wolno wchodzi na obroty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wolno wchodzi na obroty
mam problem z powolnym wchodzeniem na obroty mojego golfa
auto odwiedziło kilku mechaników w tym serwis VW i do konca nie wiem co to może być
w salonie powiedzieli mi że to albo komputer albo turbo
turbo wymieniłem i auto chodzi inaczej ale cały czas go coś muli, pare osób powiedziało mi żebym sprawdził katalizator ale sam nie wiem czy aż tak mocno może go blokować??
miał ktoś taki problem
auto odwiedziło kilku mechaników w tym serwis VW i do konca nie wiem co to może być
w salonie powiedzieli mi że to albo komputer albo turbo
turbo wymieniłem i auto chodzi inaczej ale cały czas go coś muli, pare osób powiedziało mi żebym sprawdził katalizator ale sam nie wiem czy aż tak mocno może go blokować??
miał ktoś taki problem
moja maszyna :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=262026
-
- Użytkownik
- Posty: 467
- Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
domyślam się, że jednostka PD u kolegi przerabiałem ten problem i u mnie była pompa paliwa uwalona a wszyscy też celowali w turbo, mimo wszystko powinieneś auto podpiąć pod VAG-COMpepe88 pisze:miał ktoś taki problem
1.proponuje sprawdzić pompę paliwa która może nie wyrabiać jest w zbiorniku paliwa, diagności mają aparaturę do sprawdzania ciśnienia w układzie paliwowym. Można to też zrobić w prosty sposób. W AJM jest pompa 0,5 bara pompująca, wydajność około 100 l/h. Ktoś siedzi w środku auta, w tym czasie z filtra paliwa masz odpięty przewód droga zbiornik - filtr paliwa. Odkręca zapłon ale nie kręci i patrzy ile paliwa pompa z tego przewodu wytłoczy np do butelki
2.jak tam okolice vacu? sucho? nie sączy sie ON ?
3.jak tam filtr paliwa? był wymieniany? może on jest niedrożny, zapachany syfem itp?
4. katalizator możesz spokojnie wyciąć, czasem zapycha się on czego następstwem jest niedrożne ujście dla spalin, wytnij go, kata sprzedaj. jedyna rzecz która się zmieni w Twoim mkIV to słyszalny dzwięk turbo
mimo wszystko VAG-COM jest tutaj obowiązkowy
P.S.
a co jeśli mogę spytać było przyczyną wymiany turbo? sprawdził je ktoś bo może było ok?turbo wymieniłem
[ Dodano: 26 Paź 2009 19:28 ]
nom, błedy a wartości z danych bloków to dwie różne bajkidarkjustice pisze:trzeba zrobić logi statyczne oraz dynamiczne, bo samo sprawdzenie błedów jest g*wno warte
co do błędów a logów to nie mam pojecia co było robione bo sie na tym nie znam ... opieram sie o informacje od mechaników ;/ turbo było podejrzane i po oddaniu do wstepnej diagnostyki okazało się nie do naprawy po poprzedniej regeneracji
a pompe paliwa sprawdze a kata raczej nie sprzedam po 300tyś nie wiem czy bedzie cos warty
możesz napisać dokładnie jakie miałeś objawy przy uszkodzonej pompie??
a pompe paliwa sprawdze a kata raczej nie sprzedam po 300tyś nie wiem czy bedzie cos warty
możesz napisać dokładnie jakie miałeś objawy przy uszkodzonej pompie??
moja maszyna :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=262026
pepe88, kogoś kumatego pochodzisz ze Śląska a na Śląsku masz bardzo kumatego ALIGATORA. Podbij na forum regionalne, szybko znajdziesz do niego namiar, możesz oddać auto bez większego zmartwienia ale przed tym wytnij katalizator i zastąp go zwykłą przelotową rurką. U tłumikarza koszt całej roboty z materiałem to 50 zł
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 95 gości