Wszystko działa teraz sprawnie, odpala na zimnym za pierwszym cyknięciem, ale... Pojawił mi się kolejny problem, co prawda miałem to już wcześniej ale to przeszło i po wymianie świec pojawił się ponownie z tymże jest jeszcze gorzej, mianowicie objawy wyglądają tak, że ruszając z miejsca jedzie normalnie, wrzucam na 2 bieg i jest jeszczee normalnie, ale już na 3 biegu dodając gazu nie dostaje mocnego przyśpieszenia i wskakuje mi na obroty...na 4 tak samo, a na 5 to wogóle jest do d... baaaardzo ciężko się rozpędza a na obroty wchodzi... objawy takie jakby się ślizgało sprzęgło. Czy to jest wina sprzęgła? czy to ma związek z wtryskami? co jest przyczyną ?
Dlatego najlepiej wykrecic wtryski posmarowac gwint i świece odp. smarek i dokrecic najpier ręka a nie kluczemt0mal pisze:Najlepiej jest pompe zrzucić, mój ojciec był bardzo zdeterminowany i jak chciałem zrzucać pompe, to postanowił sam naprawić - w efekcie ułamał kawałek głowicy razem z gwintem, bo krzywo wkręcił tą świecę za pompą na pierwszym cylindrze.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości