problemy z odpaleniem na ciepłym i zimnym silniku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kojot23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 13:56
Lokalizacja: Warmia
Kontakt:

problemy z odpaleniem na ciepłym i zimnym silniku

Post autor: kojot23 » śr paź 28, 2009 19:17

Już poruszyłem ten temat na innym temacie ale postanowiłem nowy otworzyć a mianowicie mam następujący problem.

Od jakiegoś czasu pojawiły mi się problemy z odpalaniem. Z początku miał problemy odpalić na ciepłym silniku (trochę dłużej kręcił) obecnie doszło to tego że i na zimnym mam problemy odpalić a szczególnie jak dłużej stoi nie odpalany.
Co do tego odpalania na zimny zauważyłem pewne przypadłości. W przezroczystym przewodzie paliwowym zaraz za filtrem zbiera mi się powietrze i to nie trochę tylko cały przewód jak go widać jest praktycznie w całości wypełniony powietrzem.
Filtr paliwa został ostatnio wymieniony oraz zamontowałem zawór chyba powrotny się nazywa przed filtrem paliwa.
Chyba wszystko napisałem jak by jakieś jeszcze niejasności to pisać postaram się wyjaśnić je.
Ostatnio zmieniony sob maja 29, 2010 01:17 przez kojot23, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr paź 28, 2009 20:37

kojot23 pisze:W przezroczystym przewodzie paliwowym zaraz za filtrem zbiera mi się powietrze i to nie trochę tylko cały przewód jak go widać jest praktycznie w całości wypełniony powietrzem.
W sumie sam sobie odpowiedziałeś ,a przyczyną mogą być luzne opaski lub jakaś nieszczelność przy filtrze...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » śr paź 28, 2009 20:45

kojot23, Filtr paliwa napełniłeś paliwem po wymianie?


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
lukker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 30, 2006 20:17
Lokalizacja: Starachowice/Kielce

Post autor: lukker » śr paź 28, 2009 21:26

A jakiej firmy filtr dałeś?Ja miałem u siebie podobny problem jak postoi to bylo powietrze, i po wymianie filtra to ustało



kojot23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 13:56
Lokalizacja: Warmia
Kontakt:

Post autor: kojot23 » czw paź 29, 2009 16:30

Napełniłem do pełna filtr zaraz po wymianie a co do filtra to konkretniej, firma, rodzaj cz co tam jeszcze innego??
Aha i jeszcze jedno mi się nasunęło do czego konkretnie służy ten zaworek na dole filtra. Jest to jakaś forma odpowietrzenia czy wręcz odwrotnie??

Co do szczelności nie powinno być problemu bo dokręciłem dosyć dobrze po wymianie wszystkie opaski i ściski ile wlazło w granicach rozsądku rzecz jasna.
Ostatnio zmieniony czw paź 29, 2009 16:33 przez kojot23, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
lukker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 30, 2006 20:17
Lokalizacja: Starachowice/Kielce

Post autor: lukker » czw paź 29, 2009 18:53

Chodzi o firmę, bo niektóre firmy produkują trochę nieszczelne filtry które puszczają powietrze. A to na dole filtra służy do spuszczania wody która zbiera się na dole filtra.



kojot23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 13:56
Lokalizacja: Warmia
Kontakt:

Post autor: kojot23 » pn lis 02, 2009 17:36

Obecny filtr to jakiejś firmy krzak bliżej nie określonej ze sklepu z częściami za 28zł jeśli dobrze pamiętam. Możliwe że jest to wina filtra bo po bliższych oględzinach zauważyłem że górna część filtra jest tłusta i widać odrobinę ropy, co do odpalania to chyba szwankuje czujnik temp. bo po odłączeniu go odpala od cyknięcia czy jest zimny czy jest ciepły. Zobaczę czy również odpali tak po dłuższym postoju jak się zbierze więcej powietrza w wężyku .



Awatar użytkownika
makeć
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: sob sie 04, 2007 12:10
Lokalizacja: 3city
Kontakt:

Post autor: makeć » wt lis 03, 2009 18:00

koledzy, szybkie pytanko ... jakiej średnicy (wewnątrz) są przewody paliwa (gumowe) od filtra w stronę pompy ? Motor ASZ.
Chcę podmienić zaworek zwrotny z allegro (19 pln), a ori kosztuje 72 pln.
Z góry dzięki za info.
Pozdrawiam


Moje aktualne wersje VCDS V2: ADAKO 23.3.1 (PL) i 23.3.1 (EN).

michall11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob sty 03, 2009 21:11
Lokalizacja: Futoma

problem z paleniem golfa na zimnie

Post autor: michall11 » wt lis 03, 2009 20:40

witam koledzy mam taki problem moj golf 3 TD z 92 rok miałem urwana swiece w głowicy wydzieralem głowice robiłem ta swiece po tygodniu jazdy urwało mi od wału nadole koło co idzie na rozrzad a w głowicy wtedy *#cenzura#* zawory i popychacze chydrualiczne zrobiłem ale mam problem z zapalenie auta na zimnoi wogule nie odpali teraz a jak był ciepły to na raz palil pomocy


kustra

kojot23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 13:56
Lokalizacja: Warmia
Kontakt:

Post autor: kojot23 » pt maja 28, 2010 14:42

Udało mi się w końcu dojść co go bolało z tym zapalaniem. Trochę czasu to potrwało ale znalazł się kumaty jegomość który się z tym uporał.
Mianowicie:
1. Podłączył komputer pod VAG-a i co wyszło z lekka opóźniony zapłon, przestawił to na z lekka przyśpieszony. Z tego co mówił pomoże to przy odpalaniu zimą przy sporym mrozie.
2. Ustawił oszukał komputer samochodu i ustawił że mam niby skrzynię automatyczną nie manualną, spowodowało to pojawienie się błędu ale wiadomo nie mam czujnika od tej skrzyni. Ten myk zwiększa ilość dawki przy rozruchu co w wiadomo pomaga również w odpalaniu. Jedyny skutek uboczny tego to błąd i sporadyczne szarpanie przy drugim biegu ale jest to do opanowanie :)
Ten zabieg uczynił mnie jedyne 70 zł razem z ustawianiem rozrządu :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości