Przy jakich obr wyrażnie czuc doładowanie w waszych 1.6td

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pablo4451
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pablo4451 » sob paź 10, 2009 20:44

no ale ja właśnie mam k14 i dmucha mi dopiero odczuwalnie przy 3.100-3,200obr co zrobić zeby szybciej sie zbierała ??? zwiększenie dawki paliwa chyba nie pomaga czy regulacja LDA pomoze ???



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » sob paź 10, 2009 20:50

pablo4451,
jestes pewien ze masz k14 ?
hmm w sumie dziwna sprawa ze tak pozno wstaje 8-[



Awatar użytkownika
pablo4451
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pablo4451 » sob paź 10, 2009 20:59

no mam kkk i na 99% k14 bo teraz to juz sam zaczynam wątpić... a czyn sie rózni k14 od k24 z wyglądu ??? raczej napewno to jest k14



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » sob paź 10, 2009 21:05

pablo4451 pisze:no ale ja właśnie mam k14 i dmucha mi dopiero odczuwalnie przy 3.100-3,200obr co zrobić zeby szybciej sie zbierała ??? zwiększenie dawki paliwa chyba nie pomaga czy regulacja LDA pomoze ???
bardzo późno, masz wskaźnik doładowania czy tak Ci sie wydaje?
u mnie na zwiększonej dawce + późny kąt wtrysku, przy 2000 rpm k14 potrafiła nadmuchać 1 bar, co było już za duże do tych obrotów - sprzęgło dostawało po dupie...


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
pablo4451
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pablo4451 » sob paź 10, 2009 21:11

no chodzi o to ze jak jade i daje buta od zera to czuje doładowanie przy tych 3.200 obr jak zwiększyłem dawke paliwa na pompie to nic sie nie zmieniło, poza tym nic nie robiłem jeszcze z lda itd dlatego pytam czy redulacja lda sprawi ze turbo bedzie wczesniej wstawac czy co mam robić???



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » sob paź 10, 2009 21:14

U mnie T3 z MBC zaczyna pompować od ok. 3000obr. Po założeniu MBC widać różnicę, sprężarka wczesniej się budzi i czybciej uzyskuje nominalne ciśnienie.
andrew.zbyrko pisze:u mnie na zwiększonej dawce + późny kąt wtrysku, przy 2000 rpm k14 potrafiła nadmuchać 1 bar, co było już za duże do tych obrotów - sprzęgło dostawało po dupie...
opóźnienie konta wtrysku tez pomaga, przetestowane :helm:



Awatar użytkownika
pablo4451
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pablo4451 » sob paź 10, 2009 21:31

co może być ze te turbo tak pózno wstaje ???



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob paź 10, 2009 23:41

pablo4451, Klekocze głośno?
Jeśli tak,to opóźnij kąt wtrysku i zobaczysz efekty.
Ja jak miałem K-14 z modzoną pompą 9mm i depnąłem w spód na 2gim biegu,to guma sie paliła.K-14 wstawała wtedy od 1400rpm,a przy 2400-2500rpm,to z siedzeniem jechałem do bagażnika :P
W sumie to wrócę do K-14,bo najwięcej to po mieście sie tłukę...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz paź 11, 2009 03:06

anaba255 pisze:opóźnienie konta wtrysku tez pomaga, przetestowane
dlatego o tym napisałem, im późniejszy tym turbo szybciej wstaje, ale w granicach rozsądku, duży moment ptzy niskich obrotah obciąża bardzo napęd, także późny kąt wtrysku zwłaszcza przy podkręconym silniku powoduje większą temp. egt


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

arwam

Post autor: arwam » ndz paź 11, 2009 08:04

Michaś_1977 pisze:W sumie to wrócę do K-14,bo najwięcej to po mieście sie tłukę...
Michaś_1977, żebyś tego nie żałował.
nie żebym ja Ci turba załował ale na wiekszej pompie to podejrzewam że chyba się nie będzie chciała wyrobić.
i będziesz przekładał jeszcze szybciej niż ją zakładał :lol:



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » ndz paź 11, 2009 08:10

pablo4451, zrob foto turbiny swojej, to Ci powiem co masz na 100%


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

arwam

Post autor: arwam » ndz paź 11, 2009 08:32

pablo4451,

jeśli Ci wstaje przy takich obrotach to masz K24.
zrób foto turbiny od góry tak żeby było widać obydwie muszle i zimną(aluminiową) i gorącą (żeliwną)



Awatar użytkownika
pablo4451
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pablo4451 » ndz paź 11, 2009 09:32

No dobra zrobię zaraz i wrzuce :) tylko nie wiem czy takie poglądowe bez zdejmowania wezy itd wam wystarczy :)



arwam

Post autor: arwam » ndz paź 11, 2009 09:35

pablo4451 pisze:tylko nie wiem czy takie poglądowe bez zdejmowania wezy itd wam wystarczy :)
wystarczy.
ja za parę godzin przyjdę bo idę działać w garażu bo auto nadal bez silnika stoi a mi już nic nie brakuje (chyba).



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 249 gości