Przy jakich obr wyrażnie czuc doładowanie w waszych 1.6td

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » pn paź 12, 2009 19:27

a jak obrucę pina max wycięciem to przy takiej przeciętnej jezdzie wzrośnie mi spalanie sporo ???
Przy takiej to nie powinno Ci wcale wzrosnąć, ale przy butowaniu jak najbardziej :grin:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pn paź 12, 2009 19:28

Tylko uwaga ta śruba na pompie jest zaplombowana ponieważ ustawia się nią wydatek szczątkowy .Ważny parametr pompy .Jak rozregulujesz będziesz miał cuda z obrotami na ciepłym i zimnym silniku .Proponuje ZAZNACZYĆ !!! przed kręceniem .


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
pablo4451
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pablo4451 » pn paź 12, 2009 19:29

Tak myślałem :) ale nie bede ustawiał na max moj golf ma niezłą moc i przyśpieszenie więc na max nie bede robił :)

[ Dodano: 12 Paź 2009 19:33 ]
No zaznaczę napewno ale moze uda sie wybrać bez wykręcania tej sruby regulacyjnej



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » pn paź 12, 2009 19:35

pablo4451 pisze:moze uda sie wybrać bez wykręcania tej sruby regulacyjnej
Powinno :bajer:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
pablo4451
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pablo4451 » pn paź 12, 2009 19:37

w ogóle dziwne ze ona tyle wystaje u mnie ale to szczegół :grin:



arwam

Post autor: arwam » pn paź 12, 2009 20:57

Dzikuvip,
wystarczy kilka razy obrócić membranę wokół pionowej osi i wtedy w 99% przypadków wychodzi



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » pn paź 12, 2009 21:10

arwam pisze:Dzikuvip,
wystarczy kilka razy obrócić membranę wokół pionowej osi i wtedy w 99% przypadków wychodzi

Wiem , i tak też radze koledze pablo4451, tym postem :
sprobuj jeszcze pinem obracać moze wyjdzie


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
pablo4451
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pablo4451 » pn paź 12, 2009 21:15

Dzięki :) jutro rano będe ponownie próbował go wybrać a jak sie uda pomodzę z nim trochę ale nie zaduzo bo niechce mieć za dużego spalania :) :goof:



dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

Post autor: dominik7 » śr paź 14, 2009 08:24

No dobrze...Zapchałem ten zawór bezpieczeństwa i przekręciłem pin najpierw o okolo 40 stopni w prawo a potem o około 80 stopni.I...nic to nie dało w przypadku pina.W przypadku zaworu trochę tak, ale nie jest to to czego oczekuję.Dlatego skręciłem wszystko tak jak było, ale zaworu nie ruszałem.
Fakt, że turbo mam zarzygane olejem, ale oleju mi ubywa ponad 0,5 L na...10k km.Wiec myślę sobie że może tam juz nie ma usczelki od pokrywy zaworów i wszystko się tam pozalewało zgodnie z zasadami grawitacji (jak wiadomo silnik jest pochylony do tyłu).


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ

arwam

Post autor: arwam » śr paź 14, 2009 08:51

dominik7,

żeby dało efekt obrócenie pina to musisz mieć nadmiar powietrza czyli trzeba podnieść ciśnienie doładowania i wtedy podjechać z dawką i wyjąć taką plastikową podkładkę.
w Audi mojego ojca tylko odrobinę podnieśliśmy ciśnienie doładowania ( z 0.8 na 1,0bara) i zrobiliśmy dawkę praktycznie bezdymną pod ustabilizowanym obciążeniem i już zaczeło przyjamniej jeździć według mojego ojca bo jak dla mnie to to bagienny muł jest. Silnik SB nie zabardzo pasuje do AUDI bo tam jest za krtka skrzynia i trzeba co trochę biegami machać

a jeździ tak.
[youtube][/youtube]



dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

Post autor: dominik7 » śr paź 14, 2009 09:00

U mnie sa masakrycznie dlugie przelozenia.Szczególnie IV i V bieg.Te sztange to na maxa mam skrecic jak tylko sie da? Nie bedzie za duze cisnienie?
Wolalbym za duzo nie kombinowac z dawka paliwa, podobno przekrecenie pina juz ja zwieksza.Jechalem bez podkladki, i tez to nic nie dalo.Dymic tak samo dymil na b. wysokich obrotach.Jakbym wjechal na kanal to bylby dobry dostep do tej sztangi?Teoretycznei powinien byc lepszy jak w Golfie, bo znacznie wiecej miejsca.


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ

arwam

Post autor: arwam » śr paź 14, 2009 09:10

dominik7 pisze:Te sztange to na maxa mam skrecic jak tylko sie da? Nie bedzie za duze cisnienie?
najpierw zakup manometr ciśnienie doładowania i wtedy baw się z ciśnieniem bo inaczej nie trudno przedobrzyć.
a że masz długie przełożenia to Ci się tylko tak wydaje bo masz słaby silnik ale jak mu trochę do pieca dorzucisz stwierdzisz że przydałoby się coś dłuższego.

najpierw ciśnienie doładowania a jak nie będzie chciało się podnieść mimo skrócenia cięgna to wtedy jedziesz z dawką do góry do granicy dymienia kiedy pod pełnym obciążeniem np. jak jedziesz pod górę to wtedy ma prawo być ledwo widoczny natomiast na postoju może dość mocno dymić, nawet jak u mnie na jednym z moich filmików



dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

Post autor: dominik7 » śr paź 14, 2009 09:32

Ja mam naprawdę dlugie przełożenia.Jak przelaczam z 3 na 4 bieg to przy 70-80km/h, i to przy normalnych predkosciach obrotowych silnika, a 100km/h mam napewno ponizej 2500 obr./min, bo turbo wtedy jeszcze nie pompuje max. cisnieniem jakie ma (nikt mi nie chcial wierzyc na forum Passata ale kolezanka ma na kolach 14 185/65 w silniku 1Z 100km/h przy predkosci 2200obr./min. w MK3). Skoro normalnie to cisnienie jest liche, do tego stopnia ze pod srednia gorke nie dam rady podjechac na V biegu od 80-90km/h to za duzo juz sie pewno nie wydebi.Albo najpierw skrece do polowy, pokrece pinem i zobacze co sie bedzie dzialo.Miernika cisnienia doladowania nie bede kupowal.Nie zalezy mi na tuningu, tylko na tym zeby auto sie sprawnie poruszalo, i nie bylo stracha wyprzedzac.


Aha i rzecz dość istotna - po wyjęciu pina oczyscilem go i...tam nie bylo zadnego sladu po tym bolcu :panna: Bolec byl plaski na dolejak jak lepek sruby.
Ostatnio zmieniony śr paź 14, 2009 09:36 przez dominik7, łącznie zmieniany 1 raz.


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ

arwam

Post autor: arwam » śr paź 14, 2009 09:38

dominik7 pisze:Miernika cisnienia doladowania nie bede kupowal.Nie zalezy mi na tuningu,
jak przedobrzysz to turbina może odlecieć z hukiem i żygnąć olejem a jak to siękończy to ci nie muszę mówić.
to się nie da tego zrobić że przykładowo 2 obroty w prawą stronę i ciśnienie urośnie o taka konkretnie wartość, czasem mimo że takie same turbiny są to jedna potrzebyję na dodatkowe 0,5bara 2 obrotów cięgnem a druga aż trzech i dlatego się nie da tego jedno znacznie określić. dlatego właśnie jest nie zbędny manometr ewentualnie pożycz od kogoś nawet na chwile żeby wyregulować i wtedy to już jest co innego albo idź do sklepu hydraulicznego i tam mają takie dość dokładne manometry szukaj skalowanych do 2 barów lub 2 kg/1cm²

[ Dodano: 14 Paź 2009 09:39 ]
dominik7 pisze:Bolec byl plaski na dolejak jak lepek sruby.
daj foto bo może masz tam coś pomodzonego lub nawet pompę eko od AAZ'a



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości