Golf II TDic ogromna chmura za mną przy 150 km/h

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » ndz paź 18, 2009 19:35

2mn przepraszam

Oto foty nowej k 14 którą kupuję

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » ndz paź 18, 2009 20:21

Ile te cudo kosztuje?


Nic już nie będzie takie same.

arwam

Post autor: arwam » pn paź 19, 2009 10:30

Krzysiek W. pisze:Czasem pompa ,,przerasta'' wydajność turbiny,
przy jeździe z jednostajną prędkością nic takiego miejsca nie ma chyba że już przy 120km/h na piątce turrbo ładuje ponad 0,8bara to tak ale u mnie przy 120km/h i pompie 11mm i turbo K14 nic nie dymiło



Awatar użytkownika
kimon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt lis 10, 2006 21:08
Lokalizacja: WZ // Łomianki

Post autor: kimon » pn paź 19, 2009 10:37

dawke paliwa sprawdz


Masz problem z komputerem, szukasz Vag'a odezwij się cos poradzimy
auta aktualne:
Passat b3 1.9 TDI, Golf 2 1.6 TDi
posiadane: *Passat b4 1.9TDI*Passat b3 2.8 VR6*Passat b3 2.0 *Passat b2 1.6 D*Golf 2 1.6TD*

arwam

Post autor: arwam » pn paź 19, 2009 10:39

grandi,

prawdopodobnie będę miał na spredaż K24 jeśli kolego nie będzie brał bo w jego busie zobaczyliśmy ostatnio że koło na wale korbowym się kolebie, i teraz nie wiadomo czy będzie brał czy nie ale w razie gdyby nie brał to turbo będzie na sprzedaż.
K14 to maleństwo które nawet w 1.6TD jest z lekka przesilone.
myślę że z K24 byłbyś bardziej zadowolony

a tu masz fotke na której widać gabarytową różnicę wielkości tych turbin:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3b8 ... 9c454.html



Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » pn paź 19, 2009 13:59

arwam pisze:przy jeździe z jednostajną prędkością nic takiego miejsca nie ma chyba że już przy 120km/h na piątce turrbo ładuje ponad 0,8bara to tak ale u mnie przy 120km/h i pompie 11mm i turbo K14 nic nie dymiło
Wiem o tym.


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn paź 19, 2009 14:44

Znajomy ma ją na sprzedaż w sumie wychodzi 320 zł z wysyłką a turbinka jest w super stanie luzu prawie nie ma i nie brała oleju , ta turbina ka jest fajna bo nie ma efektu turbo dziury , z resztą boję się wstawić coś większego to jest 1V blok jest chyba inny niż w SB .
Arwan i tak dla mnie jesteś chodzącą skarbnicą wiedzy tak samo Michaś i pare innych osób.
Jak się poziomuje turbine wystarczy zwykłą poziomica i czemu?

pS. chyba mam za dużą dawkę bo silnik się grzeje , jak założę turbinkę dam znać
Ostatnio zmieniony pn paź 19, 2009 14:46 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn paź 19, 2009 16:16

grandi, a motor nie klepie Ci za głośno?
Bo piszesz,że grzeje się mocno,więc może to nie jest sprawka zbyt dużej dawki,lecz za wczesnego kąta wtrysku.
To by nawet pasowało do siebie,bo jak jest wtrysk za wczesny,to turbina kiepsko wstaje-przez to kopci (silnik otrzymuje za mało powietrza),natomiast grzeje się mocniej,bo spalana mieszanka jest dłużej utrzymywana nad tłokiem zanim zacznie się suw pracy.
Spróbuj opóźnić troszkę i zobacz jakie będą efekty.Zanim zaczniesz ruszać pompą,zaznacz sobie obecne położenie,by móc do niego wrócić w razie czego :wink:
Pozdr. :pub:

[ Dodano: 19 Paź 2009 16:20 ]
P.S.Blok w 1V i SB jest raczej taki sam.Różni się tylko symbolem.Chodzi w tym wszystkim o to,że po dodaniu do nich innego osprzętu,stanowią dwie podobne motorownie różniące się mocą.
Ostatnio zmieniony pn paź 19, 2009 16:21 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn paź 19, 2009 16:47

Po założeniu nowej pompy w serwisie zauważyłem że silnik minimalnie głośniej chodzi ale mechanik powiedział że to normalne na tej pompie od JR
Powiedzmy że temperatura jest minimalnie wyższa głownie chodzi jak ruszam dość szybko 1 2 3 4 poganiając ostro koniki temp szybko podskakuje w trasie temp jest stała
Ostatnio zmieniony pn paź 19, 2009 17:15 przez grandi, łącznie zmieniany 4 razy.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » pn paź 19, 2009 16:51

grandi pisze:Powiedzmy że temperatura jest minimalnie wyższa głownie chodzi jak ruszam dość szybko 1 2 3 temp szybko podskakuje
Więcej paliwa = większa temperatura.


Nic już nie będzie takie same.

arwam

Post autor: arwam » pn paź 19, 2009 20:25

grandi pisze:Jak się poziomuje turbine wystarczy zwykłą poziomica i czemu?

:blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush:

o jakim poziomowaniu Ty mówisz?
ustawia się tylko dopływ i odpływ oleju w pionie o ile turbo pochodzi z całkowicie innego silnika lub jeśli była na nim inaczej mocowana.
grandi pisze:chodzi jak ruszam dość szybko 1 2 3 4 poganiając ostro koniki temp szybko podskakuje w trasie temp jest stała
silniki 1.6TD tak mają i tym się nie należy przejmować chyba że się za bardzo grzeje

grandi pisze:Po założeniu nowej pompy w serwisie zauważyłem że silnik minimalnie głośniej chodzi ale mechanik powiedział że to normalne na tej pompie od JR
to jest fakt bo silnik JR ma pompę 9mm i na wyższej fali niż 1V który ma 8mm i do tego niższą falę



Awatar użytkownika
kITA
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: wt paź 03, 2006 19:28
Lokalizacja: PIOTRKóW TRYBUNALSKI
Kontakt:

Post autor: kITA » wt paź 20, 2009 13:18

arwam pisze:prawdopodobnie będę miał na spredaż K24 jeśli kolego nie będzie brał
Ja byłbym zainteresowany.O jakiej kasie mówimy???



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt paź 20, 2009 15:24

arwam pisze: grandi napisał/a:
Po założeniu nowej pompy w serwisie zauważyłem że silnik minimalnie głośniej chodzi ale mechanik powiedział że to normalne na tej pompie od JR


to jest fakt bo silnik JR ma pompę 9mm i na wyższej fali niż 1V który ma 8mm i do tego niższą falę
Może klepać bardziej,wcale nie neguję,ale jak nie był kąt ustawiany zegarowo,to sprawdzić nie zaszkodzi.
Nawet jeśli nie pomoże,to zawsze można wrócić to obecnego ustawienia.
Ja miałem podobny problem i opóźnienie kąta wtrysku dodało mocy,bo turbina zaczęła wcześniej wstawać,no i co za tym idzie-kopcenie zmalało.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 141 gości