Wskaźnik AutoGauge Boost

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr maja 27, 2009 15:24

Ok, postaram się w najbliższym czasie:)
dawaj... moze tam sobie jakąś skale naklej koło tych diód ?



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » śr maja 27, 2009 15:28

cowboy pisze:moze tam sobie jakąś skale naklej koło tych diód ?
Dobry pomysł.



Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » pn paź 26, 2009 15:25

Z uwagi na to że sam szukałem i kierowałem sie tym tematem przed montażem wskaźnika, podziele sie i moimi wrażeniami.

Dokładnie chodzi o silnik AHF w którym nie ma takiej możliwości jak w AFNie ze przecinamy weżyk i gitara. Takze musialem zrobic dziurke gdzies na rurze od IC.
Wyczytalem po forach ze wklada sie jakies wentylki rowerowe :goof: i to jeszcze w plastiku... wiec po konsultacji z kilkoma mechanikami szybko mi to odradzono, bo jakby to nie było plastik+wentyl to taka troche prowizorka.

Szkoda bylo wiercic w kolektorze ssącym wiec został nikomu nie potrzebny EGR :chytry:
Przewierdzilem przez srodek sruby dziure, dospawalem mala rurke zeby dobrze wezyk siedzial i wkrecilem w EGR. Śmiga jak zloto.

Obrazek



Awatar użytkownika
Mako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1030
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 16:41
Kontakt:

Post autor: Mako » pn paź 26, 2009 16:46

lolo_golf, estetetycznie to wygląda :bigok: zapodaj fotki gdzie wskaźnik umieściłeś w autku :bajer:



Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » pn paź 26, 2009 20:38

Linc, wejdz sobie do mojego tematu.



mariuszczyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt gru 05, 2006 01:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: mariuszczyk » pt paź 30, 2009 01:05

2 bary to prawei niemożliwe dla zwykłego silnika. rozerwałoby go.

SOry że odkopuje stary temat ale..
wczoraj podpiołem kompa pod auto i przejechałem sie kawałek.Vag pokazywał mi czasem podczas ostrej jazdy 2,4-2,5 bara!
Mam oczywiście przeładowanie raz na jakiś czas(tzn kilka sekund gaz do dechy i muł)


VW

arwam

Post autor: arwam » sob paź 31, 2009 14:43

2 bary to prawei niemożliwe dla zwykłego silnika. rozerwałoby go.
nie rozerwie bo nie od doładowania "rozrywa" silniki a tylko od nadmiary mocy lub momentu obrotowego.
od ciśnienia w mili barach trzeba odjąć ciśnienie atmosferyczne. czyli wtedy otrzymujesz wartość 1,4-1,5 bara.
ca na nie dłubane TDI jest ze duże i komp przechodzi w tryb awaryjny

P.S. ja na AAZ kiedy miałem GT2052V miałem ciśnienie 1,8 bara i później na turbinie Garrett T3 też miałem takie ciśnienie.
silnik zmienił włąsciciela i jeździ do dziś.
porzedni 1.6TD również miał ciśnienie 1,6-1,8bara na GT2052V i też mu się nic nie działo,
poza wydłużającymi się szpilkami od głowicy ale odprężenia silnika załatwiłoby sprawę



Awatar użytkownika
Mako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1030
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 16:41
Kontakt:

Post autor: Mako » sob paź 31, 2009 14:55

u mnie wskaźnik zamontowany wygląda tak ;)

Obrazek

a to jest fotka golfa kolegi Rydzu, ale wskaźnik i miejsce montażu jest identyczne jak u mnie ;)
Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 221 gości