Problem z odpalaniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Problem z odpalaniem

Post autor: poolak2006 » śr lis 04, 2009 00:56

Zrobiło się chłodno i mój golfik coś słabo pali. Wystarczy że pochodzi trochę i już lepiej pali ... I nie wiem z czym to jest związane czy to świece, czy akumulatorek już umiera. Dziś kręcił dosyć długo jakieś 15s. już było czuć że aku słabnie i zaraz stanie ale w końcu zapalił. I nie wiem czy problem w słabym aku czy w niedziałających świecach ... Nie mam za bardzo sprzętu żeby zmierzyć to wszystko. Kiedyś sprawdzałem świece podłączając je pod aku tylko nie pamiętam już dokładnie na czym to polegało ... Jak iskrzyło to były ok a jak nie to do wymiany ? dobrze pamiętam ?



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: Problem z odpalaniem

Post autor: PinkFloyd » śr lis 04, 2009 01:04

poolak2006 pisze:Zrobiło się chłodno i mój golfik coś słabo pali. Wystarczy że pochodzi trochę i już lepiej pali ... I nie wiem z czym to jest związane czy to świece, czy akumulatorek już umiera. Dziś kręcił dosyć długo jakieś 15s. już było czuć że aku słabnie i zaraz stanie ale w końcu zapalił. I nie wiem czy problem w słabym aku czy w niedziałających świecach ... Nie mam za bardzo sprzętu żeby zmierzyć to wszystko. Kiedyś sprawdzałem świece podłączając je pod aku tylko nie pamiętam już dokładnie na czym to polegało ... Jak iskrzyło to były ok a jak nie to do wymiany ? dobrze pamiętam ?
Podaj oznaczenie silnika?



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » śr lis 04, 2009 01:21

Silnik ASV



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr lis 04, 2009 01:30

poolak2006 pisze:Silnik ASV
Na poczatek trzeba zobaczyć czy się układ paliwowy nie zapowietrza, do kontroli vagiem kat wtrysku ( podaj jaka jest wartośc na ciepło ) jak wszystko ok do sparwdzenia prąd rozruchowy akumulatora i regeneracja rozrusznika- lekko przytarte tulejki i przegżane szczotki mimo ze sa dobrej długości powodują ze rozrusznik kreci za słabo- w dieslu ma krecic tak ze nie poznasz czasów suwu silnika. Potem jak nie pomorze do sparwdzenia świece żarowe, w TDI załączaja sie jak temp. wody w układzie spadnie poniżęj 7 st czyli po ok 10h stania na dworze w temp. okolicy zero bo nigdy temp. płynu nie będzie jakotoczenia- silnik wolniej sie wychładza niz powietrze. Wszystko o świecach masz tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=275383 .Potem do sparwdzenia wartośc grupy 007 vagiem na zimno przed odpaleniem po postoju nocnym na dworze- podaj wartości. Jak dalej nie pomorze to odepnij rano czujnik tem. płynu i spróbuj odpalić - jak będzie ok to zostaje to http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270253&start=0 ale jak wyeliminujesz to wszytsko co jest wyżej. A na koniec kopniecie dawki rozruchowej w adaptacjach blok 05 na maxa i powinno byc ok. Jak to nie pomorze to już wina albo kompresji albo pompy wtryskowej- ale wg mnie to wszytsko pomorze.
Ostatnio zmieniony śr lis 04, 2009 12:40 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości