td po konkretnym przygazopwaniu gaśnie i zapowietrza sie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
td po konkretnym przygazopwaniu gaśnie i zapowietrza sie
witam. po konkretnym przygazowaniu zapowietrzyły mi sie przewody. kreciłem aż siadł aku.
tłokorozdzielacz założyłem od tdi , zaworek ciśnienia był zmieniony i jest założony od wolnossaka(1,7mm wbity) niby taki same numery i wygląd.
po odpowietrzeniu odpalił ok.
samochód jak ciepły nie kopci zbytnio więc dawka nie jest raczej przesadnie za wysoka.
Paliwo przewodem powrotnym wygląda jakby nie wracało do baku.
Przychodzi mi do głowy zasyfiony filtr(zmieniany z 2 miesiace temu), zasyfiona podstawka filtra, lub coś z ciśnieniem w pompie.
Czy niewymienione uszczelniacze na zaworku cisnienia pompy mogą mieć wpływ na takie objawy( spadek ciśnienia w pompie?). Cisnienia nie sprawdzałem ale skoro się zapowietrzyły wszystkie przewody... Paliwa w baku dość.
W głowiczce która mam założoną(tdi afn) nie ma nurników, które chce jutro założyć od 1.6td.
tłokorozdzielacz założyłem od tdi , zaworek ciśnienia był zmieniony i jest założony od wolnossaka(1,7mm wbity) niby taki same numery i wygląd.
po odpowietrzeniu odpalił ok.
samochód jak ciepły nie kopci zbytnio więc dawka nie jest raczej przesadnie za wysoka.
Paliwo przewodem powrotnym wygląda jakby nie wracało do baku.
Przychodzi mi do głowy zasyfiony filtr(zmieniany z 2 miesiace temu), zasyfiona podstawka filtra, lub coś z ciśnieniem w pompie.
Czy niewymienione uszczelniacze na zaworku cisnienia pompy mogą mieć wpływ na takie objawy( spadek ciśnienia w pompie?). Cisnienia nie sprawdzałem ale skoro się zapowietrzyły wszystkie przewody... Paliwa w baku dość.
W głowiczce która mam założoną(tdi afn) nie ma nurników, które chce jutro założyć od 1.6td.
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 21:22 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
nigdyvision pisze:zastanawiam się kiedy spasujesz z grzebaniem przy popie
ciężko jak nie ma się kogo spytać albo z kim wymienić info.
kumple mówią , że pewnie już po ciemku bym pompę zdjął i założył
[ Dodano: Nie Lis 01, 2009 20:39 ]
pierwsze chyba odpada bo by sie nie zapowietrzył no i odpowietrzałem nim pompe.vision pisze:przytkany powrót z pompy lub do zbiornika , rozszczelnienie pompy , odpowietrznik zbiornika , filtr paliwa
2. hm raczej nie widac ale jutro umyje silnik i sprawdze
3. odpowietrznik zbiornika , o tym nie pomyślałem ale może
4. no to wyleci w pierwszej kolejności ew. jak zdejme wąż zasilający pompę to chyba powinno lecieć swobodnie do np. wiadra ponizej stanu zbiornika?
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 21:40 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
jak masz przytkane np zasilanie to będzie na chama zasysała pompa każdą uszczelka i nie zobaczysz tym bardziej na wysokich obrotach na wolnych może lecieć z obrotów np z 900 na 800 i wracać
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 22:15 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolego ja 6 lat temu też miałem MK1 i jak miałem podobny objaw to przyczyną było zasyfione sitko w zbiorniku paliwa. Żeby tam sie dostac musisz wyjąć tyne siedzenie i pod nim jest okrągły dekielek, odkręcasz go i dostajesz sie do zbiornika paliwa. Pużniej musisz zlokalizować to sitko ono jest lekko z boku niepamiętam już z której strony nastepnie musisz wygiąć sobie np. z elektrody haczyk i wyjąć to stko, ono na górze ma takie małe uszko w które musisz włorzyć ten chaczyk i pociągnąć do góry. Tak samo je tam wkładasz tym haczykiem.
artur_251,
pompa cieknie w miejscu gdzie mam cięgno przyśpieszacza.
poza tym po wymianie nurników na te z 1.6td przestal gasnąć.
tak jak pisałeś o tym sitku i tak je przeczyszcze.
pompa cieknie w miejscu gdzie mam cięgno przyśpieszacza.
poza tym po wymianie nurników na te z 1.6td przestal gasnąć.
tak jak pisałeś o tym sitku i tak je przeczyszcze.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
artur_251, ale w dieslu . gdzie sie stołowaleś ze zatykalo??
chyba piszesz o benzynie bo w dieslu jest filtr paliwa pod maska.
chyba piszesz o benzynie bo w dieslu jest filtr paliwa pod maska.
Ostatnio zmieniony wt lis 03, 2009 21:41 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
heheheeeee w dwa latka jedynką 1,6 diesel nalatałem 130 tysięcy cały czas na opale a wtedy opał był jeszcze po 1,60 za litr więc jezdziłem za darmo i nic w silniczku nie klękneło, cykał pięknie jak go sprzedawałem koledze który go jeszcze trzy lata męczył ale go zajezdził bo wsiawiał mu cały czas. A diesel ma filtr pod maską i w zbiorniku też jest sitko na większe syfy.
td po konkretnym przygazopwaniu gaśnie i zapowietrza sie
Odgrzebuje temat ale mam dokładnie ten sam problem.
Tłoko-rozdzielacz 10mm z Transita. Gov mod zrobiony był jeszcze na 9mm i tam chodził ładnie.
Na nurnikach z transita silnik przerywa, jakby go przytykało ale chodzi w miarę normalnie. Przygazówka na postoju normalnie, a jak jadę po przekroczeniu ok 4 tys silnik łapie muła, nie reaguje na gaz i zaraz gaśnie. Żeby odpalił trzeba odpowietrzyć przewody wtryskowe.
Na nurnikach z 1.6 td Golf JR. Silnik z wkręconą już na maksa dawka paliwa nie ma mocy żeby jechać.
Próbowałem też założyć podkładkę dystansową z SB pod tłoko-rozdzielacz. To też nie pomogło wręcz jeszcze bardziej zmuliło auto.
Sugestie przedstawione Tu sprawdziłem i nic.
Nurniki z Transita wyglądają na przelotowe a te z Golfa nie. Golf ma jakby zaworek w nich.
Dodam jeszcze. Fala założona z Transita bo była wyższa. Sprężyny pod nią nie ma bo haczyła i by ją zmieliło. Wtryskiwacze DNSOD 265 z Mercedesa Klina.
Tłoko-rozdzielacz 10mm z Transita. Gov mod zrobiony był jeszcze na 9mm i tam chodził ładnie.
Na nurnikach z transita silnik przerywa, jakby go przytykało ale chodzi w miarę normalnie. Przygazówka na postoju normalnie, a jak jadę po przekroczeniu ok 4 tys silnik łapie muła, nie reaguje na gaz i zaraz gaśnie. Żeby odpalił trzeba odpowietrzyć przewody wtryskowe.
Na nurnikach z 1.6 td Golf JR. Silnik z wkręconą już na maksa dawka paliwa nie ma mocy żeby jechać.
Próbowałem też założyć podkładkę dystansową z SB pod tłoko-rozdzielacz. To też nie pomogło wręcz jeszcze bardziej zmuliło auto.
Sugestie przedstawione Tu sprawdziłem i nic.
Nurniki z Transita wyglądają na przelotowe a te z Golfa nie. Golf ma jakby zaworek w nich.
Dodam jeszcze. Fala założona z Transita bo była wyższa. Sprężyny pod nią nie ma bo haczyła i by ją zmieliło. Wtryskiwacze DNSOD 265 z Mercedesa Klina.
[b]Był sobie Golf[/b]Golf mk2 USA 1.6 TD JR - kkk24, głowica na płytkach, ruszona dawka i bost pin, ciśnienie 1.4 bara, FMIC, DNSOD 265
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279671
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279671
td po konkretnym przygazopwaniu gaśnie i zapowietrza sie
JABcok20, jak masz zaworki z TDI albo z transtia to jest norma w przypadku jak Ci sięwtryskiwacze zawieszą. jak masz pompę od Mana to weź z niej nurniki. mają dużą przepustowość a jak nie masz to od TD też się nadadzą. jeśli nie masz zasyfionego filtra a nie sądzę żeby po dwóch miesiącach był jeśli tankujesz normalne paliwo, to na bank jest to wina zawieszających się wtryskiwaczy, a jak masz nurniki bez zaworków odcinających to kompresja z garów wali do pompy i zapowietrzenie murowane jak bank szwajcarski
daj nr-y pompy a z kombinacjami pompy przedobrzyłeś. sprawdzasz podsadzenie i składasz i ma chodzić.
i tyle w temacie.
potem już tylko wystrojenie pompy czyli dawka i dynamiczny kąt.
bartek330 pisze:Tłoko-rozdzielacz 10mm z Transita.
daj nr-y pompy a z kombinacjami pompy przedobrzyłeś. sprawdzasz podsadzenie i składasz i ma chodzić.
i tyle w temacie.
potem już tylko wystrojenie pompy czyli dawka i dynamiczny kąt.
td po konkretnym przygazopwaniu gaśnie i zapowietrza sie
Pompa z Transita ma nr 0 460 414 063
[b]Był sobie Golf[/b]Golf mk2 USA 1.6 TD JR - kkk24, głowica na płytkach, ruszona dawka i bost pin, ciśnienie 1.4 bara, FMIC, DNSOD 265
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279671
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279671
td po konkretnym przygazopwaniu gaśnie i zapowietrza sie
bartek330, to nie jest pompa 10mm tylko 11mm.
zmień nurniki na te z golfa i problem ża Ci auto będzie gasło jak się wtryski zawieszą będziesz miał za sobą
zmień nurniki na te z golfa i problem ża Ci auto będzie gasło jak się wtryski zawieszą będziesz miał za sobą
td po konkretnym przygazopwaniu gaśnie i zapowietrza sie
Problem w tym że mierzyłem głowiczkę i na bank jest to 10mm.
Na nurnikach z golfa jest jeszcze gorzej niż na tych przelotowych z transita. Silnik przerywa dusi się i nie ma mocy. Na transitowskich dało się w miarę jeździć. Silnik ładnie się wkręcał, miał moc ale wydawało mi się jakby nie dopalał do końca ropy. Na tych z golfa silnik wkręcał się tylko do max 4,5 tys, strasznie nim rzucało i nie dało się nim nawet rozpędzić.
Pompę sam wykręcałem z transita z myślą że jest to 11mm, a po zmierzeniu wyszło co innego.
Na nurnikach z golfa jest jeszcze gorzej niż na tych przelotowych z transita. Silnik przerywa dusi się i nie ma mocy. Na transitowskich dało się w miarę jeździć. Silnik ładnie się wkręcał, miał moc ale wydawało mi się jakby nie dopalał do końca ropy. Na tych z golfa silnik wkręcał się tylko do max 4,5 tys, strasznie nim rzucało i nie dało się nim nawet rozpędzić.
Pompę sam wykręcałem z transita z myślą że jest to 11mm, a po zmierzeniu wyszło co innego.
[b]Był sobie Golf[/b]Golf mk2 USA 1.6 TD JR - kkk24, głowica na płytkach, ruszona dawka i bost pin, ciśnienie 1.4 bara, FMIC, DNSOD 265
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279671
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279671
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 128 gości