Uszczelka pod głowicę.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
LemoN8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 18:56
Lokalizacja: BIA
Kontakt:

Uszczelka pod głowicę.

Post autor: LemoN8 » sob paź 24, 2009 01:41

Witam,
nastał czas na wymianę uszczelki pod głowica w moim klekocie i pojawia się pytanie, czy wybrać dedykowana czy coś innego? Z tego, co słyszałem/czytałem można zastosować metalową uszczelkę z silnika AAZ.
Po sprawdzeniu wymiarów okazało się, że uszczelki różnią się średnica otworu na tłok. Do mojego silnika(JR) idzie uszczelka z otworem o śr. 78,5mm a w AAZ jest 81mm. Czy to w niczym nie przeszkadza? Z tego co przeczytałem wszystkie TD niby maja te same uszczelki, pod warunkiem, że zawory są hydrauliczne, bo te na płytkowej regulacji nie mają jednego kanału olejowego. Ja właśnie mam te na płytkowej regulacji.

Mam nadzieje, że nie namieszałem :hmm:

Pozdrawiam.



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » sob paź 24, 2009 09:13

Zakładaj taką jaka ma być bez kombinacji.



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » sob paź 24, 2009 09:36

sam osobiscie miałem w JR metalowa od AAZ chodzi troche głosniej ale pasi :bigok:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob paź 24, 2009 11:55

m.s pisze:sam osobiscie miałem w JR metalowa od AAZ chodzi troche głosniej ale pasi
A to dziwne,bo zakładając metalową uszczelkę z tą samą ilością karbów (grubość),silnik powinien pracować nawet nieco ciszej,bo z racji tego,że otwory cylindrowe w niej są nieco większe,silnik zostaje nieco odprężony.
m.s, założyłeś taką o tej samej grubości?Jeśli tak,to musisz obadać kąt wtrysku,pewnie nieco za wczesny.
LemoN8, możesz śmiało zakładać :bigok: .
Ja mam ciśnienie doładowania dochodzące do 1,8bara i nic się jej nie dzieje.Zwykła (szmaciana) dawno rozleciałaby się po całej komorze silnika przy takim ciśnieniu :grin: .
Ostatnio zmieniony sob paź 24, 2009 12:01 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » sob paź 24, 2009 12:16

Michaś_1977 pisze:Zwykła (szmaciana) dawno rozleciałaby się po całej komorze silnika przy takim ciśnieniu :grin: .
Moj silnik to jeszcze "dziewica" i jezdze na ori uszczelce przy testowych ustawieniach dochodzących do 2,2 bara na k24 (wiecej juz nie wydmucha) a tak to jak mowisz 1,4 non stop i jakos jest na swoim miejscu dalej :green_fuck:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob paź 24, 2009 12:21

Dzikuvip pisze:przy testowych ustawieniach dochodzących do 2,2 bara na k24
Dzikuvip, -zalewasz :chytry: ...

[ Dodano: 24 Paź 2009 12:22 ]
Dzikuvip pisze:1,4 non stop i jakos jest na swoim miejscu dalej
"Dopóty dzban wodę nosi,dopóki mu się uch nie urwie" :grin: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
LemoN8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 18:56
Lokalizacja: BIA
Kontakt:

Post autor: LemoN8 » sob paź 24, 2009 12:26

A co z tym? dodatkowy otwór w uszczelce z AAZ który wystawał by już poza blok :chytry:
na górze stara uszczelka dla porównania..
Obrazek
Ostatnio zmieniony sob paź 24, 2009 12:37 przez LemoN8, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » sob paź 24, 2009 13:47

Michaś_1977 pisze:Dzikuvip napisał/a:
przy testowych ustawieniach dochodzących do 2,2 bara na k24

Dzikuvip, -zalewasz :chytry: ...
Raz tak nadmuchalem , chcialem sprawdzic ile jest w stanie dac cisnienie , ale to bylo przy badzo wysokich obrotach i przy sporej dawce paliwa (Taki test :grin: )

[ Dodano: Sob 24 Paź, 2009 ]
LemoN8 pisze:A co z tym? dodatkowy otwór w uszczelce z AAZ który wystawał by już poza blok :chytry:
na górze stara uszczelka dla porównania..
a niech sobie wystaje


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob paź 24, 2009 14:43

LemoN8, ja jeżdżę na takiej uszczelce Elring i jakoś nie narzekam :chytry:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
LemoN8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 18:56
Lokalizacja: BIA
Kontakt:

Post autor: LemoN8 » sob paź 24, 2009 14:52

Tyle, że masz zawory hydrauliczne a ja mam na płytkach i w bloku niema tego dodatkowego kanału... :crazy:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob paź 24, 2009 14:55

No tak,niby pisałeś w pierwszym poście...gdzieś mi umknęło :blush:
Czyli kicha.
Musi być hydro.
Ostatnio zmieniony sob paź 24, 2009 14:59 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » sob paź 24, 2009 15:33

Michaś_1977 pisze:założyłeś taką o tej samej grubości?Jeśli tak,to musisz obadać kąt wtrysku,pewnie nieco za wczesny
grubszą i kat wtrysky był ustawiany ale potem zmodami był przyspieszony



Awatar użytkownika
misiur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lip 09, 2009 00:09
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: misiur » sob paź 24, 2009 16:24

... akurat mialem zakladać identyczny temat, bo czeka mnie na dniach wymiana w moim sbku. :)
Mam pytanko odnosnie tematu: jeden z forumowiczow polecił mi załozenie uszczelki metalowej, od AFN'a, jakiej grubosci zastowac ? (nie wiem jaka grub. mam teraz) i czy bedzie pasowac bez kombinacji ?

Acha, i chce metalowa, bo mam pewne plany dla tego silniczka na przyszlosc :hmm:

Pozdro !
Ostatnio zmieniony sob paź 24, 2009 16:25 przez misiur, łącznie zmieniany 1 raz.


http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j

mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » sob paź 24, 2009 17:46

grubosc taka sama jak w obecnej uszczelce, czyli karby w rogu uszczelki


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 208 gości