Dziwne klekotanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gadzik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn kwie 21, 2008 12:45
Lokalizacja: PNIEWY
Kontakt:

Re: Dziwne klekotanie

Post autor: gadzik » wt paź 27, 2009 16:46

[quote="tomajos1987"]Mój pierwszy post na tym forum, tak więc witam Wszystkich.
Mam dziwny problem WITAJ KOLEGO MAMY TEN SAM PROBLEM TEZ MAM TEN SAM SILNIK I TE SAME OBJAWY OD PARU DNI I TO NIE CHODZI O TURBINE CZY GWIZDY TYLKO JAK ZEJDZIE Z OBROTOW TO SA TAKIE STUKI W SILNIKU NAPISZ DO MNIE NA GG TRZEBA SOBIE POMOC :pub:



kusmat19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw wrz 25, 2008 16:16
Lokalizacja: NYSA

Post autor: kusmat19 » wt paź 27, 2009 18:33

Kywak, jakie 2000 tys max jak dlamnie 1500 ostatnio zmienialem w ajm 115 i 6 biegow tam jest wielkie bydle 240mm koszt 1400 i sam robilem oczywiscie zalozylem caly zestaw z ARL 150 bo do ajm 1400 sam dwumas :bajer:

[ Dodano: 27 Paź 2009 16:46 ]
gadzik napisz dokladnie co sie dzieja jesli chdzi o dwumas to zjadlem na tym zemby i na 99% pomoge :bigok:


gti tdi maniak

tomajos1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt paź 23, 2009 15:51
Lokalizacja: Poznań

Post autor: tomajos1987 » wt gru 01, 2009 16:30

Dziś zakończyłem nie do końca walkę z opisanym problemem w pierwszym poście.
Pojechałem do autoryzowanego serwisu diesla w Poznaniu i choć trzymali auto przez 16 dni to w końcu doszli do tego co jest przyczyną.
Mianowicie,
- sprawdzili układ doładowania z demontażem, montażem,
- sprawdzenie turbosprężarki i regulacja zaworu upustowego,
- wymiana pompy olejowej i samoregulatorów luzu zaworowego.
Po tym wszystkim autko chodzi jak "pszczółka":)

To tak dla osób, które by miały podobny problem jak Ja.

Tylko jest jeszcze jedna rzecz za którą się nie brali, ponieważ turbinę mam na gwarancji i nie chcieli jej ruszać, chodzi o krzywy wiernik i błędną regulacje, moje pytanie jest takie, ile może to kosztować w jakimś innym warsztacie? Już mi się odechciewa jechać do tych "magików" co mi ją regulowali bo stwierdzam po czasie, że chyba zbytnio są nie ogarnięci w temacie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 206 gości