[mk2] 1.6tdi SB problem z odpalaniem na ciepłym silniku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

[mk2] 1.6tdi SB problem z odpalaniem na ciepłym silniku

Post autor: burza999 » ndz paź 18, 2009 11:45

Witam wszystkich Mam taki problem z odpalaniem w moim golfie SB 1.6td +intercooler. Golfik pali idealne na zimnym silniku za pierwszym razem. Na ciepłym trzeba go kręcić kilka sekund zanim zaskoczy. I jak jest już rozgrzany to nie zapala się kontrolka od grzania świeć( dodam że w moim poprzednim golfie 1.6td kontrolka od grzania świec zapalała się na zimnym jak i na ciepłym silniku i palił zawsze za pierwszym razem).I inny problem to to że kontrolka od grzania świec żarzy się lub mryga podczas jazdy. włączania świateł, wycieraczek i wyłączania silnika. Prosił bym o pomoc co mogło by być przyczyną tych dwóch rzecz.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz paź 18, 2009 11:52

burza999 pisze:ak jest już rozgrzany to nie zapala się kontrolka od grzania świeć
Tak ma być,powyżej 50st napięcie nie jest podawane na świece.Co do palenia,prawdopodobnie masz rozjechany kąt wtrysku,podjedz do jakiegoś pompiarza,za parę złotych wyreguluje pompę.Jeśli chodzi o mryganie kontrolki,wygląda na kłopoty z masą lub przekaznik świruje.



Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Post autor: burza999 » ndz paź 18, 2009 12:15

Ok dzięki za odpowiedz Jutro muszę po grzebać i przeczyścić styki masy i wybiorę się do pompiarza niech po sprawdza



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz paź 18, 2009 13:17

jak mi mrugała kontrolka to przepalał się bezpiecznik przekaźnika świec, łatwo go sprawdzić


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Post autor: burza999 » ndz paź 18, 2009 14:45

tylko jak by mi się spalił bezpiecznik to nie palił by mi rano na zimnym silniku



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz paź 18, 2009 16:09

BENITO pisze:jak mi mrugała kontrolka to przepalał się bezpiecznik przekaźnika świec, łatwo go sprawdzić
Ale wtedy cały czas mruga,czyż nie?



Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Post autor: burza999 » ndz paź 18, 2009 16:48

Mruga w czasie jazdy włączania świateł i wyłączania silnika Więc jak bezpiecznik będzie spalony to w ogóle by nie było grzania świec i nie palił by mi rano samochód za pierwszym przekręceniem
Ostatnio zmieniony ndz paź 18, 2009 16:49 przez burza999, łącznie zmieniany 1 raz.



andrex4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 17:29
Lokalizacja: rybnik

Re: [mk2] 1.6tdi SB problem z odpalaniem na ciepłym silniku

Post autor: andrex4 » ndz paź 18, 2009 17:44

Witam. Miałem ten sam problem z odpalaniem na ciepłym silniku. To była wina głowiczki w pompie wtryskowej. Wymiana pomogła. A z tym miganiem świec to poprostu padł sterownik. Jest w tej skrzyneczce ze przekaźnikami. :pub:


passat

Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Post autor: burza999 » ndz paź 18, 2009 18:08

A odnośnie tej głowiczki Można dokupić ją nową czy pompa do regeneracji ?



andrex4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 17:29
Lokalizacja: rybnik

Post autor: andrex4 » ndz paź 18, 2009 18:13

Raczej regeneracja u dobrego pompiarza nie kupuj na giełdzie pompy chyba że dają jakąś gwarancje.


passat

Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Post autor: burza999 » ndz paź 18, 2009 18:27

No to regeneracja pewnie z 5 stówek jak nie lepie



andrex4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 17:29
Lokalizacja: rybnik

Post autor: andrex4 » ndz paź 18, 2009 18:34

Jakoś tak mnie to wyniosło. :o


passat

Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Post autor: burza999 » ndz paź 18, 2009 18:37

No ok Zobaczę Troche drogi interes z regeneracją :)



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz paź 18, 2009 20:08

bongo, mrugała przy odpalaniu.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 237 gości