Witam
problem polega na ciezkim odpalaniem na zimnym
ostatnio (14 dni temu) wymieniałem pasek rozrządu i było wszystko ok kat wtrysku 51 zapalał jak marzenie
wczoraj probuje odpalic zimnego a ten oporny ;/ to odrazu vaga grupa 000 wynik taki :http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_3155.html
grupa 4
http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_3156.html
teraz pytanie co się może przestawiać ??
kółko na wale czy kolko wałka rozrządu ??
dodam tylko ze pasowka nie lata jak szmata i nie widze bicia
z gory dzieki za odp .
[ Dodano: 31 Paź 2009 21:54 ]
a mam tez 2 problem z kontrolka swiec zarowych nie swieci w liczniku wogole ;/
po sprawdzaniu vagiem wszystkich czujnikow przy czujniku Hi temperatur zaswiecila sie
wie moze ktos co to za przyczyna ??
AFN Coś z rozrzadem + kontrolka swiec żarowych
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
- Silnik: CUAA
- Kontakt:
AFN Coś z rozrzadem + kontrolka swiec żarowych
Ostatnio zmieniony sob paź 31, 2009 22:55 przez zineq, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystko poza zakresem. Rozrzad do sprawdzenia i ponownego ustawienia.zineq pisze:Witam
problem polega na ciezkim odpalaniem na zimnym
ostatnio (14 dni temu) wymieniałem pasek rozrządu i było wszystko ok kat wtrysku 51 zapalał jak marzenie
wczoraj probuje odpalic zimnego a ten oporny ;/ to odrazu vaga grupa 000 wynik taki :http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_3155.html
grupa 4
http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_3156.html
teraz pytanie co się może przestawiać ??
kółko na wale czy kolko wałka rozrządu ??
dodam tylko ze pasowka nie lata jak szmata i nie widze bicia
z gory dzieki za odp .
[ Dodano: 01 Lis 2009 19:24 ]
A jakies błędy??zineq pisze:a mam tez 2 problem z kontrolka swiec zarowych nie swieci w liczniku wogole ;/
po sprawdzaniu vagiem wszystkich czujnikow przy czujniku Hi temperatur zaswiecila sie
Wysłane z "notatnik" NOKIA 3410
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
- Silnik: CUAA
- Kontakt:
witaj
zerwalo klin na wale - problem rozwiazany
bledow brak, po przekreceniu zaplonu niezaswieca sie wogole przekaznik cyka od swiec ale szybko sie wylancza
jak robilem Out Put test to na trafieniu na przekaznik swiec zarowych przygasły lampki w liczniku , przeskakujac na Relay for HIGH-output Coolant Preheat (j360) wtedy kontrolka swiec zarowych migala
zerwalo klin na wale - problem rozwiazany
bledow brak, po przekreceniu zaplonu niezaswieca sie wogole przekaznik cyka od swiec ale szybko sie wylancza
jak robilem Out Put test to na trafieniu na przekaznik swiec zarowych przygasły lampki w liczniku , przeskakujac na Relay for HIGH-output Coolant Preheat (j360) wtedy kontrolka swiec zarowych migala
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości