![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
mam takie pytanie do osob znajacych sie bardziej na dieslach niz ja
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
natomiast chcial bym zamontowac sobie odciecie zaplonu w dieslu
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
pozdrawiam ChabczaN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
witam jasnie paniearwam pisze:ChabczaN, jak masz JR'a to jemu nic nie grozi.
można poprosić kogoś kto jest oblatany w elektronice żeby zrobił układzik który po zarejestrowaniu przykładowo 5500rpm odcina zasilanie zaworu gaszenia na pompie wtryskowej.
ale jak masz silnik z przed 87' to możesz śmiało kręcić 6500 i będzie zył tylko nie rób tego za często.
na to nie masz sieczego obawiać tylko nie pałuj na trasie bo można łatwo uszczelkę pod głowicą dmuchnąć i wtedy to już będzie lipa.ChabczaN pisze:. Mam JR'a z głowica normalną tzn nie jest hydrauliczna luzy ustawia sie na płytkach
to znaczy że powyżej tych obrotów ma już problem żeby wydajnie napompować powiedzmy 1,7-2,0bara.ChabczaN pisze:co to znaczy ?mam k24 wczesniej mialem T3 i wydaje mi sie ze garrett jednak była lepsza
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości