Problem z pompą wtryskową TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

macem
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:30
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Problem z pompą wtryskową TDI

Post autor: macem » pn paź 05, 2009 12:30

Niedawno wywaliło mi błąd z G80, od tego momentu auto słabo jeżdzi, czasami wogóle zamuli na chwile. Odłaczałem G80 i wtedy wogóle jest źle, więc sądzę że to nie to.

W logach 04 BS nie przestawia kąta wtrysku, przestawia tylko gdy naciskam pedał gazu.

Dodatkowo coś jakby delikatnie stuka w pompie, jak chce przełączyć kąt to na chwile przestaje, zmienia się praca silnika i lekko szarpnie silnikiem. Widac to w 13 sekundzie filmiku


Pozdrawiam i proszę o pomoc.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn paź 05, 2009 17:16

a rozrzad masz ok?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn paź 05, 2009 18:16

ogólnie masz bardzo czyściutki silniczek i ładnie pracuje a jeśli wywala błąd G80 to może szwankuje przestawiacz kąta wtrysku w pompie wtryskowej, w trybie output test w BS powinien zmieniać kąt i powinno być to słyszalne w czasie pracy silnika a na filmie tego nie słychać.


Obrazek

Audik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: wt paź 28, 2008 16:05
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Audik » pn paź 05, 2009 19:47

Ile masz obrotów ustawionych?,bo jak słucham Twojego silnika to mój wydaje sie mieć za niskie,w grupie 000 ile tam Ci sie pokazuje.



macem
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:30
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: macem » wt paź 06, 2009 22:55

wlasnie tez wydaje mi sie ze to N108, chyba bede musial jechac do pompiarza, jak sie potwierdzi to napisze, wie ktos ile takie cos kosztuje?. A moze mozna samemu wymienic?.

obroty mam cos 880obr/min bylo 903 ale zmniejszylem bo przy odpalaniu nierowno chodzil - to chyba wina przestawiacza kata.

[ Dodano: 06 Paź 2009 22:57 ]
rozrzad raczej ok 20tys zrobione, a to stalo sie niedawno.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 193 gości