co to za wyciek i jak go zlikwidować

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Luqass
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: wt lip 07, 2009 08:58
Lokalizacja: okolice Wrocławia

co to za wyciek i jak go zlikwidować

Post autor: Luqass » pt paź 23, 2009 22:42

Chłopaki u mnie pojawił sie w tym miejscu ( na czerwono ) olej na wężyku i widać że nawet zaciek się pod nim zrobił co to oznacza jak to zlikwidować niestety mam tylko takie zdięcie zresztą kolegi z forum mam nadzieję że się nie pogniewa ja mam wszystko u siebie ori nie tak jak na tej fotce potrzebowałem jakąś by zobrazować bo mój aparat foto daleko

Obrazek



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » pt paź 23, 2009 22:58

jest to przewod od odmy moze wystarczy wyczyscic odme, przewod z ktorego cieknie to olej. rozbierz to poogladaj


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » pt paź 23, 2009 23:48

Na zdjęciu masz zaznaczone połączenie z odmą (wąż łączący "zawór regulacji ciśnienie w skrzyni korbowej" z przewodem dolotowym do turbo). Przyczyną wycieku jest "zawór regulacji ciśnienie w skrzyni korbowej" (na prawo od zaznaczonego miejsca na fotce) to on puszcza olej do odmy i to jest przyczyna wycieku.. Innymi słowy wraz z powietrzem ze skrzyni korbowej wylatuje mgła olejowa i masz wyciek :chytry: Możesz wymienić sam zawór i będzie po kłopocie.
Tu są tematy do poczytania :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55991
Albo założyć coś takiego :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245424[/quote]


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob paź 24, 2009 05:28

przyczyną tego wycieku nie jest zawór ciśnienia na pokrywie zaworów tylko nieszczelność pomiędzy tą rurką łączącą zawór a króćcem na rurze powietrza do turbiny, wymiana zaworu nic nie da. Najlepiej jak puścisz sobie odmę tak jak to jest na fotce, którą wkleiłeś i nie będziesz miał kłopotów z wyciekami oleju i syfieniem się dolotu od oleju a poza tym w butelce nawet nie będzie się zbierał olej bo nie będzie go już ciągła turbina. Ja miałem wyciek w tym samym miejscu a po zastosowaniu butelki mam czysto i sucho.


Obrazek

Awatar użytkownika
Luqass
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: wt lip 07, 2009 08:58
Lokalizacja: okolice Wrocławia

Post autor: Luqass » sob paź 24, 2009 09:18

dziękuję za odpowiedzi punkty przyznane w silniku zagości butelka pozdrawiam :grin:


MK IV TDI by luqass :dol: UKOŃCZONE [I][I][I][I][][][][][][] + 40%
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości