Problem z wyborem oleju !!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Piasek, Tego nie chce to zwykly mobil. Właściwie to prawie to samo co mam. Wystarczy w specyfikacje spojzec.
mettenos, z norma 505.00 wszsytkie te oleje spelniaja ta norme.
mettenos, z norma 505.00 wszsytkie te oleje spelniaja ta norme.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
marcin999, proponuje zmienić nazwę tematu bo w tytule jest " [MK4 TDI PD] ¤ Problem z wyborem oleju !!!! " a PD to nie pompa rotacyjna tylko pompowtryski jeśli dobrze pamiętam nadal nie zmienia to faktu, że był temat wałkowany wiele razy no i MOTUL jest najlepszy do PD jak w temacie
zmieńcie sobie tytuł tematu będzie po sprawie
[ Dodano: 15 Paź 2009 22:45 ]
zmieńcie sobie tytuł tematu będzie po sprawie
[ Dodano: 15 Paź 2009 22:45 ]
leon79 pisze:Auto na pompkach, wiec olej jak najbardziej pelny syntetyk.
no jak w temacie jeśli ja nie czytam buhehehe, kolego podłączyłeś się pod temat PD a nie VPMacias84 pisze:tylko oleje z normami 505.01, jak ktoś lubi swój silnik i turbinkę to polecam oleje Motul
Ostatnio zmieniony czw paź 15, 2009 22:47 przez PELE, łącznie zmieniany 2 razy.
Witam. Na forum jestem od niedawna, wertowałem je dość dokładnie w poszukiwaniu odpowiedzi na moje pytanie i powiem szczerze zamotałem się już totalnie. Dlatego chciałbym poprosić o fachową radę. Jeżdżę podobnie jak kolega bojs mk4 1.9 TDI ATD (pompowtryski) rocznik 2001. Po jego zakupie wymieniłem olej zdając się na mechanika który wlał mi Mobil Super S 10W40 o specyfikacji 505.00 która jest wymieniona w książce serwisowej. Już prawie rok jeżdżę na tym oleju, zbliża się czas wymiany i nie wie co robić czy zalać taki sam czy już taki o specyfikacji 505.01 np Mobil 5W40. Ale zawsze myślałem że w tą stronę zmieniać nie można ... Mam mętlik w głowie ... co robić.
a to że jest rzadszy nie wpłynie niekorzystnie na silnik? Mam 143tyś przebiegu wymieniony był po kupnie przy 132tys. Zawsze słyszałem, że olej jeśli już to zmienia się na gęstszy bo w przeciwnym razie rzadszy olej może wypłukać miejsca uszczelnione przez ten gęstszy olej i doprowadzi do nieszczelności? Czy to prawda i jak to sie ma do mojego przypadku?
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
a czy czytales ten temat i podobne? to ZAPAMIETAJ raz na zawsze ze pompowtryski jezdza na 505.01 do konca swoich albo twoich dni.mi_chas pisze:a to że jest rzadszy nie wpłynie niekorzystnie na silnik? Mam 143tyś przebiegu wymieniony był po kupnie przy 132tys. Zawsze słyszałem, że olej jeśli już to zmienia się na gęstszy bo w przeciwnym razie rzadszy olej może wypłukać miejsca uszczelnione przez ten gęstszy olej i doprowadzi do nieszczelności? Czy to prawda i jak to sie ma do mojego przypadku?
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
dobra, dobra to już wiem i pamiętać będę ale pytanie jest czy nic się nie stanie jeśli po przejechaniu 10tys na 10w40 zaleje 5w40. Jeśli się na tym znasz to napisz dokładnie co o tym myślisz bo takiego przypadku nie znalazłem żeby ktoś jeździł na 10w40 i zmienił na 5w40...
Ostatnio zmieniony wt paź 27, 2009 11:45 przez mi_chas, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam podłącze się do tematu .Mam golf-a IV 1.9 TDI 90KM 99r przebieg orginalny 195 tys km sprowadzony z Niemiec serwisowany w ASO do 140 tys km mam k.Serwisową ... Dodam ,że nie mam podane jakim olejem był zalany ( niema nic w pokrywie silnika ) żadnej kartki itp w karcie przeglądowej jest tylko podkreślone specyfikacja 506.00
Jakim olejem go zalać
Pełny syntetyk 5w30?? Hm nie rozszczelni sie silnik?
PROSZĘ O POMOC!
Jakim olejem go zalać
Pełny syntetyk 5w30?? Hm nie rozszczelni sie silnik?
PROSZĘ O POMOC!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 181 gości