[MK4 ASV] Obroty biegu jałowego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr paź 21, 2009 00:34

miałby ale na ciepłym silniku trzymałoby obroty w granicach 1100-1200 RPM więc to nie tędy droga.


Obrazek

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » śr paź 21, 2009 00:39

pytam bo dziś robiłem kumplowi logi Toledo ALH (są w dziale diagnostyka) i wywala mu błąd sporadyczny czujnika temp. cieczy chłodzącej a obroty czasami wskakują mu na gorącym silniku do około 1000 rpm



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr paź 21, 2009 00:43

warto zatem sprawdzić Vagiem na bieżąco odczyty wskazań z G62 jak obroty wejdą mu w tę wartość,

dodam jeszcze, że akurat spojrzałem na 4 najświeższe strony w dziale "Diagnostyka" i patrząc zarówno na logi statyczne silników VP jak i PD widzę, że obroty na biegu jałowym wynoszą 903 tak jak w moim silniku, nie często zaglądam w ten dział ale nie spotkałem się w ostatnim czasie z wskazaniem na 950 RPM.

[ Dodano: 21 Paź 2009 01:19 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3083660


Obrazek

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » śr paź 21, 2009 09:29

Sztomel pisze:widzę, że obroty na biegu jałowym wynoszą 903 tak jak w moim silniku, nie często zaglądam w ten dział ale nie spotkałem się w ostatnim czasie z wskazaniem na 950 RPM.
Musimy na początek powiedziec czy obroty odczytujemy VAGiem czy patrzymy na obrotomierz , bardzo czesto te wartości nie są sobie równe :helm: i tak na obrotku potrafi pokazywać 950rpm , a po zerknięciu w VAG jak byk jest 903rpm :grin:


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
b4k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 11:35
Lokalizacja: OśVWięcim | KrakóVW
Kontakt:

Post autor: b4k » śr paź 21, 2009 09:37

homsky pisze:Musimy na początek powiedziec czy obroty odczytujemy VAGiem czy patrzymy na obrotomierz
No wlasnie, ja np. na obrotomierz patrzylem, musze porownac z VAGiem...



Awatar użytkownika
mirdek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pn maja 26, 2008 10:09
Lokalizacja: małopolska MSD

Post autor: mirdek » śr paź 21, 2009 10:19

Motordrehzahl in U/min -- 860..940 (Schaltg.)
790..870 (Autom.)

Myślicie ze w moim ASZ 950 to dobry wynik ??? według tabeli 940

Jak można ustawić niższe obroty ?


Nawet nie wiem czy wiesz
Nasze życie to dym
Ucieka nam między palcami
Ty i ja to trójkąty o czterech bokach
Ty i ja to ognie świecy
Gasnące na mrugnięcie oka....

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr paź 21, 2009 10:30

mirdek pisze:Myślicie ze w moim ASZ 950 to dobry wynik ??? według tabeli 940
kolega homsky słusznie zwrócił uwagę aby nie sugerować się wskazaniami wskazówki na obrotomierzu tylko sprawdzić wartość wolnych obrotów Vagiem a potem opisać problem (jeśli wogóle istnieje)


Obrazek

Awatar użytkownika
grzybsi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt sie 12, 2008 21:33
Lokalizacja: DL/WR
Kontakt:

Post autor: grzybsi » czw paź 22, 2009 06:53

vag/engine/login/12233/adaptacje/kanał 02---> ustawianie obrotów silnika



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości