VW mk IV 1.9 TDI (115KM) uszkodzona turbina , zawór egr ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sliwy
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: czw wrz 10, 2009 18:09
Lokalizacja: SI

VW mk IV 1.9 TDI (115KM) uszkodzona turbina , zawór egr ??

Post autor: sliwy » sob paź 03, 2009 16:13

Witam wszystkich wczoraj własnie wyciagłem turbo z mojego golfika i tak jak w temacie chciałem zapytać czy jak zawór itp są tak zalane olejm i sadzą przez to że turbina jest uszkodzona , czy przez inną rzecz ??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Re: VW mk IV 1.9 TDI (115KM) uszkodzona turbina , zawór egr

Post autor: vision » ndz paź 04, 2009 13:51

sliwy pisze:Witam wszystkich wczoraj własnie wyciagłem turbo z mojego golfika i tak jak w temacie chciałem zapytać czy jak zawór itp są tak zalane olejm i sadzą przez to że turbina jest uszkodzona , czy przez inną rzecz ??
przez EGR masz taki syf i to norma , wyczyść i zaślep , a oliwa to np film olejowy który występuje w dolocie
Ostatnio zmieniony ndz paź 04, 2009 13:54 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » ndz paź 04, 2009 19:08

tak jak radzi kolega zaślep egr a pozbędziesz się syfu oczywiście wyczyść wszystko przed montażem co do oleju to może masz lekki wyciek z układu smarowania turbiny ( sprawdź przewody doprowadzający i powrotny oleju)


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
trzeci5
Forum Master
Forum Master
Posty: 1098
Rejestracja: pn sty 22, 2007 21:08
Lokalizacja: Skrzyszów/Wodzisław.śl

Post autor: trzeci5 » pn paź 05, 2009 11:08

zobacz sobie jzk to u mnie wyglądało przed czyszczeniem i po czyszczeniu taki sam motorek link ponizej.pozdro

:dol: :dol: :dol:


Obrazek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=374315

sliwy
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: czw wrz 10, 2009 18:09
Lokalizacja: SI

Post autor: sliwy » pn paź 05, 2009 16:41

Witam dziś zawiozłem turbinkę do regeneracji okazało się że ma jakieś tam luzy .A co do zaślepienia nie rozumiem tego jak mam zaślepić ?? Co to będzie powodowało ??

[ Dodano: 05 Paź 2009 17:09 ]
Aha zapomniałem napisać czy odkręcaniu turbiny ukręcił mi się ten przewód , chciałem zapytać jak on się dokładnie nazywa i gdzie można go kupić



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pn paź 05, 2009 17:12

sliwy pisze:Witam dziś zawiozłem turbinkę do regeneracji okazało się że ma jakieś tam luzy
jakieś :goof: luz jakiś zawsze jest , ile ci brał oleju , poszukaj i poczytaj o zaślepieniu EGR np http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51401

[ Dodano: 05 Paź 2009 17:14 ]
sliwy pisze:Aha zapomniałem napisać czy odkręcaniu turbiny ukręcił mi się ten przewód , chciałem zapytać jak on się dokładnie nazywa i gdzie można go kupić
który bo są 2 zasilający od góry i spływ



sliwy
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: czw wrz 10, 2009 18:09
Lokalizacja: SI

Post autor: sliwy » pn paź 05, 2009 17:14

Aha zapomniałem napisać przy odkręcaniu turbiny ukręcił mi się ten przewód , chciałem zapytać jak on się dokładnie nazywa i gdzie można go kupić

[ Dodano: 05 Paź 2009 17:20 ]
jakieś :goof: luz jakiś zawsze jest , ile ci brał oleju , poszukaj i poczytaj o zaślepieniu EGR np http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51401
Nie wiem dokładnie ile brało . Wiem że był wyciek z turbiny i na palcu niezłe plamy zostały :)

[ Dodano: 05 Paź 2009 17:33 ]
który bo są 2 zasilający od góry i spływ
Górny
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pn paź 05, 2009 17:15 przez sliwy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
hijacker4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 10:30
Lokalizacja: Sokółka i całe woj. podlaskie

Post autor: hijacker4 » pn paź 05, 2009 19:47

sliwy, przewod wykrec z bloku i zregeneruj.... pare zl to kosztuje... na przyszlosc uzywaj klucza do przytrzymania sroby wkreconej w sprezarke :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 140 gości