Mam w garażu MK3 1Z do naprawy. Objawy: gasnie silnik w trakcie jazdy, również podczas jazdy potrafi zacząć migać kontrolka od świec żarowych, w tedy silnik spada do 1000 obr i nie reaguje na pedał gazu (te objawy sam stwierdziłem), z opowieści właścicieli:,szarpie, gaśnie, nie może odpalić, potrafi nagle wskoczyć na 3000 obrotów bez dodania gazu.
Mechanicy podobno zrobili: brak wskazań błędu na VAG, wymiana nastawnika, czyszczenie układu paliwowego (od zbiornika do pompy).
Znalazłem jak wyczyścić nastawnik, ale nie znalazłem ja sprawdzić czy to nastawnik (podobno wypina sie kabel ze skrzyni biegów - będe wdzięczny za linka) i o co chodzi z tym pukaniem w trzeci wtryskiwacz bonie zrozumiałem opisów
Jeśli macie jakieś pomysły będe wdzięczny
Gasnący silnik
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
oznacza zapisanie błędu w ECU, który należy odczytać Vagiem i nie wierz, że :el Kopyto pisze:co oznacza migająca kontrolka świec żarowych przy pracującym silniku?
bo przy migającej kontrolce niemożliwym jest by nie było żadnego błędu.el Kopyto pisze:Mechanicy podobno zrobili: brak wskazań błędu na VAG
Ostatnio zmieniony wt paź 13, 2009 11:59 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Błąd na bank został zapisany >> brak reakcji na gaz to nie jest zbyt częsta usterka > potencjometr na pedale ma pewnie układ awaryjny >>> z brakiem reakcji było powiązane uszkodzenie czujnika obrotów wału > 513 Czujnik obrotów silnika - G 28
lub brak reakcji nastawnika >> zrób jeszcze raz odczyt kodów vag > pamiętaj że własny kabelek KKL to wydatek od 50 do 150 zł (taki podstawowy)
[ Dodano: 12 Paź 2009 23:36 ]
Ale nagłe rośnięcie obrotów wskazuje na błędne ustawienie wałka pompy i samego nastawnika > napisz na regionalnym > zapytaj kto ma kabel > podaj błędy i kąt na pompie > tak będzie chyba najtaniej.
lub brak reakcji nastawnika >> zrób jeszcze raz odczyt kodów vag > pamiętaj że własny kabelek KKL to wydatek od 50 do 150 zł (taki podstawowy)
[ Dodano: 12 Paź 2009 23:36 ]
Ale nagłe rośnięcie obrotów wskazuje na błędne ustawienie wałka pompy i samego nastawnika > napisz na regionalnym > zapytaj kto ma kabel > podaj błędy i kąt na pompie > tak będzie chyba najtaniej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 32 gości