Przy jakich obr wyrażnie czuc doładowanie w waszych 1.6td

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pablo4451
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pablo4451 » pt paź 09, 2009 13:03

nie, mam turbo KKK, k14



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » pt paź 09, 2009 13:46

pablo4451 pisze:k14
to powinno wstawać duzo szybciej niz 3000 obr


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
pablo4451
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pablo4451 » pt paź 09, 2009 14:08

a wracając do tego tematu http://forum.vwgolf.pl/vi...7&highlight=lda to jesli odkręce te 4 sruby zeby zdjąć ten dekielek na pompie to musze tez odkręcić tą większą śrube na środku w wklęsnięciu tak ??? własciwie to to chyba nakrętka jest... nic nie rozreguluje jesli ją odkrece ??? bo zeby regulowac LDA to musze ten dekielek przeciez najpierw z membraną zdjąc,,,, jak to jest ????



dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

Post autor: dominik7 » pt paź 09, 2009 14:35

Ja to juz mam metlik w glowie.
Czytam caly dzien te tematy i mam w zwiazku z tym trzy pytania.

1. Jaka ja mam turbine?Mam niby od silnika SB, ale w VW Passacie.W ksiazce pisze ze Garret T3, ale na forum ze T2.
2. Czy zeby podkrecic boost pin wystarczy przekrecic ten dekielek w prawo, czy trzeba koniecznie tez spilowac podkladke? Bo tu pisze ze pilowac trzeba, a np. na linku z forum Audi 80 ktory czesto jest cytowany kolega mowi ze wystarczy przekrecic.Wolalbym tylko przekrecic...A moze wogole wywalic te plastikowa podkladke?
3. Czy jak calkowicie zamkne zawor bezpieczenstwa to mi nie wydmucha uszczelki pod glowica od cisnienia? Wydaje mi sie ze cisnienie wtedy znacznie wzrosnie, i to do takich granic ze bedzie naprawde trzeba uwazac, zeby nie przedobrzyc z butowaniem.
Ostatnio zmieniony pt paź 09, 2009 15:00 przez dominik7, łącznie zmieniany 2 razy.


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ

Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » pt paź 09, 2009 17:40

mam JR'a i zaczyna ciągnąć od 3tys do 4,5


Sebastian

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt paź 09, 2009 17:46

pablo4451 pisze:zeby zdjąć ten dekielek na pompie to musze tez odkręcić tą większą śrube na środku w wklęsnięciu tak ???
Nie .Tej na środku nie ruszasz .Odkręcasz tylko te 4 na dekielku
pablo4451 pisze:bo zeby regulowac LDA to musze ten dekielek przeciez najpierw z membraną zdjąc,,,, jak to jest ????
Odkręcasz dekielek pod nim jest membrana ,wyciągasz membranę z boost pinem ,patrzysz w którym miejscu jest rysa na pinie ,i przekręcasz pina największym wcięciem w stronę koła pasowego pompy ,możesz też spiłować podkładkę z tworzywa ograniczającą ruch pina .Niektórzy usuwają ją zupełnie.To wszystko dotyczy LDA ze" słoneczkiem "w pompie od 1,6 TD.Wszystko masz dokładnie tu opisane http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=lda


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
pablo4451
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pablo4451 » pt paź 09, 2009 18:07

Dzięki :grin: i dzięki za link z opisem widziałem go juz nie wiedziałem tylko co z tą srubą na srodku dekielka. No a moge zrobić taką operacje bez mierzenia cisnienia doładowania ???? moge to zrobić i nie zwiększać cisnienia doladowania bo nie mam narazie wskaznika ciśnienia doladowania :blush:



Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » pt paź 09, 2009 18:10

pablo4451 pisze:moge to zrobić
Można.
pablo4451 pisze:i nie zwiększać cisnienia doladowania
Na samej zwiększonej dawce - auto nie jeżdzi. Trzeba podnieść doładowanie.


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
pablo4451
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pablo4451 » pt paź 09, 2009 18:13

Czyli nie ruszać LDA do puki nie bede miał jak sprawdzić ciśnienia doładowania tak ???? :chytry:



Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » pt paź 09, 2009 18:18

pablo4451 pisze:Czyli nie ruszać LDA do puki nie bede miał jak sprawdzić ciśnienia doładowania tak ????
Nie. Kręć ile chcesz - tylko nie spodziewaj się rewolucji. Autko jeżdzi przecież na połączeniu: paliwo + powietrze. Jak zwiększysz dawkę paliwa to bedzie - 50% zmian. Trzeba zwiększać ciśnienie doładowania również.


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
pablo4451
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pablo4451 » pt paź 09, 2009 18:22

acha rozumiem :) wolałem sie upewnic bo nie chce uszkodzić silnika czy turbiny tą operacją bez ruszana doładowania jak narazie :) jak zdobęde wskażnik to zobacze ile pompuje turbo i wtedy zwiększe ciśnienie :)



Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » pt paź 09, 2009 18:24

Kręć dawką - ale nie zapomnij w przyszłości o dołładowaniu. :bajer:


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
pablo4451
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pablo4451 » sob paź 10, 2009 19:02

Nie zapomne :) a czy jesli pobawie sie z tym LDA i ustawie go na największym skosie taj jak to opisaliście to turbo będzie mi wcześniej wstawało niz teraz ??????? bo głównie o to mi chodzi bo póżno bierze sie do roboty :)



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » sob paź 10, 2009 19:45

pablo4451,
podlewajac troche paliwem, powstanie wiecej spalin, czyli turbo wczesniej wstanie ale na jakies duuze roznicy liczyc nie mozesz
jesli checsz naprawde od dolu a nie chcesz inwestowac w np. VNT to polecam zalozyc k14.
Mala suszara, bardzo wczesnie wstaje :) do miasta jest elegancka natomiast na traski wolalbym t3 :) noi k14 mniej troche napompuje ;/



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 219 gości