filmik z dymem poranny rozruch
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
filmik z dymem poranny rozruch
witam
Jestem po wymianie rozrządu i ustawianiu kąta wtrysku czujnikiem zegarowym ustawiony na 0.70 (tak wyczytałem na necie )
a rano i tak puści dymka i po prze gazowaniu też. Odpala bez problemów tylko chwile nie równo pracuje, świece wszystkie ok .
i robią mi się takie czarnawe końcówki wydechu ale to chyba mam od sprowadzenia (tylko teraz chyba więcej się robią )
Auto jak ma tem 90stopni to nic nie dymi nawet po ostrym prze gazowaniu
zimny jak jadę to go oszczędzam ale w lusterkach też nigdy nie zaobserwowałem dymu
auto mam od 5 lat przejechałem nim 60 tys km (silnik ciągnie raczej ok czuć wyraźnie turbo
film przedstawia rozruch z rana (bez załączenia świec )
link do filmu ]
http://w776.wrzuta.pl/film/7unDWO13QXM/p1070596
Jestem po wymianie rozrządu i ustawianiu kąta wtrysku czujnikiem zegarowym ustawiony na 0.70 (tak wyczytałem na necie )
a rano i tak puści dymka i po prze gazowaniu też. Odpala bez problemów tylko chwile nie równo pracuje, świece wszystkie ok .
i robią mi się takie czarnawe końcówki wydechu ale to chyba mam od sprowadzenia (tylko teraz chyba więcej się robią )
Auto jak ma tem 90stopni to nic nie dymi nawet po ostrym prze gazowaniu
zimny jak jadę to go oszczędzam ale w lusterkach też nigdy nie zaobserwowałem dymu
auto mam od 5 lat przejechałem nim 60 tys km (silnik ciągnie raczej ok czuć wyraźnie turbo
film przedstawia rozruch z rana (bez załączenia świec )
link do filmu ]
http://w776.wrzuta.pl/film/7unDWO13QXM/p1070596
Ostatnio zmieniony ndz paź 04, 2009 11:34 przez grze693, łącznie zmieniany 2 razy.
W tdi kąt wtrysku powinno się ustawiać za pomocą vag-a.grze693 pisze:i ustawianiu kąta wtrysku czujnikiem zegarowym ustawiony na 0.70
Czujnikiem zegarowym ustawia w dieslach i turbo dieslach,dlatego,że nie było w nich innej możliwości.
Byli tez tacy fachowcy,którzy ustawiali kąt wtrysku na słuch.
Co do dymienia,to w silniku przy takich przebiegach jak nasze,to typowe.
Wina leży głównie po stronie uszczelniaczy zaworów.
Puszczają już olej,ten przez noc spływa sobie na tłoki i przy pierwszym odpaleniu pojawia się dymek.
Chociaż brat ma passata 130tkę z przebiegiem niecałe 200kkm i tez dymka puszcza.
Delikatne trzepanie może być wina popychaczy hydraulicznych.
Mogą być już wysłużone.
Ja jednak pokusiłbym się o poprawne ustawienie kata wtrysku,może wtedy się poprawi.
AFN 165,5@380,8
Re: filmik z dymem poranny rozruch
Chłopie taki dymek to nie dymek. Większego puszczam zapalając fajkę z rana tak jak pisał kolega wyżej-- lać ON -Olej wymieniać z filtrami w czasie i się nie przejmować.grze693 pisze:witam
Jestem po wymianie rozrządu i ustawianiu kąta wtrysku czujnikiem zegarowym ustawiony na 0.70 (tak wyczytałem na necie )
a rano i tak puści dymka i po prze gazowaniu też. Odpala bez problemów tylko chwile nie równo pracuje, świece wszystkie ok .
i robią mi się takie czarnawe końcówki wydechu ale to chyba mam od sprowadzenia (tylko teraz chyba więcej się robią )
Auto jak ma tem 90stopni to nic nie dymi nawet po ostrym prze gazowaniu
zimny jak jadę to go oszczędzam ale w lusterkach też nigdy nie zaobserwowałem dymu
auto mam od 5 lat przejechałem nim 60 tys km (silnik ciągnie raczej ok czuć wyraźnie turbo
film przedstawia rozruch z rana (bez załączenia świec )
link do filmu ]
http://w776.wrzuta.pl/film/7unDWO13QXM/p1070596
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
grze693 pisze:W tdi kąt wtrysku powinno się ustawiać za pomocą vag-a.
Czujnikiem zegarowym ustawia w dieslach i turbo dieslach,dlatego,że nie było w nich innej możliwości.
Byli tez tacy fachowcy,którzy ustawiali kąt wtrysku na słuch.
sagon, czasem nie da się kąta wtrysku ustawić na zegar stroboskop czy jeszcze inaczej i wtedy pozostaje Ci ty;lko ustawić na słuch.
jak masz już z tym większe doświadczenie to można to robić na słuch i jest GIT.
jak nie wierzysz to dam Ci mojego TDI jak go wreszcie uruchomię w swoim MK2 i wtedy zobaczymy co zdziałasz za pomocą przyrządów, raczej nie uda Ci si na zegar czy VAG'iem poprawnie ustawić kąta
arwam, ja pisząc,że niektórzy fachowcy ustawiali kąt wtrysku na słuch,miałem na myśli fachowców.
Nieraz spotkałem się z taka sytuacją.Gość lepiej ustawiał na słuch,niż niejeden na zegar.
Ale w tdi się jeszcze z czymś takim,przyznam szczerze nie spotkałem,co nie znaczy,że i tu tak się nie da.
U mnie bez problemu idzie po vagu,nie wiem dlaczego u Ciebie tak się nie da.
Ale skoro nie idzie,to trzeba improwizować.
Nieraz spotkałem się z taka sytuacją.Gość lepiej ustawiał na słuch,niż niejeden na zegar.
Ale w tdi się jeszcze z czymś takim,przyznam szczerze nie spotkałem,co nie znaczy,że i tu tak się nie da.
U mnie bez problemu idzie po vagu,nie wiem dlaczego u Ciebie tak się nie da.
Ale skoro nie idzie,to trzeba improwizować.
AFN 165,5@380,8
kolega mi gadał jak za mną jechał że rano jak jadę i dodaje gazu (mocniej ) to też przy kapca na niebiesko -jak jadę ze stałą prędkością nie dymi
ja tego w lusterkach nie widzę więc mały dymek
On też mówił że troszkę ale jednak
jak ciepły wszystko znika nic nie kopci więc coś jest nie tak w ustawieniach
bo jak by żarł oliwę to na ciepłym by też dymił ,turbo wszystko ciągnie jak należy silnik cichutko ładnie klekocze żadnych niepokojących objawów
ja tego w lusterkach nie widzę więc mały dymek
On też mówił że troszkę ale jednak
jak ciepły wszystko znika nic nie kopci więc coś jest nie tak w ustawieniach
bo jak by żarł oliwę to na ciepłym by też dymił ,turbo wszystko ciągnie jak należy silnik cichutko ładnie klekocze żadnych niepokojących objawów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 186 gości