jak przedmuchac turbine , bieg , weys obr

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pt paź 23, 2009 12:31

asv albo ahf. afn tylko był w mk3 i passatach
Pisałem wyżej,że również zdarzają się AVG


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt paź 23, 2009 12:32

morfeusz86r pisze:asv albo ahf. afn tylko był w mk3 i passatach
jeszcze chyba były AVG i ASK



perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: perki » pt paź 23, 2009 12:39

ahf

czyli zmieniac biegi w miare mozliwosci od 2,5 tys obortow , czasem pociagnac do 3 tys a jak trzeba wypedzac to mu nie zalowac ?

a i jeszcze jedno pytanko. Staram sie hamowac silnikiem i chcialem spytac czy jest to zdrowe dla niego gdy np na 4 biegu zjade do 2 tys obr i wrzuce 3 lub 2 ? gdyz wtedy oboroty wskakuja jak wiadomo wyzej cos kolo 2,5 tys . czy taki skok dla turbo nie jest szkodliwy?
Ostatnio zmieniony pt paź 23, 2009 12:49 przez perki, łącznie zmieniany 1 raz.



Maciek1988b
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 14:20
Lokalizacja: wrocław

Post autor: Maciek1988b » pt paź 23, 2009 14:11

Mam podobny roblem jak kolega. Posiadam golfa V 1.9 TDI 105KM i również chciałbym go troszke przedmuchać ale nie wiem w jaki sposób prosze o pomoc.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt paź 23, 2009 14:14

Maciek1988b pisze:Mam podobny roblem jak kolega.
tzn jaki masz problem? łapie notlauf?



Maciek1988b
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 14:20
Lokalizacja: wrocław

Post autor: Maciek1988b » pt paź 23, 2009 14:24

No moim problemem jest to że nie wiem tak jak kolega jak go przedmuchac .Do jakich obrotów go kręcic. Nie wiem czy turbo mi powoli nie wysiada bo gdy go podkrece do wyzszych obrotów przy zmianie biegu na wyzszy turbina świszcze jak w jakiś sporowych furach.



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pt paź 23, 2009 14:25

Staram sie hamowac silnikiem i chcialem spytac czy jest to zdrowe dla niego gdy np na 4 biegu zjade do 2 tys obr i wrzuce 3 lub 2 ? gdyz wtedy oboroty wskakuja jak wiadomo wyzej cos kolo 2,5 tys . czy taki skok dla turbo nie jest szkodliwy?
Nie jest szkodliwe...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt paź 23, 2009 14:27

Maciek1988b pisze:No moim problemem jest to że nie wiem tak jak kolega jak go przedmuchac .Do jakich obrotów go kręcic. Nie wiem czy turbo mi powoli nie wysiada bo gdy go podkrece do wyzszych obrotów przy zmianie biegu na wyzszy turbina świszcze jak w jakiś sporowych furach.
jest na forum temat "jak jeździć dieslem", turbiny ze zmienną geometrią często pogwizdują "z dołu" i nie musi to być od razu awaria - moja tak pogwizduje już ponad 100 tyś km,



Maciek1988b
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 14:20
Lokalizacja: wrocław

Post autor: Maciek1988b » pt paź 23, 2009 14:30

mettenos pisze:
Maciek1988b pisze:No moim problemem jest to że nie wiem tak jak kolega jak go przedmuchac .Do jakich obrotów go kręcic. Nie wiem czy turbo mi powoli nie wysiada bo gdy go podkrece do wyzszych obrotów przy zmianie biegu na wyzszy turbina świszcze jak w jakiś sporowych furach.
jest na forum temat "jak jeździć dieslem", turbiny ze zmienną geometrią często pogwizdują "z dołu" i nie musi to być od razu awaria - moja tak pogwizduje już ponad 100 tyś km,
A czy mój golf ma zmienna geometrie? Tak jak napisałem mam silnik 1.9 TDI 105KM?



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt paź 23, 2009 14:31

Maciek1988b, każdy Mk5 TDI ma zmienną geometrię



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » pt paź 23, 2009 16:07

1 jesli kat przypchany to w miescie sobie mozesz dmuchac
2 w trasie kat sie wypali i dopiero sie przedmucha on sam i turbina
3 ale nie zawsze to pomaga i wtedy czyszczonko



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt paź 23, 2009 16:16

antojuja, jak kat zapchany to żadna trasa już nie pomoże tylko KAT OUT



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » pt paź 23, 2009 16:43

w 100% racja :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 247 gości