Cykanie w silniku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
raf-gog
RAFI
RAFI
Posty: 388
Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
Kontakt:

Post autor: raf-gog » czw paź 08, 2009 20:05

Panowie drodzy co do cykania....

Mam mk II 1,6 TD i cos mi w nim kur..... cyka dokladnie robi cyk cyk cyk :bajer: myslalem ze to jakies przewody czy jakies inne ustrojstwo ale demontujac deske rozdzielcza odpalilem furmakne bez niej i tam dalej cyka. Cykanie jest z prawej strony tak jakby zaraz za deska (od storny pasazera siedzac w aucie) wydaje mi sie ze jest glosniejsze jak silnik jest zimny, al enie jest to potwierdzone glebszym wsluchiwaniem sie bo przewaznie podkrecam radio jak mnie to juz wkor.... zauwazylem rowniez ze razem ze zwiekszaniem obrotow cykanie jest coraz szybsze na postoju jest cyk (sek) cyk (sek) cyk a jak jade z okolo 2,5k obrotow jest cykcyk nawet tak jakby sie cykadelka zlewaly:)

W suemi nei przejmuje sie tym od strony mechanicznej dltego tez nei pisalem o tym ale skoro jest juz temacik:) moze ktos doradzi??


:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]

trebron7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw gru 06, 2007 14:48
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Post autor: trebron7 » czw paź 08, 2009 21:41

andrew.zbyrko czy możesz podać jakie pozytywy otrzymałeś po zalaniu syntetyka, powiem, że ten temat mnie bardzo interesuje, pozdr



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » czw paź 08, 2009 23:13

trebron7, turbo szybciej się wkręca, silnik "ładniej" pracuje, szybciej gaśnie kontrolka oleju po odpaleniu, lekko wzrosły obroty biegu jałowego, po przejechniu 1000km lekko poprawiła się moc i poprawił się gang silnika - nie wiem jaka mogła być przyczyna; może zapieczone pierście albo hydraulkia w głowicy odżyła??


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 233 gości