brak mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bany775
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw paź 08, 2009 21:04
Lokalizacja: skoczow

brak mocy

Post autor: bany775 » czw paź 08, 2009 21:25

witam mam MALY proplem z moim tdiii tzn brak mocy na niskich obrotach :pub: :pub:



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » czw paź 08, 2009 21:26

logi.


User

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » czw paź 08, 2009 21:29

leon79 pisze:logi.
albo tzw. charakterystyczna turbodziura, może być normalka



bany775
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw paź 08, 2009 21:04
Lokalizacja: skoczow

Post autor: bany775 » czw paź 08, 2009 21:31

:bigok: dzieki

[ Dodano: 08 Paź 2009 21:34 ]
to nie jest chyba turbo dziura,,,z dolu ciagnie jak stary diesel,,ozywia sie dopiera po zal turb,,,



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » czw paź 08, 2009 21:35

bany775 pisze::bigok: dzieki

[ Dodano: 08 Paź 2009 21:34 ]
to nie jest chyba turbo dziura,,,z dolu ciagnie jak stary diesel,,ozywia sie dopiera po zal turb,,,
znowu temat o "załączaniu" się turbo.....

[ Dodano: Czw 08 Paź, 2009 ]
niech zgadnę - ożywia się około 2000 obr/min ????



bany775
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw paź 08, 2009 21:04
Lokalizacja: skoczow

Post autor: bany775 » czw paź 08, 2009 21:36

soryy ale to moj pierwszy diesel,,

[ Dodano: 08 Paź 2009 21:38 ]
niestety chyba nie zgadles,,



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » czw paź 08, 2009 21:38

logi :bigok:


User

bany775
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw paź 08, 2009 21:04
Lokalizacja: skoczow

Post autor: bany775 » czw paź 08, 2009 21:40

aturbo nawet cos tam gwizdze,,ale moim zdaniem jakos slabawo



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » czw paź 08, 2009 21:47

bany775 pisze:aturbo nawet cos tam gwizdze,,ale moim zdaniem jakos slabawo
nie baw się z nami ciuciubabkę tylko opisz dokładnie objawy, co się dzieje



bany775
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw paź 08, 2009 21:04
Lokalizacja: skoczow

Post autor: bany775 » czw paź 08, 2009 21:53

co sie DZIEJE,,to brak mocy,,na niskich obrotach po zal turbo nawet ciagnie,

[ Dodano: 08 Paź 2009 21:54 ]
wg punto 1.7 td to dol obr,,ma lepsze punto,,

[ Dodano: 08 Paź 2009 22:00 ]
a po za tym spoko prawie zero kopcenia ,,malo pali ,,chyba,, trasa polska wlochy srednio 4.8 litra



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » czw paź 08, 2009 22:39

bany775 pisze: a po za tym spoko prawie zero kopcenia ,,malo pali ,,chyba,, trasa polska wlochy srednio 4.8 litra
turbo się nie załącza tylko pracuje cały czas - nie ma czegoś takiego jak "załączenie turbo", po prostu od danego momentu wzrasta jego efektywność, w TDI z reguły od +/- 900 rpm do około 2000 rpm (w zależności od modelu może to być nawet 1700 rpm albo 2200 rpm) jest tzw. turbodziura i nie ma w tym nic dziwnego, dopiero przy efektywnej pracy turbiny czuć tzw. pociągnięcie, nie porównuj pracy silnika fiatowskiego 1.7 TD bo ma zupełnie inną charakterystykę, znaczy się gorszą
Ostatnio zmieniony czw paź 08, 2009 22:40 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości