Czy TDI można jeździć jak benzyniakiem.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:09
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: arek » sob lut 11, 2006 23:17

Ja mam afna i pędzluje mu sotro , zawsze do odcięcia , zobaczymy ile wy3ma :helm:

Średnio mi spala w granicach 6,3-6,6 , wiecej nigdy nie spalil , wiec przy tak ostrym bucie nie jest tak źle :chytry: Nie ma jakto katować tdika :satan:


Golf Mk2 TDI 110KM Max Voll :)

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » ndz lut 12, 2006 00:57

Bula88 pisze:Corvax, ile dales za te wtryski ASV??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=35822

Gadaj z Rogalem - jak dla mnie cena sensowna bo wtryski nówki - nie załuje :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » ndz lut 12, 2006 01:14

Corvax, cos musiałes modyfikowac czy tylko wlozyles te i jezdzisz??



Awatar użytkownika
Michalak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: śr lut 08, 2006 23:49
Lokalizacja: 3Miasto
Kontakt:

Post autor: Michalak » ndz lut 12, 2006 01:51

Chyba sie robi Off Top :satan:


[url=http://www.wincent30.prv.pl/][img]http://83.238.41.10/wincent/Foto/4golfy.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » ndz lut 12, 2006 04:14

Bula88 pisze:Corvax, cos musiałes modyfikowac czy tylko wlozyles te i jezdzisz??
Plug'n'play prawie nie licząc podkładek pod wtryski i przeróbki wtyczki wtrysku sterującego. Po calej operacji nalezy skorygować dawkę i kąt wtrysku jedynie.

Michalak pisze:Chyba sie robi Off Top
delikatny, ale ciągle w obszarze pytania - te silniki są stworzone do katowania :P Byle przestrzegać pewnych zasad.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » ndz lut 12, 2006 10:25

Corvax pisze:Plug'n'play prawie nie licząc podkładek pod wtryski i przeróbki wtyczki wtrysku sterującego. Po calej operacji nalezy skorygować dawkę i kąt wtrysku jedynie.
jakie musza byc wartosci kkata i dawki dla tych wtryskow??



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » ndz lut 12, 2006 13:22

dawka 3,4mg kat 56-58


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » ndz lut 12, 2006 14:14

Corvax pisze:dawka 3,4mg kat 56-58
a jakie sa seryjnie w 1z wartości, trzeba zaingerowac VAGiem?? czy na diagnostyce facet to ustawi VAGiem??



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » ndz lut 12, 2006 22:42

seryjne dla 1Zt są w okolicach 4.5-4 i z tego co wiem mozna albo zrobic adaptacje VAGiem - jesli bedzie sie miesciło w granicach tilerancji nastawów, albo mechanicznie przestawiając nastawnik.

Zerknij sobie tu:
http://pics.tdiclub.com/pdf/injector_install_howto.pdf

co prawda tutorial jest o wymianie końcówek ale to praktycznie to samo.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz lut 12, 2006 23:05

No tak, tylko jaki diesel ma moment a jaki benzyna... Wcale nie trzeba czesto robic "wajcha w dol" przy wyprzedzianiu np.


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
lukasss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt sty 31, 2006 22:39
Lokalizacja: Komorów
Kontakt:

Post autor: lukasss » pn lut 13, 2006 17:21

no dobra panowie a jak to jest z tym nagrzewaniem sie oleju. nie mam kompa wiec mi nie pokazuje. przy po jakim czasie olej w silniku juz mozna uznac za nagrzany.



Awatar użytkownika
Michalak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: śr lut 08, 2006 23:49
Lokalizacja: 3Miasto
Kontakt:

Post autor: Michalak » pn lut 13, 2006 18:46

No właśnie też jestem ciekawy jak to się ma..........


[url=http://www.wincent30.prv.pl/][img]http://83.238.41.10/wincent/Foto/4golfy.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
paolo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: paolo » pn lut 13, 2006 18:47

chwile pozniej niz woda osiagnie 90 st



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn lut 13, 2006 19:11

paolo, chwile pozniej niz "chwile"...


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości