problem z moca

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

hubon1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob paź 17, 2009 22:17
Lokalizacja: Police Średnie

problem z moca

Post autor: hubon1 » czw paź 22, 2009 20:42

wymienilem komputer silnika ze 90 na 110.wszystko by bylo dobrze gdyby nie moc sinika.powyzej 2500 silnika dopiero ciagnie,moze musze wymienic wtryskiwaczr??????????!!!!!!!!!!prosze o pomoc,a moze musze cos jeszcze zrobic zeby dobrze chodzil ten silnik(agr)
Ostatnio zmieniony czw paź 22, 2009 22:31 przez hubon1, łącznie zmieniany 1 raz.


Hubon

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: problem z moca

Post autor: PinkFloyd » czw paź 22, 2009 20:47

hubon1 pisze:wymienilem komputer silnika ze 90 na 110.wszystko by bylo dobrze gdyby nie moc sinika.powyzej 2500 silnika dopiero ciagnie,moze musze wymienic wtryskiwaczr??????????!!!!!!!!!!prosze o pomoc
zapodaj logi dynamiczne vagiem bo tak to wróżenie z fusów



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw paź 22, 2009 23:31

hubon1, wymieniłeś tylko sterownik silnika czy również turbosprężarkę i jej sterowanie bo jeśli sam sterownik to nie ma się co dziwić, sterownik ze 110 konnego silnika steruje zupełnie inaczej pracą turbosprężarki (turbo ze zmienną geometrią sterowane podciśnieniowo) niż sterownik silnika AGR (zwykłe turbo z zaworem Wastegate sterowanym ciśnieniowo).


Obrazek

hubon1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob paź 17, 2009 22:17
Lokalizacja: Police Średnie

Post autor: hubon1 » pt paź 23, 2009 22:46

Sztomel pisze:hubon1, wymieniłeś tylko sterownik silnika czy również turbosprężarkę i jej sterowanie bo jeśli sam sterownik to nie ma się co dziwić, sterownik ze 110 konnego silnika steruje zupełnie inaczej pracą turbosprężarki (turbo ze zmienną geometrią sterowane podciśnieniowo) niż sterownik silnika AGR (zwykłe turbo z zaworem Wastegate sterowanym ciśnieniowo).
tak sam sterownik wymienilem!ale sprezarka ze 110konnego silnika bedzi pasowala do mojego silnika???????????????(AGR)


Hubon

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt paź 23, 2009 22:48

hubon1 pisze:
Sztomel pisze:hubon1, wymieniłeś tylko sterownik silnika czy również turbosprężarkę i jej sterowanie bo jeśli sam sterownik to nie ma się co dziwić, sterownik ze 110 konnego silnika steruje zupełnie inaczej pracą turbosprężarki (turbo ze zmienną geometrią sterowane podciśnieniowo) niż sterownik silnika AGR (zwykłe turbo z zaworem Wastegate sterowanym ciśnieniowo).
tak sam sterownik wymienilem!ale sprezarka ze 110konnego silnika bedzi pasowala do mojego silnika???????????????(AGR)
SZtomel miał racje , tówj silnik to AGR sterowanie ciśnieniowe a 110 podcisnienniowe-inna pompa vacum sterowanie, turbina i stąd problem



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob paź 24, 2009 05:44

hubon1 pisze:ale sprezarka ze 110konnego silnika bedzi pasowala do mojego silnika???????????????(AGR)
będzie pasowała ale musisz do niej jeszcze zakupić wężyki podciśnienia wraz z zaworem N75 (tym z białym łebkiem, sterowanym podciśnieniem) i podłączyć wg poniższego schematu :
Obrazek

a jeśli myślisz o zwiększeniu mocy swojego silnika to lepiej od razu kupić turbinę od silnika ASZ lub ARL oraz wymiana wtrsykiwaczy na np. 216-tki + wgranie wirusa do ECU przez tunera ale to się oczywiście wiąże z kosztami.


Obrazek

hubon1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob paź 17, 2009 22:17
Lokalizacja: Police Średnie

Post autor: hubon1 » ndz paź 25, 2009 03:01

Sztomel pisze:
hubon1 pisze:ale sprezarka ze 110konnego silnika bedzi pasowala do mojego silnika???????????????(AGR)
będzie pasowała ale musisz do niej jeszcze zakupić wężyki podciśnienia wraz z zaworem N75 (tym z białym łebkiem, sterowanym podciśnieniem) i podłączyć wg poniższego schematu :
[url=http://images47.fotosik.pl/93/d229e49ee0e28e90m.gif]Obrazek[/URL]

a jeśli myślisz o zwiększeniu mocy swojego silnika to lepiej od razu kupić turbinę od silnika ASZ lub ARL oraz wymiana wtrsykiwaczy na np. 216-tki + wgranie wirusa do ECU przez tunera ale to się oczywiście wiąże z kosztami.[ dzieki za pomoc wam wszystkim,czyli jak wymienie ta turbo sprezarke i ten zaworn75 to osiagne te 110 km????????????????????


Hubon

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn paź 26, 2009 08:18

hubon1 pisze:czyli jak wymienie ta turbo sprezarke i ten zaworn75 to osiagne te 110 km????????????????????
trzeba przede wszystkim wymienić wtryskiwacze albo na te z silnika ASV lub na 216 wtedy nawet bez zmiany turbiny osiągniesz 110 KM.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 211 gości