MK3 1,9 TD NIE RÓWNO PRACUJE PO ODPALENIU

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

joshi73
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw paź 08, 2009 18:29
Lokalizacja: Bielsko Biała

MK3 1,9 TD NIE RÓWNO PRACUJE PO ODPALENIU

Post autor: joshi73 » pt paź 30, 2009 09:47

WITAM WSZYSTKICH
Mój problem polega na tym, że gdy odpale swojego golfika to ma obroty z rzędu 800 i bardzo nie równo pracuje. kopci w kolorze siwo niebieskawym. gdy sie silnik nagrzeje to pracuje równo lecz obroty ma na poziomie 1000. Wiem że tez cieknie olej gdzieś koło turbiny. Swiece ma nowe i pali bez problemu. Bierze olej. Może mi ktos powiedziec co z ta nie równą pracą silnika :crazy: :crazy:



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt paź 30, 2009 10:12

joshi73 pisze:Może mi ktos powiedziec co z ta nie równą pracą silnika
Używaj przyspieszacza kąta wtrysku jeśli masz.Poza tym może być słabe ciśnienie na którymś z garów.Jak świece żarowe wymieniłeś to możesz je sprawdzić bo jak któraś padła to też będą takie objawy...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

joshi73
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw paź 08, 2009 18:29
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: joshi73 » pt paź 30, 2009 10:19

Używam własnie przyspieszacza i to własnie na nim ma 800



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt paź 30, 2009 10:46

A rosną ci obroty jak wyciągniesz przyspieszacz?Bo powinny ,chociaż w niektórych pompach nie rosły.Przyspiesz trochę kąt wtrysku powinno pomóc ...
Ostatnio zmieniony pt paź 30, 2009 10:49 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

joshi73
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw paź 08, 2009 18:29
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: joshi73 » pt paź 30, 2009 12:36

mechanik mi mówi że albo pompa wtryskowa do wymiany, albo słaba kompresja na cylindach.
Czy turbina może brać duzo oleju??

[ Dodano: 30 Paź 2009 11:41 ]
jak długo trzeba miec włączony przyspieszacz???/. Jestem nowicjuszem z tym autkiem więc pytam??



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob paź 31, 2009 09:43

joshi73 pisze:jak długo trzeba miec włączony przyspieszacz???
Do momentu az silnik zacznie rowno chodzic
joshi73 pisze:albo słaba kompresja na cylindach.
To jak najbardziej moze byc przyczyna .
joshi73 pisze:Czy turbina może brać duzo oleju??
Moze
Ostatnio zmieniony sob paź 31, 2009 09:45 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

joshi73
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw paź 08, 2009 18:29
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: joshi73 » sob paź 31, 2009 14:28

widzę że należysz do wielkich w tym temacie.
Powiedz mi czy wymiana samych pierscieni pomoze,
dochodzi do tego kopcenie. Na przyspeszaczu mniej kopci
chodzi mi co m oże byc przyczyna i jakie naprawy muszę zrobic



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob paź 31, 2009 17:33

joshi73 pisze:Powiedz mi czy wymiana samych pierscieni pomoze,
Jak nie masz dużych progów w tulejach to pomoże
joshi73 pisze:dochodzi do tego kopcenie. Na przyspeszaczu mniej kopci
Kąt wtrysku trzeba przyspieszyć
joshi73 pisze:jakie naprawy muszę zrobic
Na poczatek przyspiesz kąt wtrysku


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

joshi73
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw paź 08, 2009 18:29
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: joshi73 » sob paź 31, 2009 18:27

a więc, wymieniłem świece.....pali super..
na przyśpeszaczu przez jakis czas nie równo pracuje.
jak mam zwiekszyc ten kąt wtrysku???
czy do fachowca trzeba jechać??
I jeszcze jedno
czy to kopcenie to przez turbo jest??



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob paź 31, 2009 21:02

joshi73 pisze:ak mam zwiekszyc ten kąt wtrysku???
Zaznaczasz pierwotne położenie pompy wtryskowej ,luzujesz śruby mocujące pompę i dajesz 1-1,5mm w strone silnika .Jak będzie lepiej to masz przyczynę .Ale tak na pewno idealnie nie ustawisz ,do tego potrzebny jest zegar .
joshi73 pisze:czy do fachowca trzeba jechać??
Tak by było najlepiej
joshi73 pisze:czy to kopcenie to przez turbo jest??
Na to pytanie nikt ci jednoznacznie nie odpowie bo równie dobrze możesz mieć zużyte pierscienie na tłokach czy uszczelniacze na zaworach


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

arwam

Post autor: arwam » ndz lis 01, 2009 00:19

do sprawdzenia świece kąt wtrysku i same wtryskiwacze. to najczęstsze przyczyny przebierania silnika po rozruchu na zimno.
jak to nie pomoże to wtedy sprawdzić ciśnienie sprężania. i jeśli na którymś cylindrze wychodzi małe to wtedy jeszcze zrobić próbę olejową.



lukaszz1789
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:47
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: lukaszz1789 » ndz lis 01, 2009 01:13

No ja dzisiaj za to sie wkoncu zabrałem, miałem w aaz wtryski 2-sprezynkowe i jakos nie dałem rady nic wyregolowac by było ok wiec postanowiłem zmienic wtryskiwacze na te od 1Y ktore mam z jedna sprezynką i koncówki te co miałem w AAZ ale to akurat nic do szarpania nie miało nawet po ustawieniu dobrego cisnienia na 150.
Świece też ok, a dalej szarpie.
Po ruszeniu kątu wtrysku na silnik tzn po przyspieszeniu szarpanie ustało nawet bez przyspieszacza i nawet lepiej sie zbiera.
Wiec mysle ze w wiekszosci przypadków nie ma co panikować tylko tak jak kolega wyzej pisze: wtryski, świece i kąt wtrysku.
Myslę ze w większosci przypadków pomoże.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz lis 01, 2009 01:48

I klin na wale, jeśli szarpanie pojawiło się nagle



WajP 110 ps
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt mar 13, 2009 19:45
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: WajP 110 ps » ndz lis 01, 2009 14:36

[/quote]Używaj przyspieszacza kąta wtrysku .
kolego o co chodzi z tym przyspieszaczem bo pierwszy raz o tym słysze a mam ten sam problem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 94 gości