Pisałem wyżej,że również zdarzają się AVGasv albo ahf. afn tylko był w mk3 i passatach
jak przedmuchac turbine , bieg , weys obr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ahf
czyli zmieniac biegi w miare mozliwosci od 2,5 tys obortow , czasem pociagnac do 3 tys a jak trzeba wypedzac to mu nie zalowac ?
a i jeszcze jedno pytanko. Staram sie hamowac silnikiem i chcialem spytac czy jest to zdrowe dla niego gdy np na 4 biegu zjade do 2 tys obr i wrzuce 3 lub 2 ? gdyz wtedy oboroty wskakuja jak wiadomo wyzej cos kolo 2,5 tys . czy taki skok dla turbo nie jest szkodliwy?
czyli zmieniac biegi w miare mozliwosci od 2,5 tys obortow , czasem pociagnac do 3 tys a jak trzeba wypedzac to mu nie zalowac ?
a i jeszcze jedno pytanko. Staram sie hamowac silnikiem i chcialem spytac czy jest to zdrowe dla niego gdy np na 4 biegu zjade do 2 tys obr i wrzuce 3 lub 2 ? gdyz wtedy oboroty wskakuja jak wiadomo wyzej cos kolo 2,5 tys . czy taki skok dla turbo nie jest szkodliwy?
Ostatnio zmieniony pt paź 23, 2009 12:49 przez perki, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 14:20
- Lokalizacja: wrocław
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 14:20
- Lokalizacja: wrocław
Nie jest szkodliwe...Staram sie hamowac silnikiem i chcialem spytac czy jest to zdrowe dla niego gdy np na 4 biegu zjade do 2 tys obr i wrzuce 3 lub 2 ? gdyz wtedy oboroty wskakuja jak wiadomo wyzej cos kolo 2,5 tys . czy taki skok dla turbo nie jest szkodliwy?
Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10586
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
jest na forum temat "jak jeździć dieslem", turbiny ze zmienną geometrią często pogwizdują "z dołu" i nie musi to być od razu awaria - moja tak pogwizduje już ponad 100 tyś km,Maciek1988b pisze:No moim problemem jest to że nie wiem tak jak kolega jak go przedmuchac .Do jakich obrotów go kręcic. Nie wiem czy turbo mi powoli nie wysiada bo gdy go podkrece do wyzszych obrotów przy zmianie biegu na wyzszy turbina świszcze jak w jakiś sporowych furach.
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 14:20
- Lokalizacja: wrocław
A czy mój golf ma zmienna geometrie? Tak jak napisałem mam silnik 1.9 TDI 105KM?mettenos pisze:jest na forum temat "jak jeździć dieslem", turbiny ze zmienną geometrią często pogwizdują "z dołu" i nie musi to być od razu awaria - moja tak pogwizduje już ponad 100 tyś km,Maciek1988b pisze:No moim problemem jest to że nie wiem tak jak kolega jak go przedmuchac .Do jakich obrotów go kręcic. Nie wiem czy turbo mi powoli nie wysiada bo gdy go podkrece do wyzszych obrotów przy zmianie biegu na wyzszy turbina świszcze jak w jakiś sporowych furach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości