opinie na temat silnika 1.9tdi 105km
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
opinie na temat silnika 1.9tdi 105km
witam chce zakupic MK5 1.9TDI 105 i chcialem sie cos o tym silniku dowiedziec chodzi mi o awaryjnosc spalanie i na co zwrocic uwage przy kupnie. ogladalem jednego i zmartwila mnie jedna rzecz po odkreceniu korka wlewu oleju chlapie olejem jak niewiem co umnie
w MK3 1z tez chlapie ale nie az tak, zbiera sie niezle sprawdzalem elastycznosc od 80-120 i zbiera sie super. z gory dzieki za odpowiedzi.
w MK3 1z tez chlapie ale nie az tak, zbiera sie niezle sprawdzalem elastycznosc od 80-120 i zbiera sie super. z gory dzieki za odpowiedzi.
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Re: opinie na temat silnika 1.9tdi 105km
Chlapie bo to silnik na PD i dlatego bedzie chlapał i korka sie nie odkreca w silnikach na PDekach w czsie procy.dawidkacz pisze:witam chce zakupic MK5 1.9TDI 105 i chcialem sie cos o tym silniku dowiedziec chodzi mi o awaryjnosc spalanie i na co zwrocic uwage przy kupnie. ogladalem jednego i zmartwila mnie jedna rzecz po odkreceniu korka wlewu oleju chlapie olejem jak niewiem co umnie
w MK3 1z tez chlapie ale nie az tak, zbiera sie niezle sprawdzalem elastycznosc od 80-120 i zbiera sie super. z gory dzieki za odpowiedzi.
A więc najpierw proponuje poczytac niz rozbowiadać brednie ze silnik złom lub ze ma jakies wady jak to normalka w takich silnikach. Tak samo lubią sobie troszke dmuchac z korków oparami olejowymi jak nie smirdzi spalinami to tez jak najbardziej normalne. PD maja tak bo wtryski są smarowane olejem silnikowym i dlatego sie tak dzieje. Takich anowali nie ma prawa być w silnikach na pompach wtryskowych. Ale to inna bajka.
Pozdro
ZC
P.S. Wolał bym 130 km niz 101.
Re: opinie na temat silnika 1.9tdi 105km
Bardzo dobry silnik produkowany jako jedyny z rodziny 1,9 w VW do 2009ra teraz jeszcze w Seatach i Skodach . Sprawdzony motor, o niebo leprzy niż 2,0TDI, podatny na tuning a za razem trwały i znany przez mechaników. Dlatego wiele osób woli np. nowego Passata kupic w wersji 105KM zchipowac niz jeździć z ręka na sercu motorem 2,0TDI. Mój kolega naw Dynosofcie na seryjnych gratach osiąagnął 165Km przy cisnieniu zadanym 1,3 bara . Okazało sie ze seryjnie zamiast 105Km miał 122KMdawidkacz pisze:witam chce zakupic MK5 1.9TDI 105 i chcialem sie cos o tym silniku dowiedziec chodzi mi o awaryjnosc spalanie i na co zwrocic uwage przy kupnie. ogladalem jednego i zmartwila mnie jedna rzecz po odkreceniu korka wlewu oleju chlapie olejem jak niewiem co umnie
w MK3 1z tez chlapie ale nie az tak, zbiera sie niezle sprawdzalem elastycznosc od 80-120 i zbiera sie super. z gory dzieki za odpowiedzi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 117 gości