Rozrząd w AJM (115ps)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Are_k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 21:09

Rozrząd w AJM (115ps)

Post autor: Are_k » pn paź 12, 2009 19:45

- pasek Contitech dobry wybór czy nie? jesli nie to jakie są najlepsze
- rolki RUVILLE jw.

- pompa wody : podróbka za stówe oryginał czyli ja rozumiem że sygnowany jakąs firmą 200zł czy moze regenerowana co najlepiej wybrać?

i z jakimi problemami mozna się spotkac przy wymianie rozrządu w AJM bo cały czas mowa o nim..

za czesci jak wyżej wymieniłem powiedzieli mi ok 450 zł + pompa

słyszałem o czescich które kosztują 800zł to jakie firmy wtedy były by brane pod uwage?

bardzo prosze o pomoc w doborze..
Ostatnio zmieniony pn paź 12, 2009 19:46 przez Are_k, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pn paź 12, 2009 19:48

Are_k pisze:słyszałem o czescich które kosztują 800zł to jakie firmy wtedy były by brane pod uwage?
Oryginał VW w serwisie. Poszukaj na allegro mozna tanio wyrwac oryginały. Myślę ze w 500zł sie zmieścisz


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » pn paź 12, 2009 21:52

Are_k pisze:- pasek Contitech dobry wybór czy nie? jesli nie to jakie są najlepsze
- rolki RUVILLE jw.
Niedawno w passacie wymieniałem rozrząd (silnik ATJ 85kW) i na contitechu miał nabite 130 tyś km i się jeszcze nie urwał (popękany był z wierzchu), z tego wynika że nie są chyba złe te paski.
Ważne żeby wymienić rolki i pompę wody a nie zostawiać "bo jeszcze dobre" i prawidłowo złożyć napęd rozrządu.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pn paź 12, 2009 22:42

dla przykładu pompa wody do Mk5 w ASO 420 zł - jak zwróciłem starą to płaciłem coś koło 200 zł - dokładnie już nie pamiętam



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » pn paź 12, 2009 23:39

Zapytaj w serwisie o oryginały. Kolega ostatnio kupował i pamiętam że cena nas bardzo miło zaskoczyła.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pn paź 12, 2009 23:54

przykładowe ceny oryginałów w ASO VW Gajos: http://sklep.gajos.com.pl/sklep/

numer katalogowy - cena
045121011B - 488.61 zł
045121011BV - 488.61 zł
045121011BX - 199.27 zł

[ Dodano: Pon 12 Paź, 2009 ]
a więc tanio nie jest

SKF na allegro można kupić o pomad połowę taniej
http://moto.allegro.pl/listing/search.p ... &country=1
Ostatnio zmieniony pn paź 12, 2009 23:58 przez doggie, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » wt paź 13, 2009 00:53

Nie no to strasznie drogo.
Nie wiem gdzie on to kupował bo mówił mi coś koło 500 zyla komplet.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » wt paź 13, 2009 00:57

na stronie D&G Auto - dystrybutor oryginalnych części Audi/VW - komplet rozrządu kosztuje 396 zł bez pompy wody - w zasadzie nie jest drogo

http://vwczesci.istore.pl/pl,category,1 ... rzdow.html

osobiście kupowałem od nich kilka rzeczy - firma na 100% pewna
Ostatnio zmieniony wt paź 13, 2009 00:59 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » wt paź 13, 2009 01:02

Tak naprawdę ruville czy Skf też daje radę Jak by wyszło niewiele drożej to kupił bym oryginalny.Ori to ori nie tak?



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » wt paź 13, 2009 01:06

tyle że dla VW części dstarcza np. SKF, Reville i inne, więc czasem ori może równać się SKF



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » wt paź 13, 2009 01:12

Prawda prawda :grin:



arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » wt paź 13, 2009 13:18

Ja zawsze kupuję w zwykłym sklepie rolki za 1/3 ceny co w ASO i zawsze wytrzymują.
Kup SKF Ruville lub INA
Przykładowo rolka napinajaca INA 150zł; prowadząca INA 90zł; pasek Contitech 170zł



Awatar użytkownika
Are_k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 21:09

Post autor: Are_k » wt paź 13, 2009 18:06

dzięki za zainteresowanie..
czyli zostane w tym zestawie co mi zaproponowali..

czyli mam rozumiec ze pompy zamienniki i po regeneracji odpadają i najlepiej zainwestowac w SKF'a


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości