Gasnący silnik

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Gasnący silnik

Post autor: el Kopyto » pn paź 05, 2009 20:29

Mam w garażu MK3 1Z do naprawy. Objawy: gasnie silnik w trakcie jazdy, również podczas jazdy potrafi zacząć migać kontrolka od świec żarowych, w tedy silnik spada do 1000 obr i nie reaguje na pedał gazu (te objawy sam stwierdziłem), z opowieści właścicieli:,szarpie, gaśnie, nie może odpalić, potrafi nagle wskoczyć na 3000 obrotów bez dodania gazu.
Mechanicy podobno zrobili: brak wskazań błędu na VAG, wymiana nastawnika, czyszczenie układu paliwowego (od zbiornika do pompy).

Znalazłem jak wyczyścić nastawnik, ale nie znalazłem ja sprawdzić czy to nastawnik (podobno wypina sie kabel ze skrzyni biegów - będe wdzięczny za linka) i o co chodzi z tym pukaniem w trzeci wtryskiwacz bonie zrozumiałem opisów

Jeśli macie jakieś pomysły będe wdzięczny


pozdrowienia el Kopyto

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn paź 05, 2009 20:40

el Kopyto, sprawdz zawor odcinajacy paliwo, mozesz go wykrecic, wyjac dlawik i wkrecic, pojechac troche i zobaczyc czy zgasnie


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: el Kopyto » pn paź 05, 2009 20:47

mechanicy wymienili zawór na nowy

[ Dodano: 05 Paź 2009 20:58 ]
co oznacza migająca kontrolka świec żarowych przy pracującym silniku?


pozdrowienia el Kopyto

god
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr mar 22, 2006 16:57
Lokalizacja: Wejherowo

gasnący silnik

Post autor: god » ndz paź 11, 2009 20:45

pewnie ci czujnik pada albo masz przerwany przewód czujnika na trzecim wtryskiwaczu.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn paź 12, 2009 12:58

el Kopyto pisze:co oznacza migająca kontrolka świec żarowych przy pracującym silniku?
oznacza zapisanie błędu w ECU, który należy odczytać Vagiem i nie wierz, że :
el Kopyto pisze:Mechanicy podobno zrobili: brak wskazań błędu na VAG
bo przy migającej kontrolce niemożliwym jest by nie było żadnego błędu.
Ostatnio zmieniony wt paź 13, 2009 11:59 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » pn paź 12, 2009 23:04

Błąd na bank został zapisany >> brak reakcji na gaz to nie jest zbyt częsta usterka > potencjometr na pedale ma pewnie układ awaryjny >>> z brakiem reakcji było powiązane uszkodzenie czujnika obrotów wału > 513 Czujnik obrotów silnika - G 28
lub brak reakcji nastawnika >> zrób jeszcze raz odczyt kodów vag > pamiętaj że własny kabelek KKL to wydatek od 50 do 150 zł (taki podstawowy)

[ Dodano: 12 Paź 2009 23:36 ]
Ale nagłe rośnięcie obrotów wskazuje na błędne ustawienie wałka pompy i samego nastawnika > napisz na regionalnym > zapytaj kto ma kabel > podaj błędy i kąt na pompie > tak będzie chyba najtaniej.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 32 gości