problemy z odpaleniem na ciepłym i zimnym silniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problemy z odpaleniem na ciepłym i zimnym silniku
Już poruszyłem ten temat na innym temacie ale postanowiłem nowy otworzyć a mianowicie mam następujący problem.
Od jakiegoś czasu pojawiły mi się problemy z odpalaniem. Z początku miał problemy odpalić na ciepłym silniku (trochę dłużej kręcił) obecnie doszło to tego że i na zimnym mam problemy odpalić a szczególnie jak dłużej stoi nie odpalany.
Co do tego odpalania na zimny zauważyłem pewne przypadłości. W przezroczystym przewodzie paliwowym zaraz za filtrem zbiera mi się powietrze i to nie trochę tylko cały przewód jak go widać jest praktycznie w całości wypełniony powietrzem.
Filtr paliwa został ostatnio wymieniony oraz zamontowałem zawór chyba powrotny się nazywa przed filtrem paliwa.
Chyba wszystko napisałem jak by jakieś jeszcze niejasności to pisać postaram się wyjaśnić je.
Od jakiegoś czasu pojawiły mi się problemy z odpalaniem. Z początku miał problemy odpalić na ciepłym silniku (trochę dłużej kręcił) obecnie doszło to tego że i na zimnym mam problemy odpalić a szczególnie jak dłużej stoi nie odpalany.
Co do tego odpalania na zimny zauważyłem pewne przypadłości. W przezroczystym przewodzie paliwowym zaraz za filtrem zbiera mi się powietrze i to nie trochę tylko cały przewód jak go widać jest praktycznie w całości wypełniony powietrzem.
Filtr paliwa został ostatnio wymieniony oraz zamontowałem zawór chyba powrotny się nazywa przed filtrem paliwa.
Chyba wszystko napisałem jak by jakieś jeszcze niejasności to pisać postaram się wyjaśnić je.
Ostatnio zmieniony sob maja 29, 2010 01:17 przez kojot23, łącznie zmieniany 1 raz.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
W sumie sam sobie odpowiedziałeś ,a przyczyną mogą być luzne opaski lub jakaś nieszczelność przy filtrze...kojot23 pisze:W przezroczystym przewodzie paliwowym zaraz za filtrem zbiera mi się powietrze i to nie trochę tylko cały przewód jak go widać jest praktycznie w całości wypełniony powietrzem.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Napełniłem do pełna filtr zaraz po wymianie a co do filtra to konkretniej, firma, rodzaj cz co tam jeszcze innego??
Aha i jeszcze jedno mi się nasunęło do czego konkretnie służy ten zaworek na dole filtra. Jest to jakaś forma odpowietrzenia czy wręcz odwrotnie??
Co do szczelności nie powinno być problemu bo dokręciłem dosyć dobrze po wymianie wszystkie opaski i ściski ile wlazło w granicach rozsądku rzecz jasna.
Aha i jeszcze jedno mi się nasunęło do czego konkretnie służy ten zaworek na dole filtra. Jest to jakaś forma odpowietrzenia czy wręcz odwrotnie??
Co do szczelności nie powinno być problemu bo dokręciłem dosyć dobrze po wymianie wszystkie opaski i ściski ile wlazło w granicach rozsądku rzecz jasna.
Ostatnio zmieniony czw paź 29, 2009 16:33 przez kojot23, łącznie zmieniany 1 raz.
Obecny filtr to jakiejś firmy krzak bliżej nie określonej ze sklepu z częściami za 28zł jeśli dobrze pamiętam. Możliwe że jest to wina filtra bo po bliższych oględzinach zauważyłem że górna część filtra jest tłusta i widać odrobinę ropy, co do odpalania to chyba szwankuje czujnik temp. bo po odłączeniu go odpala od cyknięcia czy jest zimny czy jest ciepły. Zobaczę czy również odpali tak po dłuższym postoju jak się zbierze więcej powietrza w wężyku .
koledzy, szybkie pytanko ... jakiej średnicy (wewnątrz) są przewody paliwa (gumowe) od filtra w stronę pompy ? Motor ASZ.
Chcę podmienić zaworek zwrotny z allegro (19 pln), a ori kosztuje 72 pln.
Z góry dzięki za info.
Pozdrawiam
Chcę podmienić zaworek zwrotny z allegro (19 pln), a ori kosztuje 72 pln.
Z góry dzięki za info.
Pozdrawiam
Moje aktualne wersje VCDS V2: ADAKO 23.3.1 (PL) i 23.3.1 (EN).
problem z paleniem golfa na zimnie
witam koledzy mam taki problem moj golf 3 TD z 92 rok miałem urwana swiece w głowicy wydzieralem głowice robiłem ta swiece po tygodniu jazdy urwało mi od wału nadole koło co idzie na rozrzad a w głowicy wtedy *#cenzura#* zawory i popychacze chydrualiczne zrobiłem ale mam problem z zapalenie auta na zimnoi wogule nie odpali teraz a jak był ciepły to na raz palil pomocy
kustra
Udało mi się w końcu dojść co go bolało z tym zapalaniem. Trochę czasu to potrwało ale znalazł się kumaty jegomość który się z tym uporał.
Mianowicie:
1. Podłączył komputer pod VAG-a i co wyszło z lekka opóźniony zapłon, przestawił to na z lekka przyśpieszony. Z tego co mówił pomoże to przy odpalaniu zimą przy sporym mrozie.
2. Ustawił oszukał komputer samochodu i ustawił że mam niby skrzynię automatyczną nie manualną, spowodowało to pojawienie się błędu ale wiadomo nie mam czujnika od tej skrzyni. Ten myk zwiększa ilość dawki przy rozruchu co w wiadomo pomaga również w odpalaniu. Jedyny skutek uboczny tego to błąd i sporadyczne szarpanie przy drugim biegu ale jest to do opanowanie
Ten zabieg uczynił mnie jedyne 70 zł razem z ustawianiem rozrządu
Mianowicie:
1. Podłączył komputer pod VAG-a i co wyszło z lekka opóźniony zapłon, przestawił to na z lekka przyśpieszony. Z tego co mówił pomoże to przy odpalaniu zimą przy sporym mrozie.
2. Ustawił oszukał komputer samochodu i ustawił że mam niby skrzynię automatyczną nie manualną, spowodowało to pojawienie się błędu ale wiadomo nie mam czujnika od tej skrzyni. Ten myk zwiększa ilość dawki przy rozruchu co w wiadomo pomaga również w odpalaniu. Jedyny skutek uboczny tego to błąd i sporadyczne szarpanie przy drugim biegu ale jest to do opanowanie
Ten zabieg uczynił mnie jedyne 70 zł razem z ustawianiem rozrządu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości