a sprawdzałeś status pompek w grupie wskazań 018? powinny być cztery zera 0....0.....0.....0Neoarti pisze:A może to wina przepływomierza ? może trzeba go przeczyścić ?
wczoraj ruszam z parkingu daje 1 i muł daje 2-kę i nadal muł tak jak by dostawał mało paliwa czy coś w tym stylu obroty ponad 2 tys i dopiero zaczął przyspieszać i już dalej było ok dzieje się tak czasami ale wkurza mnie to bo czuję ze już nie ma takiej mocy jak dawniej ale nie łapie trybu awaryjnego
Zapieczone kierownice turbiny czy można tak jeżdzić ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Zapieczone kierownice turbiny czy można tak jeżdzić ??
Niby nikt nie zabrania...ale z drugiej strony po co...Neoarti pisze: Zapieczone kierownice turbiny czy można tak jeżdzić ??
[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
- cosmoo
- Użytkownik
- Posty: 263
- Rejestracja: czw wrz 04, 2008 19:58
- Lokalizacja: GRW / WG XXXXX
- Kontakt:
akurat ta grupa, jak dla mnie jest mało miarodajna, ponieważ wiem nie od dziś że moje pompki nadają się na złom a w tej grupie mam cały czas same 0.mettenos pisze:a sprawdzałeś status pompek w grupie wskazań 018? powinny być cztery zera 0....0.....0.....0Neoarti pisze:A może to wina przepływomierza ? może trzeba go przeczyścić ?
wczoraj ruszam z parkingu daje 1 i muł daje 2-kę i nadal muł tak jak by dostawał mało paliwa czy coś w tym stylu obroty ponad 2 tys i dopiero zaczął przyspieszać i już dalej było ok dzieje się tak czasami ale wkurza mnie to bo czuję ze już nie ma takiej mocy jak dawniej ale nie łapie trybu awaryjnego
lepiej sprawdzić BIP'y i korekcje dawki
[b]The discipline of writing something down is the first step toward making it happen.[/b]
u mnie korekcja dawki jak i status jest OK Pompki mam w super stanie
ostatnio autko dostało solidnie w du.... po obrotach bo ja dorwałem sie do jazdy na trasie
i jak ręką odjął teraz ciągnie jak głupie już przed 2tyś obrotów ale kierownice i tak sobie wyczyszczę bo moim zdaniem czasem trochę się już przycinają szczególe jak żona zamuli go po mieście
ostatnio autko dostało solidnie w du.... po obrotach bo ja dorwałem sie do jazdy na trasie
i jak ręką odjął teraz ciągnie jak głupie już przed 2tyś obrotów ale kierownice i tak sobie wyczyszczę bo moim zdaniem czasem trochę się już przycinają szczególe jak żona zamuli go po mieście
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
Nie dawno nabyłem toledo 110 AHF no i jest mułowaty do 2000 obr/min.
Od razu próbowałem nacisnąć ręcznie sztangę na turbo i tak pod ręką to ugina się z 2mm.
Natomiast jak użyłem klucza 14 czyli większe ramie na sztangę spokojnie ruszam 2 cm.
Ale dlaczego tak ciężko chodzi skoro chodzi? Za mocna sprężyna?
Mam też bore silnik ten sam i pod naciskiem kciuka sztanga spokojnie ugina się ile trzeba.
Jak rozruszać kierownice bez wyciągania turbo? Bo na razie chce wypróbować metody mało pracochłonne.
Jeszcze jedno mnie zastanawia jak po wyłączeniu silnika zsunę wężyk który idzie od N75
nr 5 z podanego linku niżej
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... chemat+n75
to słychać syk czyli podciśnienie nie schodzi w bora nie ma tego.
Od razu próbowałem nacisnąć ręcznie sztangę na turbo i tak pod ręką to ugina się z 2mm.
Natomiast jak użyłem klucza 14 czyli większe ramie na sztangę spokojnie ruszam 2 cm.
Ale dlaczego tak ciężko chodzi skoro chodzi? Za mocna sprężyna?
Mam też bore silnik ten sam i pod naciskiem kciuka sztanga spokojnie ugina się ile trzeba.
Jak rozruszać kierownice bez wyciągania turbo? Bo na razie chce wypróbować metody mało pracochłonne.
Jeszcze jedno mnie zastanawia jak po wyłączeniu silnika zsunę wężyk który idzie od N75
nr 5 z podanego linku niżej
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... chemat+n75
to słychać syk czyli podciśnienie nie schodzi w bora nie ma tego.
Panowie mam pytanie: czy temperatura silnika na vagu nie większa niz 80 stopni ma wpływ na zbierający sie nagar na kierownicach turbo? Moje VNT było czyszczone, nie uprawiam PSJ a kierownicy po pewnym czasie dalej lekko sie zacinają. Powinno być 90 tylko niewiem czy te 10 stopni różnicy ma aż taki wpływ.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 69 gości