wymiana silnika czy reanimacja starego jr

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

andrzejf1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 21:13
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

wymiana silnika czy reanimacja starego jr

Post autor: andrzejf1989 » pt paź 09, 2009 20:00

Cześć wszystkim.
Kupiłem jetkę z jr-em pod maską, poprzedni właściciel mówił że silnik na wykończeniu...ale, zacząłem się bawić z pompą, LDA i większa dawka, silnik nie do poznania lecz, kopci jakby ktoś ognisko z oponami palił, (ale przed kręceniem nieznacznie mniej kopcił) aha i silnik po przejechaniu ok 2000km po zmianie oleju, tego oleju już na bagnecie prawie nie ma (pojechałem po bandzie bo wlałem lotosa, następny będzie lepszy)... a wycieków z motora zero. prędkość max po rozbujaniu ok 150, a jp mojego ojca wydaje się mocniejszy. Możę turbo padaka??

To jest mój pierwszy diesel, także może mi się coś wydawać, wcześniej jeździłem 1.8pf

Moje pytanie brzmi czy jest sens to robić, a jak tak, to co robić?? czy brać od kumpla cały silnik i od podstaw go modzić, podobno uszczelka pod głowica walnięta, to od razu wstawiłbym od 1.9 metalową, kupiłem na dniach IC od bmw 2.5tds będzie taki??



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pt paź 09, 2009 20:11

jak turbo na wykończeniu to będziesz miał olej w przewodach turbo-kolektor dolotowy



andrzejf1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 21:13
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: andrzejf1989 » pt paź 09, 2009 20:14

no dobra, jeżeli rzeczywiście by tak było, że to turbina. Może to być powodem kopcenia i zjadania oleju??
Ostatnio zmieniony pt paź 09, 2009 20:15 przez andrzejf1989, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » sob paź 10, 2009 15:01

tak



arwam

Post autor: arwam » sob paź 10, 2009 16:46

andrzejf1989,

ja bym robił ten silnik który masz chyba żę jest już w stanie agonalnym



andrzejf1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 21:13
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: andrzejf1989 » sob paź 10, 2009 18:16

ok, wezmę się za robotę tego, tylko powiedz mi, co kupować i zmieniać po kolei?? tamten drugi silnik i tak wezmę, także zapas jak coś jest na dalsze lata. Turbina przy tym co che kupić ma oznaczenie kkk, a tą co ja mam nie znalazłem oznaczeń, będzie jakaś różnica przy montarzu??
kolego arwam gdzie znajduje się Żurawica, w podkarpackim czy w świętokrzyskim, bo jeżeli byś pozwolił, to może wpadłbym do Ciebie na małe oględziny tego silnika??
Ostatnio zmieniony sob paź 10, 2009 18:18 przez andrzejf1989, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » sob paź 10, 2009 19:50

andrzejf1989,
dokladnie tak jak arwam pisze :) zdjac gore i zobaczyc co jest grane z blokiem i glowica ;) zazwyczaj wystarczy szwedzki remont i auto hasa(ja tak mam zrobione)
jesli tu masz garreta t3 to do tej kkk(jesli to k14) nie bedzie pasowala rura dolotu bodajze i kolanko od turba do kolektora dolotowego



arwam

Post autor: arwam » sob paź 10, 2009 20:13

andrzejf1989,

w Świętokrzyskim



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » ndz paź 11, 2009 10:58

wymień pierścienie, uszczelniacze uszczelka tylko metalowa a jak turbo to wstawiaj odrazu kkk24



andrzejf1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 21:13
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: andrzejf1989 » ndz paź 11, 2009 12:23

jutro zacznę go rozbebeszać, pojadę do motoryzacyjnego i rozglądnę się za tymi częściami.
póki co dziękuje, jeżeli będę coś więcej wiedział w jakim stanie jest silnik, to napisze.
póki co lecą do wszystkich pkt-y



Awatar użytkownika
raf-gog
RAFI
RAFI
Posty: 388
Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
Kontakt:

Post autor: raf-gog » ndz paź 11, 2009 12:48

Jakby co mam taki silnik po remoncie bez turbiny na sprzedaz:)


:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]

kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » ndz paź 11, 2009 13:14

poza tym jak zrobisz sam to wiesz co masz



arwam

Post autor: arwam » ndz paź 11, 2009 15:02

raf-gog,

nie wykluczone że koło stycznia się zjawię po ten silnik.
powiedz mi tylko ile na karbów na uszczelce pod głowicowej (grubość ) ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 157 gości