Jakie turbo najlepsze dla silnika AAZ ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Biperr0
I choose You!
I choose You!
Posty: 816
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
Kontakt:

Post autor: Biperr0 » sob paź 10, 2009 14:39

Ogólnie mój AAZ na turbie k14 wychodzi podobnie jak Vento od kolegi piotrekgal Też mam wyciągnięty ten *#cenzura#* który tak muli.Jedyny mój mankament to jeszcze przyczepność.... jeżdże narazie na zimówkach 145/80/13 i 155/80/13 :P Oszczędnie i dynamicznie :PP Ale po zimie zakładam opony na moje poszerzane stalówki :grin:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob paź 10, 2009 16:36

Biperr0 pisze:narazie na zimówkach 145/80/13 i 155/80/13
Widzę że oszczędzasz sprzęgło :p :)



Awatar użytkownika
Biperr0
I choose You!
I choose You!
Posty: 816
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
Kontakt:

Post autor: Biperr0 » sob paź 10, 2009 18:49

Dzikuvip pisze:
Biperr0
To Ty kupiles odemnie ta turbine?
Jeżeli ta aukcja której link posłałem była Twoja no to chyba tak :P



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » sob paź 10, 2009 20:21

No to moja:) zakladaj i podziel sie z nami jakie sa roznice :bigok:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Biperr0
I choose You!
I choose You!
Posty: 816
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
Kontakt:

Post autor: Biperr0 » śr paź 21, 2009 09:44

Sobota 17 niestety skrzynia mi poszła.... Miałem do wymiany uszczelniacz na jednej osi przez co cieknął mi olej no i chyba go już zabrakło.... wysprzęglik sie rozleciał(zatarł) i tak zakleszczyło mi wałem że nie idzie nim ruszyć. Także prace nad turbem zostały wstrzymane :grrr:



arwam

Post autor: arwam » śr paź 21, 2009 10:56

Biperr0,

w razie czego mam skrzynię 4T na sprzedaż z flanszami 100mm czyli takimi jak u ciebie



Awatar użytkownika
Biperr0
I choose You!
I choose You!
Posty: 816
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
Kontakt:

Post autor: Biperr0 » śr paź 21, 2009 12:55

Dzieki przemyśle to. Chociarz moja skrzynia mi sie podoba fajne ma przełożenia. Przynajmniej narazie mi to wystarczy. Jedynie to co bym chciał poprawić to jakiś short shifter zrobić. No i co najwarzniejsze dla mnie to chyba na skrzyni 4-o biegowej wiecej pali niz na 5-o.... prawda ? :)



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » śr paź 21, 2009 14:45

4-biegowej to nawet nie ma sensu zakladac, tak jak pisze arwam, 4T zakladaj . najlepsza do tych silnikow, Ty chyba tez taką masz nawet, ja tez taką posiadam na sprzedaż za smieszne pieniądze:D


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

arwam

Post autor: arwam » śr paź 21, 2009 18:02

Biperr0, CHD i 4T mają te same przełożenia



Awatar użytkownika
Biperr0
I choose You!
I choose You!
Posty: 816
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
Kontakt:

Post autor: Biperr0 » śr paź 21, 2009 22:39

Sorki za moje amatorstwo.... Myślałem że 4T to czwórka :P Ale wydaje mi sie że własnie taką mam. Nie pamiętam dokładnie oznaczenia bo ostatnio czytałem jak dorabiałem osłone pod silnik jakieś 2 tygodnie temu. W poniedziałek sie będe za to brał bo narazie nie mam z kim tego zrobić ani miejsca bo mój garaż jest niestety za mały na takie naprawy..... :grrr:

[ Dodano: 21 Paź 2009 22:42 ]
Jeszcze dostałem od kolegi z benzyny 1,8 na monowtrysku skrzynie ale nie pamiętam oznaczenia... podajrze T.... coś tam:P ale to chyba nie będzie za dobra skrzynia?



Awatar użytkownika
PACO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 18:57
Lokalizacja: TUCHOLA
Kontakt:

Post autor: PACO » śr paź 21, 2009 22:44

Jeszcze tydzień temu jeżdziłem na k14 a teraz na k24 i nie żałuje zamiany,a co do turbodziury to wcale nie jest tak żle jak myślałem. :grin:



arwam

Post autor: arwam » śr paź 21, 2009 22:48

Biperr0,

daj foto tbliczki z dołu to Ci powiemy. ważna jest jeszcze średnica flanszy przegubów wewnętrznych.
w golfe dwójce może być za mała w zależności od wersji ale nie musi tak być

[ Dodano: 21 Paź 2009 22:49 ]
Biperr0 pisze:Jeszcze dostałem od kolegi z benzyny 1,8 na monowtrysku skrzynie ale nie pamiętam oznaczenia... podajrze T.... coś tam:P ale to chyba nie będzie za dobra skrzynia?
prawdopodobnie nie ale to powiemy Ci na 100% jak dasz jej oznaczenie.
wtedy się zerknie gdzie trzeba i zobaczy na przełożenia



Awatar użytkownika
Biperr0
I choose You!
I choose You!
Posty: 816
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
Kontakt:

Post autor: Biperr0 » czw paź 29, 2009 12:49

Skrzynie którą mam w aucie ma numer 4S060426 a tą co dostałem od kolegi ma numer ATH120702.Która lepsza ?



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » czw paź 29, 2009 13:15

Na pewno lepsza będzie ATH, szczególnie jeśli modzisz coś przy silniku, bo jest dłuższa - przy tej samej prędkości silnik kręci się wolniej i jest ciszej w aucie, a prędkość maksymalna na każdym biegu jest większa.
4S jest trochę za krótka do modzonego silnika, za często trzeba mieszać biegami i w trasie silnik bardziej się "piłuje" na wysokich obrotach.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 202 gości