Szarpie na wolnych obrotach - koło dwumasowe ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mumen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 01:52
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: mumen » śr paź 31, 2007 23:54

korfanty pisze:Ja też przymierzam się do wymiany sprzęgła w moim ALH, gadałem z gościem który robi w serwisie VW, powiedział że bardzo dobrym rozwiązaniem jest zestaw Valeo w którym jest zwykłe koło zamachowe. Mam takie zestaw już na oku za 999zł, za ok 2tyg będe wymieniał.
A z jakiego modelu VW zakładasz zwykłe jednomasowe sprzegło?? Tez rozważam taka możliwość, cjociaż caly komplet mam na oku dwumasowego sprzęgła za 1400.


Zapraszam do oceny mojego traktorka
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=96475&postdays=0&postorder=asc&start=0
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images20.fotosik.pl/217/01357ef392b41358.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1078762#1078762
MADAFAKA NIE MA JAZDY BEZ WIATRAKA

Awatar użytkownika
korfanty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw sty 19, 2006 09:09
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: korfanty » czw lis 01, 2007 10:08

To jest zestaw o nr 826317 wg Valeo podchodzi do większości silników 1.9TDi, a sprawdzić dokładnie możesz w katalogu on-line Valeo

http://www.valeoservice.com/html/poland/pl/

po prawej zakładka "valeo web katalog"

Dziś miałem okazje zobaczyć ten zestaw, wygląda naprawde bardzo solidnie, w zestawie koło zamachowe, tarcza z bardzo masywnymi sprężynami (ktoś pisał że jest mniejsza tarcza 220mm i że nie będzie wytrzymywała - mylił się tarcza ma 228mm) docisk, łożysko wyciskowe i zestaw śrub do montażu. Na stronie Valeo w opisie do jakich silników pasuje jest wymieniony również silnik 1.8T 180KM więc dwa razy mocniejszy od mojego! Za tydzień wymieniam.

ObrazekObrazekObrazek
Ostatnio zmieniony pt lis 02, 2007 21:05 przez korfanty, łącznie zmieniany 1 raz.



krzysiu210
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: pn lis 27, 2006 03:24

Post autor: krzysiu210 » wt sie 25, 2009 20:34

korfanty pisze:To jest zestaw o nr 826317 wg Valeo ...
... Za tydzień wymieniam.
i jak Ci sie to sprawuje ?

Ja jutro jak nie znajdę koła zamachowego od 1Z/G60 to też montuje ten zestaw, niestety
nie mogę go obecnie znaleźć taniej jak 1300 zł



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » śr sie 26, 2009 21:03

koledzy piszecie że jak się położy delikatnie nogę na pedał sprzęgła i czuć pulsowanie to padający dwumas ?? u mnie pedał delkiatnie pulsuje nie szarpie nie puka przy gaszeniu no może jak wcisnę sprzęgło od w tle słychać jakiś bardziej głuchy posłuch ale sądzę ze to właśnie pracujące sprzęgło pedał łapie od połowy tak jak być powinno
wymieniam często szyby w VW auta są nowe lub prawie nowe i używane jak nasze i z ciekawości jak wystawiam z warsztatu to sobie słucham jak chodzi itp.. i w każdym dosłownie każdym wyczuwam drgania na pedale sprzęgła czasami mniejsze czasami większe ale pulsowanie jest zawsze to wszystkie mają do wymiany koła dwumasowe :)


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » śr sie 26, 2009 21:08

Neoarti pisze:u mnie pedał delkiatnie pulsuje
To jest normalne zjawisko, było kiedys o tym na forum.Wszystko jest w porzadku, nie ma sie czym przejmowac. U mnie w Fabii ATD tez lekko pulsuje i jest wszystko ok juz od dobrych kilkudziesieciu tys.


User

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr sie 26, 2009 21:08

Neoarti pisze:koledzy piszecie że jak się położy delikatnie nogę na pedał sprzęgła i czuć pulsowanie to padający dwumas ?? u mnie pedał delkiatnie pulsuje nie szarpie nie puka przy gaszeniu no może jak wcisnę sprzęgło od w tle słychać jakiś bardziej głuchy posłuch ale sądzę ze to właśnie pracujące sprzęgło pedał łapie od połowy tak jak być powinno
wymieniam często szyby w VW auta są nowe lub prawie nowe i używane jak nasze i z ciekawości jak wystawiam z warsztatu to sobie słucham jak chodzi itp.. i w każdym dosłownie każdym wyczuwam drgania na pedale sprzęgła czasami mniejsze czasami większe ale pulsowanie jest zawsze to wszystkie mają do wymiany koła dwumasowe :)
dobrze piszesz, w każdym sprawnym napędzie będą wyczuwalne drgania na pedale sprzęgła przy delikatnym jego wciskaniu, w końcu łożysko oporowe musi się o coś opierać. Objaw zupełnie prawidłowy.


Obrazek

marcuso86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: marcuso86 » ndz sie 30, 2009 12:24

Niech ktos kto ma zamontowany ten zestaw Valeo napisze jak sie to sprawuje.



krzysiu210
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: pn lis 27, 2006 03:24

Post autor: krzysiu210 » śr wrz 23, 2009 08:44

marcuso86 pisze:Niech ktos kto ma zamontowany ten zestaw Valeo napisze jak sie to sprawuje.
Zestaw Valeo 826317 zamontowany już parę ładnych kkm.
Różnica w pracy tego sprzęgła jest taka, że jak np. jadę
ze stałą prędkością i puszczę gaz żeby autko wyhamować
silnikiem to czuć szarpnięcie. Nie było tego na dwumasie!
Identycznie jest gdy podczas hamowania silnikiem
dodam gazu ... znowu szarpnięcie :|

Zestaw daje rade przenieść na kółka mój moment obrotowy 324Nm :-)



adamo86.86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 11:52
Lokalizacja: bychawa
Kontakt:

Post autor: adamo86.86 » śr wrz 23, 2009 14:48

Ja mam golfa 4, i tez mi padl dwumas, i zalozylem jednomasowe valeo, zamiennik i jest duzo tanszy i napewno wytrzymalszy, i jak narazie to nei nazekam jezdzi sie duzo lepiej niz na starym dwumasie, a fabrycznie do vw nie wchodzily sasch'a tylko luk.



tomislaf1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw lis 20, 2008 12:54
Lokalizacja: Świnoujście/Szczecin
Kontakt:

Post autor: tomislaf1 » pn paź 26, 2009 20:34

czy to możliwe żeby pękał napinacz paska wieloklinowego od dwumasu?? może on wprawiać go w drgania?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości