Po wymianie strumienicy wyraźnie wolniejszy - TDI 90 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Kumpel tez miał strumiennice jak dwa razy mu wywaliło uszczelke pod głowicą ja wymenił bo spaliny się cofały :/
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehh, gosc Cie zdeka załadował, bo wątpie ze wogóle była tam strumienica, a kat jest podobny do tego czegos co to pchaja zamiast katów(strumienica w obudowie katalizatora, koszt ok 50zł), i teraz wyciął Ci kata sprawnego czy nie, nie wazne, kat po wycieciu był warty 100-150zł w skupie, wstawił Ci bubel za 5 dych i jeszcze zarobił na tym podwojnie.
Ja u siebie wyciąłem kata, a zeby nie zalegał, przy okazji jak byłem w Lublinie opchnąłem go za 130zł.
$*&%*&^$#^$a takich ludzi to za jaja wieszac na drzewach
Ja u siebie wyciąłem kata, a zeby nie zalegał, przy okazji jak byłem w Lublinie opchnąłem go za 130zł.
$*&%*&^$#^$a takich ludzi to za jaja wieszac na drzewach
Ostatnio zmieniony wt paź 06, 2009 14:21 przez Magik123, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak jak koledzy pisza....ktos Cie nacial.
Po pierwsze ZADNE TDI nie mialy strumienicy a katalizatory.
Po drugie wycinanie kata to czesta praktyka i zastepujemy to rurka zostawiajac reszte tlumikow seryjnych.
Po 3cie to telepanie co miales po przegazowce to objaw podwieszajacej sie pompy oleju (czesta przypadlosc tych motorow) ew nastawnika pompy wtryskowej a nie zadne dopasowywanie sie do parametrow jak ten kowal twierdzil.
Po pierwsze ZADNE TDI nie mialy strumienicy a katalizatory.
Po drugie wycinanie kata to czesta praktyka i zastepujemy to rurka zostawiajac reszte tlumikow seryjnych.
Po 3cie to telepanie co miales po przegazowce to objaw podwieszajacej sie pompy oleju (czesta przypadlosc tych motorow) ew nastawnika pompy wtryskowej a nie zadne dopasowywanie sie do parametrow jak ten kowal twierdzil.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Co to za stary temat z 2006 roku. Nie ma nic juz innego.
Ale jak juz jestesmy przy tym to TDI nie moze miec strumienic bo ma wydech ciagły. Strumienice sa tylko i wyłącznie do silników wolnossących i koniec.
Efekt dzwiekowy przy TDi w samochodzie moze być koszmarny. Dla turbiny tez moze być koszmarny koniec.
Pozdro
ZC
Ale jak juz jestesmy przy tym to TDI nie moze miec strumienic bo ma wydech ciagły. Strumienice sa tylko i wyłącznie do silników wolnossących i koniec.
Efekt dzwiekowy przy TDi w samochodzie moze być koszmarny. Dla turbiny tez moze być koszmarny koniec.
Pozdro
ZC
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 131 gości